Skocz do zawartości

djmantis

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O djmantis

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia djmantis

0

Reputacja

  1. dzieki Panie Kolego , poszukam ale koncza mi sie juz pomysly ;//// ---------- Post dopisany 14-08-2013 at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany 10-08-2013 at 21:25 ---------- przejrzałem całe zielone menu i nic mi jakos sie nei skojarzylo z SDS sterowaniem glosowym itp ;///// moze masz jakis pomysł WRCLAGUNA gdzie to w zielonym menu mozna zajrzec ???? skonczyly mi sie juz pomysly (( ---------- Post dopisany 31-08-2013 at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2013 at 20:05 ---------- pomogło przekodowanie na 0010900 czyli na voice control OFF smiga pieknie i podczas rozmowy przez bluetooth ( czyli w koncu mnie slychac u rozmowcy) jak i sterowanie wszustkim w aucie
  2. jest tak jak na zdjęciach. takie samo kodowanie ;/ 0010090 może masz jakiś pomysł co z tym fantem zrobić ???? ewentualnie zostaje reinstal softu mmi chyba ;/ ---------- Post dopisany at 12:36 ---------- Poprzedni post napisany at 12:32 ---------- a tak swoja droga czemu nie moge zrobic kodowania sterowania glosem ( przycisk jest blady tak jak na foto ) trzeba by miec jakis kod dostepu moze to pomoze ?
  3. witam problem pojawił sie z nikąd mi sie wydaje. poczatkowo objawiało sie tym ze podczas rozmowy ja slyszalem rozmowce ( przez bluetooth oczywiscie ) a rozmowca mnie juz nie. pozniej zauwazylem ze mam brak wybierania glosowego ( wsyztsko wczesniej działało idealnie ) - zmieniłem regiony w zielonym menu ale pozniej przywrocilem spowrotem nei wiem czy ma to cos wspolnego z sytuacja. kolega uruchomił mi pod vcdsem kodowanie telefonu na 0010910 i wszystko wrocilo do normy ... aczkolwiek po kilku godzinach SDS nie działa i nie slychac mnei podczas rozmowy przez bluetooth wiec chyba ma to cos wspolnego ze soba. po przycisnieciu przycisku na kierownicy SDS znowu pojawia sie komunikat na FIS'ie " button not used"... ponizej dorzucam zrzuty ekranu z vcds'a moze ktos pomoze... bede wdzieczny za pomoc. z tego co widzialem brak jest kodowania SDS i nie ma mozliwosci klikniecia w adaptacje itp ;/ moze kolega @wrclaguna cos zaradzi czyli moj guru na tym forum
  4. wlasnie najlepsze jest to ze wlasnie wszyusko to w miare ogarniam i wsyztsko posprawdzalem i nic ;/ jest jakis master reset z ustawieniami fabrycznymi ??? ale taki naprawde master a nie zwykle resetowanie??? ---------- Post dopisany 25-06-2013 at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany 19-06-2013 at 14:07 ---------- kolejny problem kolego - wciskam sterowanie glosowe na kierownicy i pojawia mi sie komunikat na fisie " but. not used " . rozumiem ze przycisk nie znany - tzn ze cos z kodowaniem hmm ?? widze ze mamy te samo auto i ile nie idealnie takie same - jakie masz kodowanie telefonu ??? pozdrowienia
  5. generalnie po moich durnych zmianach w zielonym menu byla ta przypadłość apropo nie działajacego mikrofonu podczas rozmowy. ale bluetooth był wykrywalny i laczyl sie bez problemu z telefonem. po działaniach "speca" pod vcds'em przestało wykrywac blue'ta i poakzuje mi ze mam zablokowany telefon ;/// juz mi sie koncza pomysly... ;/
  6. juz robione kilka krotnie ;/ a moze zrobic jakis master reset mmi ? czy cos takiego jest ??? bo juz mi rece opadaja ;/
  7. witam pisalem w osobnym watku apropo dziwnie działajacego zestawu glosnomowiacego bluetooth w audi a4 b8 . ja slysze rozmowce a on mnie nie ;/ wczesniej działało wszystko oki - pozmienialem chyba trroche w zielonym menu ( zmienilem region z germ na polski- ale nei działało wiec zmienilem na US i GB i spowrotem na germ - nie wiem czy to cos ma do rzeczy ). nieco inne pytanie : pojechalem z tym do jednego "magika" sprawdzil kodowanie ( jest oki 0010900 - jak sie nie myle ) . ale cos tak pogrzebał idiota ze teraz nie wykrywa mi nawet bluetooth'a audi.(nie wiem co i gdzie pogrzebał - cos tam we wskazniki wchodził moze tam ;/ ) na kanale 133 jest wlaczony ale jak wejde w zielone menu i wejde w telefon i dalej w fdblocks to pokazuje " telephone not yet unlocked". czy ktos moze cos doradzic???? moze wrclaguna... w kilku watkach mi pomogl wiec moze w i w tym podzieli sie doswiadczeniem z gory dzieki wszystkim za pomoc
  8. mam pytanie - a w ktorym dokladnie miejscu znajduje sie czujnik jakosci powietrza w b8 ??? bo podobno trzeba caly kokpit sciagac ... to prawda???
  9. nie no oczywiscie po rozebraniu sprzegła ... wiem ze oczywiscie najlepiej zrobic komplet ale chce pojezdzic tym autem max rok... a nie chce inwestowac za duzo w ten samochod bo jak wiadomo ze kasy nigdy wsadzonej sie nie wyciagnie przy sprzedazy
  10. witam mam lekkie poszarpywanie przy ruszaniu , zakładam ze sprzegło do wymiany ( generalnie przy wyzszych predkosciach jak wrzucam 6 i daje gaz do konca to tez lekko szarpie wiec nie wiem czy to nie dwumasa tez ;/ ) , pytanie tyczy sie - czy przy wymienianiu sprzegła konieczna jest wymiana łożyska ??? aha i czy przy wymianie sprzegła okaze sie ze dwumasa jest w srednim stanie bedzie sens skladac to z nowym sprzegłem bez wymiany dwumasy??? pozdrawiam Daniel
  11. djmantis

