luki158
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O luki158
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia luki158
0
Reputacja
-
Nikt nic? Może uszkodzony klin na wale ?
-
Witam Mam problem z samochodem, mianowicie wczoraj po odpaleniu zaczął przerywać, ledwo dojechałem do domu. Potem przestał w ogóle odpalać, dzisiaj mi się to jakoś udało opanować chodź sam nie wiem jak, ale silnik chodzi jakoś dziwnie głośno. Wyskoczył mi taki błąd 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Zrobiłem pomiar Vagiem i wyszło coś takiego Wychodzi że kąt wtrysku jest przestawiony, tylko nie wiem z jakiego powodu ? Czy rozrząd mógł się przestawić ? Mam jeszcze jedni pytanie, czy gdy ktoś zrobić cechy na rozrządzie to one muszą się cały czas pokrywać ? np gdy wyłącze silnik to te dwie cechy muszą być w tym samym miejscu ?
-
Sprawdzi ktoś może ?
-
Proszę o analizę logów LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
-
Sam wymieniałem, tak regenerowane.
-
Przed wymianą było ok, ale teraz jest jakby brak mocy.
-
Witam jeszcze raz, wymieniłem turbo bo to one okazało się być uszkodzone, ale teraz mam problem z tym że auto niema mocy. Naciskam pedał pow 2 tys obr a auto jakby stoi w miejscu, obroty się zwiększają a prędkość nie. Sprawdziłem podciśnienia, przepływke rozpiąłem ale dalej to samo, zaślepiłem egr i też nic, Nie mam pomysłu co to może być. Wyskoczył błąd przepływomierz ale nie wiem czy to przez to że go wypiąłem VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 R Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1613 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Błąd Zapis.: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground Readiness: N/A
-
Witam Mam taki problem, mianowicie dzisiaj wymieniłem olej w silniku (1.9 tdi 90km) i auto zaczęło wariować. Zwiększyło obroty do maksimum i zaczęło spalać olej. Kopciło się co niemiara, czy to może być wina uszczelnienia turbiny? Czy może też być inna przyczyna, w dolocie jest pełno oleju. Sądzę że olej dostaje się do silnika i tak jest spalany. Powiedzcie mi czy mam rację czy to może być coś innego ? *Proszę uzupełnić profil.
-
Witam Potrzebuje pomocy w sprawie włącznika zespolonego, potrzebuje cały nowy taki moduł. Na moim jest taki numer 4D0953513P, jest to wersja z tempomatem. Powiedzcie mi czy zamiast tego można zamontować inną wersje ? Najlepiej jakby ktoś dał linka do sklepu gdzie można to kupić, oczywiście jakiś zamiennik, w ostateczności używkę na allegro. Coś takiego
-
Wyglada to tak że jak włączam zapłon to wszystko jest ok, tylko rozrusznik nie może zakręcić.
-
Witam Audi a4 b5 1.9, 98r, mam taki problem, miałem problem z wycieraczkami, mianowicie nie chciały działać. Sprawidziłem silnik i wyszło że jest ok, dobrałem się do przekaźników bo szukałem czy któryś jest walnięty. Teraz mam taki problem że nie mogę odpalić auta, włączam zapłon i rozrusznik nie kręci. Nie mogę się połączyć VAG'iem ze sterownikiem silnika. Poradzcie co to może być.