Skocz do zawartości

wiko84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wiko84

  1. oki sprawdze na tyle ile będe umiał i dam znać co i jak po weekendzie.Dzięki i pozdro [br]Dopisany: 27 Listopad 2008, 17:05_________________________________________________Witam.Jestem po zmianie oleju i filtra w skrzyni i jest duża poprawa drgania jeszcze troszke wyczułem ale prawie wogle i jeździ sie o wiele lepiej.Jestem w szoku że po wymianie oleju taka różnica.Narazie jeżdże tak jak jest i zobaczymy co dalej.Mam nadzieje że szarpanie nie wróci.Pozdro
  2. dzwonilem do mechanika i powiedzial mi ze to byla taka blaszka powyginana w charmonijkę.To co mówisz majkel?Mam sprawdzić to sprzegło hydrokinetyczne? To właśnie coć takiego, że jakby coś chciało sie załączyć i nie mogło.Dzieje sie to na 3 i 4 biegu przy niskich predkościach i zaraz po zmianie na 3 bieg.Zmienia płynnie ale po sekundzie szarpie.Jak przyspieszam dynamicznie to tego nie ma.To bedzie ten lock-up???
  3. dzisiaj mechanik wymienił mi olej i podobnow oleju była jakas sprezynka.Nie wiem jak ona wyglada bo nie bylem przy tym.Dopiero jutro bede mógł wrzucić fote jak coś.Od czego to może być?[br]Dopisany: 27 Listopad 2008, 13:40_________________________________________________a co to jest ten lock-up?do czego służy?
  4. ten czujnik jest po prawej stronie.Innego nie znalazlem.Dzisiaj jade zmienic olej i pokombinowac cos z nastawnikiem.Czy ktos wie co trzeba zrobic jak sie przeklada nastawnik z innego auta?I czy dobrze robie ze sprawdzam ten nastawnik bo nikt mi nie napisal czy to moze byc problemem?!
  5. Witam Mam taki problem ze podczas jazdy szczegolnie przy predkosci 80-100 km/h autko poszarpuje mi.Trwa to ok. 2 sekund i powtarza sie z rozna czestotliwoscia.Jak sie samochod rozgrzeje to jest to intensywniejsze.Zaznaczam ze mam automatyczna skrzynke biegow.Sprawdzalem juz filtr paliwa, przeplywomierz, N75.Dzisiaj wyczytalem ze moze to byc nastawnik i ze nalezy odłaczyc czujnik predkościomierza od skrzyni, jak nie szarpie to to, ale jak odłączyłem to skrzynia przeszła w tryb awaryjny.Czy zawór modulujacy ciśnienie to to samo co nastawnik???Bo czytalem ze to tez moze być przyczyna.Co to moze być waszym zdaniem???Dzisiaj nie mam jak ale jeszcze sprawdze poziom oleju w skrzyni .
  6. bardzo duże przeładowanie - N75...co to znaczy? co moge z ty,m zrobić? oki sprawdze ten termostat, kierownice i zawór reg, ciśnienie doładowania. Dzięki i sorki za problemy, ucze sie dopiero. pozdro.
  7. Witam Proszę o ocene logów, oraz o wyrozumiałość bo robie to pierwszy raz i jestem jeszcze troche zielony.A problem mam taki, że moja niunia podczas jazdy mi poszarpuje.Jest tak, że jak jade stałą predkością to co jakis czas poszarpuje.Mam automatyczną skrzynie więc logi dynamiczne zrobiłem na 2-im biegu.Dzieki z góry i prosze o jakieś wskazówki. logi dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/49b393ccc989f0c3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02ee817f49d2bdb0.html logi statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6570edc082c410d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6608131b7cdf93bf.html
  8. Aha więc zdiagnozować go na 2-jce!Dzięki i pozdro
  9. Czyli załączyć Vaga już na 2 i cisnąć do 3-go biegu do 4500 obr/min?
  10. Witam. Mam takie pytanko.Jak przeprowadzić diagnostykę dynamiczną w mojej A4 jeśli mam automatyczną skrzynie biegów?Przecież nie wrzucę na 3 i nie dodam gazu na maxa bo mi zredukuje! Więc jak mam to zrobić? A poza tym jeszcze nigdy nie robiłem diagnostyki. Dopiero na dniach mam dostać Vaga. Dzięki z góry za pomoc. Pozdro.
  11. Witam wszystkich!!!Kłania sie wam Tomek z Krzeszyc.Śmigam sobie srebrną strzałą A4 Avant 1.9 TDI 110 KM po ''pięknych'' i ''równiutkich'' Polskich drogach... :> Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...