
djmantis
Pasjonat-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O djmantis

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
dzieki Panie Kolego , poszukam ale koncza mi sie juz pomysly ;//// ---------- Post dopisany 14-08-2013 at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany 10-08-2013 at 21:25 ---------- przejrzałem całe zielone menu i nic mi jakos sie nei skojarzylo z SDS sterowaniem glosowym itp ;///// moze masz jakis pomysł WRCLAGUNA gdzie to w zielonym menu mozna zajrzec ???? skonczyly mi sie juz pomysly (( ---------- Post dopisany 31-08-2013 at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2013 at 20:05 ---------- pomogło przekodowanie na 0010900 czyli na voice control OFF smiga pieknie i podczas rozmowy przez bluetooth ( czyli w koncu mnie slychac u rozmowcy) jak i sterowanie wszustkim w aucie
-
jest tak jak na zdjęciach. takie samo kodowanie ;/ 0010090 może masz jakiś pomysł co z tym fantem zrobić ???? ewentualnie zostaje reinstal softu mmi chyba ;/ ---------- Post dopisany at 12:36 ---------- Poprzedni post napisany at 12:32 ---------- a tak swoja droga czemu nie moge zrobic kodowania sterowania glosem ( przycisk jest blady tak jak na foto ) trzeba by miec jakis kod dostepu moze to pomoze ?
-
witam problem pojawił sie z nikąd mi sie wydaje. poczatkowo objawiało sie tym ze podczas rozmowy ja slyszalem rozmowce ( przez bluetooth oczywiscie ) a rozmowca mnie juz nie. pozniej zauwazylem ze mam brak wybierania glosowego ( wsyztsko wczesniej działało idealnie ) - zmieniłem regiony w zielonym menu ale pozniej przywrocilem spowrotem nei wiem czy ma to cos wspolnego z sytuacja. kolega uruchomił mi pod vcdsem kodowanie telefonu na 0010910 i wszystko wrocilo do normy ... aczkolwiek po kilku godzinach SDS nie działa i nie slychac mnei podczas rozmowy przez bluetooth wiec chyba ma to cos wspolnego ze soba. po przycisnieciu przycisku na kierownicy SDS znowu pojawia sie komunikat na FIS'ie " button not used"... ponizej dorzucam zrzuty ekranu z vcds'a moze ktos pomoze... bede wdzieczny za pomoc. z tego co widzialem brak jest kodowania SDS i nie ma mozliwosci klikniecia w adaptacje itp ;/ moze kolega @wrclaguna cos zaradzi czyli moj guru na tym forum
-
wlasnie najlepsze jest to ze wlasnie wszyusko to w miare ogarniam i wsyztsko posprawdzalem i nic ;/ jest jakis master reset z ustawieniami fabrycznymi ??? ale taki naprawde master a nie zwykle resetowanie??? ---------- Post dopisany 25-06-2013 at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany 19-06-2013 at 14:07 ---------- kolejny problem kolego - wciskam sterowanie glosowe na kierownicy i pojawia mi sie komunikat na fisie " but. not used " . rozumiem ze przycisk nie znany - tzn ze cos z kodowaniem hmm ?? widze ze mamy te samo auto i ile nie idealnie takie same - jakie masz kodowanie telefonu ??? pozdrowienia
-
generalnie po moich durnych zmianach w zielonym menu byla ta przypadłość apropo nie działajacego mikrofonu podczas rozmowy. ale bluetooth był wykrywalny i laczyl sie bez problemu z telefonem. po działaniach "speca" pod vcds'em przestało wykrywac blue'ta i poakzuje mi ze mam zablokowany telefon ;/// juz mi sie koncza pomysly... ;/
-
juz robione kilka krotnie ;/ a moze zrobic jakis master reset mmi ? czy cos takiego jest ??? bo juz mi rece opadaja ;/
-
witam pisalem w osobnym watku apropo dziwnie działajacego zestawu glosnomowiacego bluetooth w audi a4 b8 . ja slysze rozmowce a on mnie nie ;/ wczesniej działało wszystko oki - pozmienialem chyba trroche w zielonym menu ( zmienilem region z germ na polski- ale nei działało wiec zmienilem na US i GB i spowrotem na germ - nie wiem czy to cos ma do rzeczy ). nieco inne pytanie : pojechalem z tym do jednego "magika" sprawdzil kodowanie ( jest oki 0010900 - jak sie nie myle ) . ale cos tak pogrzebał idiota ze teraz nie wykrywa mi nawet bluetooth'a audi.(nie wiem co i gdzie pogrzebał - cos tam we wskazniki wchodził moze tam ;/ ) na kanale 133 jest wlaczony ale jak wejde w zielone menu i wejde w telefon i dalej w fdblocks to pokazuje " telephone not yet unlocked". czy ktos moze cos doradzic???? moze wrclaguna... w kilku watkach mi pomogl wiec moze w i w tym podzieli sie doswiadczeniem z gory dzieki wszystkim za pomoc
-
mam pytanie - a w ktorym dokladnie miejscu znajduje sie czujnik jakosci powietrza w b8 ??? bo podobno trzeba caly kokpit sciagac ... to prawda???