    Dobór akumulatora

    wlaczylem w zielonym menu battery level i pokazuje rano 90proc. wiec to raczej nie aku... jest blad rozrusznika pod kompem. dzisiaj miaklme problem z odpaleniem auta - zamiast krecic slychac bylo tylko takie "cykniecie" jakby bendiks... jutro idzie na warsztat. wiec bede wiedzial co i jak ale raczej to poszlo... chyba ze moze wiecie czy to szczotki sa winne czy moze elektromagnes w rozruszniku??? dzieki za pomoc! ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ---------- wlaczylem w zielonym menu battery level i pokazuje rano 90proc. wiec to raczej nie aku... jest blad rozrusznika pod kompem. dzisiaj miaklme problem z odpaleniem auta - zamiast krecic slychac bylo tylko takie "cykniecie" jakby bendiks... jutro idzie na warsztat. wiec bede wiedzial co i jak ale raczej to poszlo... chyba ze moze wiecie czy to szczotki sa winne czy moze elektromagnes w rozruszniku??? dzieki za pomoc!
  12. djmantis

    Dobór akumulatora

    chyba bledow nie ma - przyjamniej o nich nie wiem - nie mam vcds'a wiec ciezko mi stwierdzic... mam system start stop - a w mmi nie mam uruchomionej tej funcji - poziom naładownia )) wiem ze robie pod gorke ale niestety nei moge nic wiecej powiedziec na ten temat ) mozna zalozyc jakis zamiennik czy tylko org??? wiekszosc 110ah ma przewaznie 800-900A takie tez moga byc czy za duzo "A" ??? no i wiekszosc ma plus po prawej stronie - jak to sie ma do montazu w B8????
  13. djmantis

    Dobór akumulatora

    witam okazalo sie ze chyba poprzedniemu wlascicielowi chcialo sie zmieniac akumulator i elektryk stwierdzil ze mam za maly - z tego powodu ciezko pali ... z tej rozpiski ktora jest podana w tym watku akumulator o symbolu ( J0Z ) czyli 110ah 520A . tyle ze np na stronie boscha i innych pokazuje od 70 do 77ah .... doradzcie ktory wybrac... dziekuje z gory silnik 2.0tdi CR 170KM 2009r.
  14. Co do wtykow i okablowania to fakt faktem mogloby powodować błąd ale chyba to trzęsienie buda mowi samo za siebie. Czy to nie jest jednoznaczne?
  15. no przyznam sie ze niepocieszyłeś mnie zbytnio )) wyjdzie zaraz koszt jak za dwumasę )) a co do tej adaptacji to ogarnie to ktos poza serwisem czy musze w aso ? no i co sadzisz o uzywkach jesli chodzi o poduchy... na allegro troche ich jest...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...