Skocz do zawartości

aras837

Pasjonat
  • Postów

    225
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aras837

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

498 wyświetleń profilu

Osiągnięcia aras837

2

Reputacja

  1. Witam, Analizując wpisy w tym wątku jestem trochę zdezorientowanych w kwestii wymiany wałka oraz szklanek w naszych autach. Swojego czasu sam byłem zakłopotanych problemem dudnienia, zaraz po zakupie auta w 2010 roku. Autem przejechałem z owym dudnieniem około 150 tys km i nadal nic. Nie widzę efektu pogłębiania się dolegliwości a wręcz przeciwnie czasami wydaje mi się że auto już nie ma tego problemu. Z zaobserwowanych rzeczy wydaję mi się że auto bardziej dudni w okresie zimowym a w okresie letnim ustaje. Po za tym dudnienie dudnieniu nie jest równe i wydaje mi się że niektórzy ulegają w tym wątku efektowi tłumu i zmieniają części mimo ich dobrej kondycji. Moje audi ma na blacie 320 tys km i wydaję mi się że spokojnie dobije do 500 tys km bez zdejmowania czapki.
  2. AVF rocznik 2004 grudzień przebieg 310 tys km. Silnik nie do zajebania. Jak go kupowałem w 2010 r. miał 170 tys km. Przez ten czas po prostu nic nie uległo awarii?. Na samym początku srałem po gaciach, że za chwilę coś padnie przy silniku I utopię kupę pieniedzy. Jedyne koszty to klocki olej I filtry. W tym roku kupiłem mazdę 6 II 2011 silnik 2.2 mzr cd 163 KM 360 nm. Auto jest piękne ale pewnie nigdy nie pobije bezawaryjnością avfa. Mino mojego nowego nabytku tdi- ciągnika nie zamierzam się pozbywać do puki nie pęknie pół milona na blacie., w tym czasie moja mazda ze 3 razy stanie na trasie na pasie awaryjnym?
  3. Problem rozwiązany.łozysko z dociskiem sprzęgła sie rozpadło. Kompletne sprzegło wymienione. Chciełem wymienić dwumasę, ale mechanik odradził bo stwierdził, że dwumas jest w bardzo dobrej kondycji.
  4. Witam. Dawno już nie miałem problemu z moim autem aż do dziś. Auto nagle zaczęło drgać szarpać podczas jazdy na 1 i 2 biegu w początkowej fazie przez pierwsze 2 sekundy później spokój. O co chodzi??? Może ktoś spotkał się z takim problemem.
  5. I jak znalazłeś odpowiedź na swoje problemy z drganiami przy zmianie biegów????
  6. Potwierdzam. Pan Robert zna się na robocie. 3 lata temu robiłem u mniego przekładkę i jestem bardzo bardzo zadowolony, awari brak za wyjatkiem lewego przegubu. Przekładka robiona na częściach zaoferowanych od pana Roberta. Skrzynia, dwumas, oraz elektryka nie zgłaszają problemów. Gdybym miał taką wiedzę przy zakupie auta zrobiłbym przekładkę od razu.
  7. Ja na twoim miejscu wymieniłbym głowicę nowa kosztuje tylko 5 tys w ASO, po co się rozdrabniać.
  8. A widzisz twojemu audi może i nie dudni, ale tobie w głowie musi bardzo dudnić skoro wklejasz takie emotikony.W tym wypadku zgodzę się z Tobą, że wymiana podzespołu jak najbardziej wskazana
  9. Za przeproszeniem pierd.. głupoty. Mój ma 290 tyś sprawdzane w aso mam całą historie serwisową i pokrywa się z książką i dudni może nie bardzo ale słychać. A wina jest taka że dudni bo latało na longlifie. Może i pierd...nie, tyle że przy twoich 290 tys km dudnienie jest takie same jak w samochodzie przy 500 tys km przebiegu- pytanie do Ciebie: To po h.. to zmieniać i szukać dziury w całym. Nie macie innych problemów tylko chodzicie koło tych aut i szukacie dziury w całym. Proponuje aby auta więcej jeździły bo na postoju wam coś w głowach dudni. Sam uległem efektowi tłumu i dwa lata temu odwiedziłem 3 znajomych mechaników, na moje stwierdzenie że mi coś dudni od filtra powietrza powiedzieli mi że dudni ale u mnie w głowie i jak nie mam na co wydawać kasy to zaproponowali, aby oddać im. A jak pojechałem do zupełnie przypadkowego mechanika po trasie do warszawy, to gościu przytakiwał mi że trzeba szybciutko wymieniać szklanki i wałek. Na koniec dodam że przez te dwa lata zrobiłem 50 tys km i wydaje mi się teraz że mniej dudni, wszystko zależy tylko od twojego nastawienia do tematu.
  10. Niektóre auta dudnią bo mają po 500 tys km na blacie Ostatnio w Niemczech brat odpalał 3 avf-y w tureckim komisie, dudniły ale znośnie, przedział przebiegu 400- 500 tys km. Zanim wyszedł za bramę komisu, już wciągali je na litewską lawetę.Morał z tego taki że auto w Niemczech z przebiegiem około 500 tys km jeździ a w Polsce jak pojawi się dwójka z przodu niestety wałek i szklanki do roboty. Polska to dziki kraj Drzewiecki o wiele się nie pomylił
  11. Lubię tutaj zaglądać, bo można dowiedzieć jak naprawdę wytrzymałe jest nasze tdi 1.9 tdi-przebiegi rzędu 400. tys km. Ostatnio zauważyłem dziwną tendencję, osoby które wpisują się wtym poście podają coraz niższe przebiegi swoich aut, przy ogólnie wiadomym fakcie, że nasze auta sie starzeją. Pierwszy wpis w tym poście pochodzi z 2009 roku i podawane przebiegi rzędu 250-350 i nikogo nie dziwią. Ale teraz po 5 latach tego postu jak czytam że a4 z przed 2000 roku może mieć 200 tyś km to ...... po tak duzym szoku,poprostu wiem że znajdujemy w Polsce.
  12. Napewno się da wyłączyć, tylko kto sprzeda na forum taką tajemnicę, wiedza kosztuje
  13. Zasada jest bardzo prosta. Jeżeli nic się nie dziele z silnikiem to poprostu w nim nie grzebać i cieszyć się z jazdy. Wydaję mi się że ten silnik bez problemu wytrzyma350 tys km bez ingerencji w silnik. Ja na chwilę obecną mam 260 tys km i spokój.(auto jest z grudnia 2004 roku)
  14. aras837

    dymienie na siwo

    Chyba chodziło Ci o handmade. Maid to pokojówka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...