-
nie no oczywiscie po rozebraniu sprzegła ... wiem ze oczywiscie najlepiej zrobic komplet ale chce pojezdzic tym autem max rok... a nie chce inwestowac za duzo w ten samochod bo jak wiadomo ze kasy nigdy wsadzonej sie nie wyciagnie przy sprzedazy
-
witam mam lekkie poszarpywanie przy ruszaniu , zakładam ze sprzegło do wymiany ( generalnie przy wyzszych predkosciach jak wrzucam 6 i daje gaz do konca to tez lekko szarpie wiec nie wiem czy to nie dwumasa tez ;/ ) , pytanie tyczy sie - czy przy wymienianiu sprzegła konieczna jest wymiana łożyska ??? aha i czy przy wymianie sprzegła okaze sie ze dwumasa jest w srednim stanie bedzie sens skladac to z nowym sprzegłem bez wymiany dwumasy??? pozdrawiam Daniel
-
wlaczylem w zielonym menu battery level i pokazuje rano 90proc. wiec to raczej nie aku... jest blad rozrusznika pod kompem. dzisiaj miaklme problem z odpaleniem auta - zamiast krecic slychac bylo tylko takie "cykniecie" jakby bendiks... jutro idzie na warsztat. wiec bede wiedzial co i jak ale raczej to poszlo... chyba ze moze wiecie czy to szczotki sa winne czy moze elektromagnes w rozruszniku??? dzieki za pomoc! ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ---------- wlaczylem w zielonym menu battery level i pokazuje rano 90proc. wiec to raczej nie aku... jest blad rozrusznika pod kompem. dzisiaj miaklme problem z odpaleniem auta - zamiast krecic slychac bylo tylko takie "cykniecie" jakby bendiks... jutro idzie na warsztat. wiec bede wiedzial co i jak ale raczej to poszlo... chyba ze moze wiecie czy to szczotki sa winne czy moze elektromagnes w rozruszniku??? dzieki za pomoc!
-
chyba bledow nie ma - przyjamniej o nich nie wiem - nie mam vcds'a wiec ciezko mi stwierdzic... mam system start stop - a w mmi nie mam uruchomionej tej funcji - poziom naładownia )) wiem ze robie pod gorke ale niestety nei moge nic wiecej powiedziec na ten temat ) mozna zalozyc jakis zamiennik czy tylko org??? wiekszosc 110ah ma przewaznie 800-900A takie tez moga byc czy za duzo "A" ??? no i wiekszosc ma plus po prawej stronie - jak to sie ma do montazu w B8????
-
witam okazalo sie ze chyba poprzedniemu wlascicielowi chcialo sie zmieniac akumulator i elektryk stwierdzil ze mam za maly - z tego powodu ciezko pali ... z tej rozpiski ktora jest podana w tym watku akumulator o symbolu ( J0Z ) czyli 110ah 520A . tyle ze np na stronie boscha i innych pokazuje od 70 do 77ah .... doradzcie ktory wybrac... dziekuje z gory silnik 2.0tdi CR 170KM 2009r.
-
Co do wtykow i okablowania to fakt faktem mogloby powodować błąd ale chyba to trzęsienie buda mowi samo za siebie. Czy to nie jest jednoznaczne?
-
no przyznam sie ze niepocieszyłeś mnie zbytnio )) wyjdzie zaraz koszt jak za dwumasę )) a co do tej adaptacji to ogarnie to ktos poza serwisem czy musze w aso ? no i co sadzisz o uzywkach jesli chodzi o poduchy... na allegro troche ich jest...