Skocz do zawartości

FAZI05

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FAZI05

Osiągnięcia FAZI05

0

Reputacja

  1. klimy niestety nie ma dzięki bardzo w tygodniu dodam fotki z prac nad siedzeniami co myślicie nad białymi siedziskami i oparciami ? ---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- klimy niestety nie ma dzięki bardzo w tygodniu dodam fotki z prac nad siedzeniami co myślicie nad białymi siedziskami i oparciami ? ---------- Post dopisany 23-08-2012 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2012 at 23:04 ---------- po dłuższej przerwie w końcu dostałem upragniony urlop i zaczynam działać z Ada na początek poszła maska na której były dwie dziury i pęknięty lakier... Fotka już z podkładem i jeszcze mała poprawka potem dziura w zderzaku, tu już było gorzej... zostaje malowanie, które prawdopodobnie zostanie zrobione jutro, polerka w poniedziałek i od środy obszywamy fotele
  2. FAZI05

    Tarcze 280?

    to dobrze, że nie byłem dziś w sklepie zaczynam poszukiwania zacisków
  3. FAZI05

    Tarcze 280?

    No chodziło mi o zacisk i jarzma 288/25 z 1.8T czyli ten zestaw wejdzie do mnie bez problemu?
  4. FAZI05

    Tarcze 280?

    aha, więc puki co jestem uwięziony przy pełnych tarczach dzięki za wyjaśnienie devastation
  5. FAZI05

    Tarcze 280?

    No to po zmierzeniu wyszło, że faktycznie mam 288/15. Pełne tarcze nie interesują mnie.. Do mojego zacisku nie wrzucę wentylowanej tarczy więc jeszcze jedno pytanko. Wejdą mi bez żadnych problemów jarzma i zaciski z 1.8t pod tarcze 288/25? Na 312 niestety nie mam funduszu
  6. FAZI05

    Tarcze 280?

    Witam, w sobote szykuje się do zmiany tarcz i klocków z przodu i nie wiem co kupić... latam od dwóch dni po forum i nie umie znaleźć interesującej mnie odpowiedzi... Aktualnie mam z przodu tarcze pełne nie wentylowane, czyli z tego co udało mi się znaleźć powinny to być tarcze 280 czyli Średnica [mm] 280 Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 13,0 Wysokosć [mm] 46,5 średnica otworu centrujacego [mm] 68 Średnica wewnętrzna [mm] 159 i klocki: Szerokość [mm] 119 Wysokosć [mm] 69,5 Grubosć [mm] 19 i teraz pytanie czy bez zmiany zacisku i jarzma można założyć tarcze wentylowane 280 Średnica: 280 mm Wysokość: 46,3 mm Grubość: 22 mm Średnica otworu centrującego: 68 mm i klocki: szerokość: 119,2 mm wysokość: 69,5 mm grubość: 19,6 mm po wymiarach wydaje się, że tarcza wejdzie ale czy wcisnę tam jeszcze klocki?
  7. Dzięki postaram się dać lepsze foto kierownicy 4 dni ją robiłem i 5 razy zaczynałem od początku ale efekt jest zadowalający
  8. Witam, na forum jestem już jakiś czas więc teraz pochwale się swoim Audi. Czarne 1.8 ADR kupione od drugiego właściciela z prowadzoną książką. Szału nie ma ale szukałem samochodu z silnikiem, w którym nie trzeba nic grzebać przez długi czas. Zaraz po zakupie została założona instalacja gazowa STAG 4. I muszę powiedzieć, że ku mojemu zaskoczeniu Audi jedzie prawie tak jak na benzynie. Ogólnie samochód zaniedbany... Skóra przetarta i roztargana, lakier bez połysku, zderzaki opadnięte, felgi okropne.. Ale powoli do celu Pierwsze wymiany po kupnie: Kostka stacyjki, płyn w wspomaganiu, pompka spryskiwaczy, mechanizm wycieraczek. W wnętrzu zaczęły się prace nad tapicerką wiec Audi zaczyna wracać do swojego blasku Potem lakiernik i dalsze zabawy... W planach dużo rzeczy wiec będę się chwalić z czasem a nie teraz A tu już project "TAPICERKA"
  9. Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się urwana przednia łapka która trzyma silnik... Przez nią zacinał się gaz i pojawiło się wgniecenie na masce... Problem rozwiązał lakiernik gdy oddałem auto do malowania maski bo myślałem, że przytrzasnąłem klucz a okazało się, że silnik walił po masce ;(
  10. jak moja czarnulka xD hmm jak wygląda soczewka z przedlifta?? <myśli>
  11. Popuściłem i dalej taka sama reakcja tylko szybciej odbija...
  12. Obroty trzyma wzorowo, zero falowania itp. silnik chodzi równo i bardzo fajnie się wkręca
  13. dla mnie też... jakby linka sę zacinała cały czas to spoko ale tylko przy ruszaniu na jedynce i dwójce(z trzeciego nie wyszło mi ruszenie ) normalnie czuja jak pedał sam się dociska i stoi w miejscu. Jak wcisnę w tym czasie sprzęgło to odbija automatycznie, jak nic nie zrobię to odbija tak jak pisałem przy ok 4,5 tys obrotów
  14. Witam, przeleciałem forum i nie znalazłem podobnego problemu... tzn. raz przy dość ostrym ruszeniu zaciął mi się pedał gazu. Pierwsza myśl linka gdzieś ociera więc napuściłem olejem założyłem na nowo i nic jedynie co pedał przyjemniej chodzi... Zauważyłem, że pedał zacina się tylko przy RUSZANIU. Próbowałem ruszać z dwójki i to samo. Wciskam pedał gazu puszczam sprzęgło i pedał gazu sam wchodzi w podłogę a auto wkręca się na obroty. a przy ok 4,5tys obrotów odbija gdy już jadę nic takiego się nie dzieje. Jak ruszę naprawdę powoli czuć delikatne szarpnięcie i pedał gazu można normalnie wcisnąć bez zacinania... Może ktoś mi wyjaśnić co się dzieje? Bo bardzo to wkurzające
  15. Jeśli chodzi o Śląsk to w Tarnowskich Górach jest firma która obszywa bardzo profesjonalnie samochody skórą, warto zapytać o czy jest obszycia materiałem zaraz podeśle namiary tylko znajdę wizytówkę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...