-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Baldwins

-
Koledzy ja już mam problem z głowy. Wczoraj udało mi się sprzedać tą padlinę. Miał ktoś z Was kontakt z 1.8T 150 KM w Audi, jadę jutro A6 z takim silnikiem oglądać, przebieg niecałe 160000km. Pełen serwis.
-
Od gościa, który miał by mi wymieniać gumki na zaworach. Nie jestem w stanie ocenić wiarygodności tej wypowiedzi, może nie chce się komuś robić mojego i wciska mi kit. Przepraszam jeśli kogoś uraziłem, ale w żadnym wypadku nie miałem takiefo zamiaru.
-
Dzis usłyszałem opinię gościa z vw w Olsztynie: 2 na 4 wyremontowane silniki ALT przestają brać olej, pozostałe 2 po przejechaniu kilku tysięcy wraca do stanu sprzed remontu. Pytanie dlaczego tak jest? ---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:23 ---------- Przepraszam za te błędy.
-
Risones zależy, o którą część dokładnie chodzi do dwóch elementów w podatawie jest dojście bez jej zdejmowania (wygląda to na jakieś jakby zawory zwrotne). Natomiast po zdjęciu podstawy patrząc na silnik od strony lewego błotnika w prawym górnym rogu podstawy jest kanał olejowy, gdzie odwracając podstawę w swoją stronę jest plastykowy element, jakby właśnie zawór lub filterek. Jak próbowałem to dmuchać ustami lub wciągnąć powietrze to stawia to ogromny opór. Dzisiaj jeden gościu zaglądał do mojej strychniny i : świece siwe, na tłokach czarna oleista maź, mocne przegazowanie (do końca) daje czarnego kopciucha jak z tdi. W sobote założyłem nowy wentyl i uszczelka pod kapą ---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:11 ---------- Ok tylko jak sie będzie miało ciśnienie oleju do jego spalania. Jak mi w golfie 2 1.8 90 km zatarł zawór zwrotny w pompie oleju to filtrem fontannę miałem.
-
Na biało daje ale tylko jak jest zimny i wygląda to na kwestie pary.
-
Koledzy może mi ktoś powiedzieć czy przy cisnieniu od 12.5 do 13 na cylindrach jest możliwe pobieranie oleju w takich ilościach jak u mnie. Miałem już nawet zdemontowaną podstawę filtra oleju, ale tam nic nie było zapchane. W piątek odbieram nowy wentyl, jednak taki sam jak jest, gdyż serwis VW nie potrafił odnaleźć w ETKA tego, o którym była mowa na tym forum. Jakie prawdopodobieństwo, że mam całkowicie twarde uszczelniacze i to nimi ciągnie oliwe. Świece mają kolor coś między brązowym a siwym. Jeszcze jedno nie wspominałem wcześniej, że po zgaszeniu silnika i otwarciu korka oleju wydobywa sie dymek (na ciepłym i zimnym tak samo).
-
Jakie efekty na takim oleju. Mam kurde już stracha czy uda mi sie dojechać do Polski no i fajnie byłoby wrócić. ---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:18 ---------- Valvoline Turbo V SAE 15W50 Engine Oil (5 Litre) Coś takiego znalazlem do TDI I BENZYNOWYCH co o tym myslisz.
-
Nie znalazlem nigdzie w Anglii motula jaki inny proponujesz. Na 15w40 strasznie samoregulator mi gra rano.
-
Koledzy niestety cały plan spalił na panewce. 1. Nie udało mi się zakupić klucza do głowicy. 2. Problem z szefem. Brak zgody na dłuższe korzystanie z rampy, a na ziemi lub wyciągać cały zestaw przy jesiennej pogodzie na dworzu - nie bardzo. 3. Nie puścili kumplowi pierścieni w bagażu podręcznym na lotnisku ( cholerni celnicy ). I w ten sposób pozostaje kuracja naftą. Moje ostatnie osiągniecie, a raczej porażka z tym samochodem to od maxa do lampki, UWAGA - 270 km, z czego pierwsze 150 km średnia prędkość 80-100 zero ubytku, reszta autostrada 110-140 i lampka. Dolewka po pół godzinnem postoju ok 0,9l, pełen stan kolejne 100 km z v 100-140 ubytek 3 kreski na miarce. Sprawdzałem po 4 gadzinach od zgaszenia, sprawdzę jeszcze rano przed odpaleniem. ---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:56 ---------- A za pierścionki w Toruniu cenia 90zl na tłok, ale nie wiem jaka firma.
-
Dziękuję bardzo. Oto chodziło. Trzymajcie kciuki, żeby ten remont pomógl.
-
Koledzy potrzebny mi jest schemat paska rozrządu. Rozbieram silnik.
-
Czy ktoś wcześniej stosował ten antykoks z XADO jestem skłonny go sobie załatwić.
-
Mam nafte w poniedziałek zaczynam kurację, chyba, że w ciągu weekendu się sprzeda.
-
Wykręciłem świece: 1 i 2 cylinder są brunatne, 3 i 4 siwy nalot. Tłoki pokryte są czarną oleistą mazią. Fotki wrzucę późnym wieczorem.