oss4tor

Pasjonat
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O oss4tor

    1. oss4tor

      Dzięki za odpowiedź. Problem rozwiązany a przyczyną był przełamany kabelek który szedł bezpośrednio od pompy (chyba masowy) pod wtyczke. Dlatego takie kwiatki wychodziły
    2. oss4tor

      Witam Pacjent jak w tytule AEB. Zaczęło się tak: W upały było trochę czuć że auto delikatnie osłabło. Rano odpaliłem, przejechałem kilometr i podczas jazdy auto zdechło, nie mogłem odpalić. Posprawdzanie bezpieczniki, przekaźniki i doszedłem do pompy: - brak napięcia na pompie, jakieś 5-6V - pompa podpięta "na krótko" nie działa - pompe po wyjęciu i puknięciu zaczęla działać Wsadziłem nową pompe, odpaliłem, zaczął falować obrotami. Zgasł a jak kręciłem rozrusznikiem to jakby załapywał. Tera nie mogę wcale odpalić. Pompa puszcza paliwo i zaraz się zatrzymuje. Znowu brak napięcia na pompie. Co mam posprawdzać? Czy to brak masy na pompie? Jakiś czujnik odcina paliwo? Nie ma błędów na VAGu, auto bez lpg.
    3. oss4tor

      Witam Wymieniłem odme a to co z niej zostało: :facepalm: Problemów sama wymiana nie rozwiązała ale mam kolejny trop. Prawdopodobnie poleciał DV. Z okolic turba słychać metaliczny dźwięk a po odpuszczeniu gazu słychać "tfuu tfuu tfuu" a powinno być chyba "pssss" Wyjąłem DV i wydaje mi się że za ciężko pracuje. A jak palcem zatkam najmniejszy kruciec to go nie zasysa. Jutro wymiana DV to napisze jakie tego będą efekty i czy wogóle będą ---------- Post dopisany 12-05-2013 at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2013 at 15:56 ---------- DV wymieniony, porobiłem logi. Na bloku 13 na trzech cylindrach wartości dochodziły do 9 No i świece i cewki do wymiany. Auto lata jak powinno
    4. oss4tor

      Witam Problemy bez zmian nie znalazłem usterki. Szarpie przy dodawaniu gazu. Na zimnym silniku auto pracuje równo i lepiej przyśpiesza. Silnik rozgrzany - autem telepie na wolnych obrotach, szarpie przy przyśpieszaniu. Jak odepne przepływke to auto idzie jak wolnossące. Równo na wolnych obrotach. Jak założyłem nową przepływke (zamiennik) to auto szło jak wolnossące. Przepływka z innego AEB - to samo się dzieje co na mojej. Brak błędów na VAGu. Podczas przyspieszania gdy trzymam mało gazu auto idzie lepiej niż z gazem do oporu. Jak już pisałem mam nowy n75, lambde i g62. Kolega german81 wcześniej pisał o nieszczelności między kolektorem a turbo - nie poprawione. Dzisiaj zauważyłem że odma oleju wygląda jakby popękała i troche żyga olejem Zostało mi posprawdzać przewody ciśnieniowe. Jakieś pomysły?
    5. oss4tor

      Log (0 - 002,013) Log (1 - 002,007) Log (2 - 002,025) ... i ciągle szarpie Podmieniłem przepływke i bez zmian chociaż była z AEB który jeżdzi jak wolnossący więc mało wiarygodne Założyłem nowy N75 jest jeszcze gorzej. Przy próbach dynamicznych auto "szło bez turbo", wcześniej coś szarpnęło i było czuć że dmucha a teraz porażka. Na VAGu zero błędów. Nie mam jak zmierzyć ciśnienia turbo. Jest nowa lambda i G62. Zamówie jeszcze nowy przepływomierz dla pewności.
    6. oss4tor

      Log (0 - 002,007) Log (1 - 002,025) Log (2 - 002,013,002,013) Daje poprawione logi. VAG pokazuje błąd czujnika G62 - Impausible signal.
    7. oss4tor

      Witam Znowu mam problemy Objawy takie same jak 3 miesiące temu. Szarpie 2000-3000 obrotów, brak mocy. Wtedy padła cewka, po wymianie było ok. Sondy lambda jeszcze nie wymieniłem. Poczytałem troche forum i być może padł N75, DV. Powinienem zmierzyć ile turbo pompuje ale nie mam jak. Może ktoś znajdzie w tych logach Log (0 - 007) Log (1 - 002) Log (2 - 025) Log (3 - 013,013)
    8. oss4tor

      Witam Miałem bardzo podobny problem. U mnie winna była cewka. Zrób logi dla 13.
    9. oss4tor

      Cewki zamieniłem miejscami czwartą z pierwszą. Na logach na pierwszym cylindrze te same "kwiatki", na czwartym same 0. Cewka zamówiona. Powinno się chyba 4 wymienić od razu ale to troche za duży koszt Turbo chyba było po regeneracji i chyba dali starą uszczelkę którą wydmuchało. Co dokładnie się dzieje z tą sondą? To przez tę nieszczelność? Jaki to ma wpływ na zużycie paliwa? Jeżeli dobrze poszukałem to ciśnienie muszę zmierzyć manometrem wpinając się do wężyka upustu DV. Max. ciśnienie 0,55-0,6 bara dla serii. Od ilu obrotów powinno pompować turbo? Kiedy max. ciśnienie i jakie powinno być pod 6500rpm? ---------- Post dopisany at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:22 ---------- Auto lata jak wcześniej. Dzięki za pomoc.
    10. oss4tor

      logi poprawione
    11. oss4tor

      Witam Mam problem z autem. Pacjent 1.8t AEB ośka. Zaraz po uruchomieniu silnik chodzi równo, po chwili zaczyna nim telepać.I tak na zmiane. Pracuje równo i po chwili wachnięcia obrotami (nieregularne). Podczas ostrego przyspieszania silnik sprawia wrażenie jakby miał wyskoczyć spod maski najbardziej koło 2000-3000rpm Podczas pomiarów: 3 bieg, 40-50km/h, pedał w podłoge, silnikiem zaczyna ostro szarpać. 70-100km/h silnik sie w miare wkręca 100km/h znowu szarpnięcie i auto rozpędza się jak głupie Podczas spokojnej jazdy najbardziej czuć szarnięcia właśnie między 2000-3000rpm logi dynamiczne (poprawione) Log (0 - 013) Log (1 - 002) Log (2 - 007) Log (3 - 025) Proszę o pomoc Błędów na VAGu nie ma
    12. oss4tor

      Witam Też planuję kupić 18" z et43. Czy pod dużym obciążeniem (5 osób + bagaż) koło chowa sie w nadkolu? Bez dystansów tak? Jak możesz to wstaw zdjęcia.
    13. Siema Krzysztof, 29 lat Moje auto to A4 B5 z 96 roku. Srebrne kombi z AEB Udało sie zakupić auto sprowadzone od Helmuta, jeszcze nie wytłuczone na polskich, wspaniałych drogach. Mam pare pierdół do zrobienia dlatego będę sie udzielał i prosił o pomoc Pozdrawiam