Skocz do zawartości

luki158

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luki158

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luki158

0

Reputacja

  1. Nikt nic? Może uszkodzony klin na wale ?
  2. Witam Mam problem z samochodem, mianowicie wczoraj po odpaleniu zaczął przerywać, ledwo dojechałem do domu. Potem przestał w ogóle odpalać, dzisiaj mi się to jakoś udało opanować chodź sam nie wiem jak, ale silnik chodzi jakoś dziwnie głośno. Wyskoczył mi taki błąd 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Zrobiłem pomiar Vagiem i wyszło coś takiego Wychodzi że kąt wtrysku jest przestawiony, tylko nie wiem z jakiego powodu ? Czy rozrząd mógł się przestawić ? Mam jeszcze jedni pytanie, czy gdy ktoś zrobić cechy na rozrządzie to one muszą się cały czas pokrywać ? np gdy wyłącze silnik to te dwie cechy muszą być w tym samym miejscu ?
  3. Sprawdzi ktoś może ?
  4. Proszę o analizę logów LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  5. Sam wymieniałem, tak regenerowane.
  6. Przed wymianą było ok, ale teraz jest jakby brak mocy.
  7. Witam jeszcze raz, wymieniłem turbo bo to one okazało się być uszkodzone, ale teraz mam problem z tym że auto niema mocy. Naciskam pedał pow 2 tys obr a auto jakby stoi w miejscu, obroty się zwiększają a prędkość nie. Sprawdziłem podciśnienia, przepływke rozpiąłem ale dalej to samo, zaślepiłem egr i też nic, Nie mam pomysłu co to może być. Wyskoczył błąd przepływomierz ale nie wiem czy to przez to że go wypiąłem VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 R Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1613 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Błąd Zapis.: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground Readiness: N/A
  8. Witam Mam taki problem, mianowicie dzisiaj wymieniłem olej w silniku (1.9 tdi 90km) i auto zaczęło wariować. Zwiększyło obroty do maksimum i zaczęło spalać olej. Kopciło się co niemiara, czy to może być wina uszczelnienia turbiny? Czy może też być inna przyczyna, w dolocie jest pełno oleju. Sądzę że olej dostaje się do silnika i tak jest spalany. Powiedzcie mi czy mam rację czy to może być coś innego ? *Proszę uzupełnić profil.
  9. luki158

    Włacznik zespolony

    Witam Potrzebuje pomocy w sprawie włącznika zespolonego, potrzebuje cały nowy taki moduł. Na moim jest taki numer 4D0953513P, jest to wersja z tempomatem. Powiedzcie mi czy zamiast tego można zamontować inną wersje ? Najlepiej jakby ktoś dał linka do sklepu gdzie można to kupić, oczywiście jakiś zamiennik, w ostateczności używkę na allegro. Coś takiego
  10. luki158

    Auto nie odpala

    Wyglada to tak że jak włączam zapłon to wszystko jest ok, tylko rozrusznik nie może zakręcić.
  11. luki158

    Auto nie odpala

    Witam Audi a4 b5 1.9, 98r, mam taki problem, miałem problem z wycieraczkami, mianowicie nie chciały działać. Sprawidziłem silnik i wyszło że jest ok, dobrałem się do przekaźników bo szukałem czy któryś jest walnięty. Teraz mam taki problem że nie mogę odpalić auta, włączam zapłon i rozrusznik nie kręci. Nie mogę się połączyć VAG'iem ze sterownikiem silnika. Poradzcie co to może być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...