Skocz do zawartości

Baldwins

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Baldwins

  1. Koledzy ja już mam problem z głowy. Wczoraj udało mi się sprzedać tą padlinę. Miał ktoś z Was kontakt z 1.8T 150 KM w Audi, jadę jutro A6 z takim silnikiem oglądać, przebieg niecałe 160000km. Pełen serwis.
  2. Od gościa, który miał by mi wymieniać gumki na zaworach. Nie jestem w stanie ocenić wiarygodności tej wypowiedzi, może nie chce się komuś robić mojego i wciska mi kit. Przepraszam jeśli kogoś uraziłem, ale w żadnym wypadku nie miałem takiefo zamiaru.
  3. Dzis usłyszałem opinię gościa z vw w Olsztynie: 2 na 4 wyremontowane silniki ALT przestają brać olej, pozostałe 2 po przejechaniu kilku tysięcy wraca do stanu sprzed remontu. Pytanie dlaczego tak jest? ---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:23 ---------- Przepraszam za te błędy.
  4. Risones zależy, o którą część dokładnie chodzi do dwóch elementów w podatawie jest dojście bez jej zdejmowania (wygląda to na jakieś jakby zawory zwrotne). Natomiast po zdjęciu podstawy patrząc na silnik od strony lewego błotnika w prawym górnym rogu podstawy jest kanał olejowy, gdzie odwracając podstawę w swoją stronę jest plastykowy element, jakby właśnie zawór lub filterek. Jak próbowałem to dmuchać ustami lub wciągnąć powietrze to stawia to ogromny opór. Dzisiaj jeden gościu zaglądał do mojej strychniny i : świece siwe, na tłokach czarna oleista maź, mocne przegazowanie (do końca) daje czarnego kopciucha jak z tdi. W sobote założyłem nowy wentyl i uszczelka pod kapą ---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:11 ---------- Ok tylko jak sie będzie miało ciśnienie oleju do jego spalania. Jak mi w golfie 2 1.8 90 km zatarł zawór zwrotny w pompie oleju to filtrem fontannę miałem.
  5. Na biało daje ale tylko jak jest zimny i wygląda to na kwestie pary.
  6. Koledzy może mi ktoś powiedzieć czy przy cisnieniu od 12.5 do 13 na cylindrach jest możliwe pobieranie oleju w takich ilościach jak u mnie. Miałem już nawet zdemontowaną podstawę filtra oleju, ale tam nic nie było zapchane. W piątek odbieram nowy wentyl, jednak taki sam jak jest, gdyż serwis VW nie potrafił odnaleźć w ETKA tego, o którym była mowa na tym forum. Jakie prawdopodobieństwo, że mam całkowicie twarde uszczelniacze i to nimi ciągnie oliwe. Świece mają kolor coś między brązowym a siwym. Jeszcze jedno nie wspominałem wcześniej, że po zgaszeniu silnika i otwarciu korka oleju wydobywa sie dymek (na ciepłym i zimnym tak samo).
  7. Jakie efekty na takim oleju. Mam kurde już stracha czy uda mi sie dojechać do Polski no i fajnie byłoby wrócić. ---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:18 ---------- Valvoline Turbo V SAE 15W50 Engine Oil (5 Litre) Coś takiego znalazlem do TDI I BENZYNOWYCH co o tym myslisz.
  8. Nie znalazlem nigdzie w Anglii motula jaki inny proponujesz. Na 15w40 strasznie samoregulator mi gra rano.
  9. Koledzy niestety cały plan spalił na panewce. 1. Nie udało mi się zakupić klucza do głowicy. 2. Problem z szefem. Brak zgody na dłuższe korzystanie z rampy, a na ziemi lub wyciągać cały zestaw przy jesiennej pogodzie na dworzu - nie bardzo. 3. Nie puścili kumplowi pierścieni w bagażu podręcznym na lotnisku ( cholerni celnicy ). I w ten sposób pozostaje kuracja naftą. Moje ostatnie osiągniecie, a raczej porażka z tym samochodem to od maxa do lampki, UWAGA - 270 km, z czego pierwsze 150 km średnia prędkość 80-100 zero ubytku, reszta autostrada 110-140 i lampka. Dolewka po pół godzinnem postoju ok 0,9l, pełen stan kolejne 100 km z v 100-140 ubytek 3 kreski na miarce. Sprawdzałem po 4 gadzinach od zgaszenia, sprawdzę jeszcze rano przed odpaleniem. ---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:56 ---------- A za pierścionki w Toruniu cenia 90zl na tłok, ale nie wiem jaka firma.
  10. Dziękuję bardzo. Oto chodziło. Trzymajcie kciuki, żeby ten remont pomógl.
  11. Koledzy potrzebny mi jest schemat paska rozrządu. Rozbieram silnik.
  12. Czy ktoś wcześniej stosował ten antykoks z XADO jestem skłonny go sobie załatwić.
  13. Mam nafte w poniedziałek zaczynam kurację, chyba, że w ciągu weekendu się sprzeda.
  14. Wykręciłem świece: 1 i 2 cylinder są brunatne, 3 i 4 siwy nalot. Tłoki pokryte są czarną oleistą mazią. Fotki wrzucę późnym wieczorem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...