Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana sprzegła - pytanie!


djmantis

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam lekkie poszarpywanie przy ruszaniu , zakładam ze sprzegło do wymiany ( generalnie przy wyzszych predkosciach jak wrzucam 6 i daje gaz do konca to tez lekko szarpie wiec nie wiem czy to nie dwumasa tez ;/ ) , pytanie tyczy sie - czy przy wymienianiu sprzegła konieczna jest wymiana łożyska ???

aha i czy przy wymianie sprzegła okaze sie ze dwumasa jest w srednim stanie bedzie sens skladac to z nowym sprzegłem bez wymiany dwumasy???

pozdrawiam

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na twoim miejscu wymienił bym kpl. trochę więcej kasy ale za to głowa spokojna i jedna robota. A jak zamierzasz sprawdzić i określić w jakim stanie jest dwumas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no oczywiscie po rozebraniu sprzegła ...

wiem ze oczywiscie najlepiej zrobic komplet ale chce pojezdzic tym autem max rok... a nie chce inwestowac za duzo w ten samochod bo jak wiadomo ze kasy nigdy wsadzonej sie nie wyciagnie przy sprzedazy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile taka zabawa może kosztować w opcji: sprzęgło + dwumas?

Same graty ok 2500 tys + robocizna ( oczywiście nie w ASO bo tam kasują ponad 6000 - 7000 tys)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO jest juz notatka o awaryjnym dwumasie (dodatkowo wałek od skrzyni sie wyciera) z silniakmi 2.0 TDI CR :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO jest juz notatka o awaryjnym dwumasie (dodatkowo wałek od skrzyni sie wyciera) z silniakmi 2.0 TDI CR :kwasny:

Niedługo to koncerny samochodowe będą nam wmawiać, że większość kosztownych napraw po przebiegu 50 tys km to norma. Szok. Wszystko przez to że europejski rynek motoryzacyjny musi się dostosować cenowo a co zatym idzie też jakościowo do rynku azjatyckiego. Audi 80 wróć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, widze ze teraz wszystko jest tak masowo robione, ze sie pieprzy i to grubo, jak sie ma hajs na nowke z salonu to max 2 lata i do zyda. Tylko szkoda, placisz tyle kasy za audi, a sie psuje jak kazde inne ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO jest juz notatka o awaryjnym dwumasie (dodatkowo wałek od skrzyni sie wyciera) z silniakmi 2.0 TDI CR :kwasny:

Niedługo to koncerny samochodowe będą nam wmawiać, że większość kosztownych napraw po przebiegu 50 tys km to norma. Szok. Wszystko przez to że europejski rynek motoryzacyjny musi się dostosować cenowo a co zatym idzie też jakościowo do rynku azjatyckiego. Audi 80 wróć.

Szok auto 3 letnie i pewno przebieg nie większy niż 70tys a tu już takie problemy, audi schodzi na psy z tymi nowymi modelami, ale nie tylko audi w innych markach to samo sie dzieje.

dobrze piszesz kolego ze by Audi 80 wróciły, ja mam 285tys i jeszcze oryginał sprzęgło i odpukać jak na razie nie zauważyłem oznak aby było do wymiany odpukać w nie malowane, widzę ze B5 jeszcze w miarę są bez awaryjne, ale modele wyższe to się paranoja dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...