Skocz do zawartości

lukaszek13ns

Pasjonat
  • Postów

    636
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaszek13ns

Informacje

  • Imię
    ?UKASZ
  • Miasto
    WARSZAWA/RZESZÓW

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

943 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukaszek13ns

1

Reputacja

  1. Poratuje ktoś numerami tarcz i klocków na tył pod zaciski 288mm, może być ferrodo, lub coś innego. Jak również jak pamiętacie numery zestawu prowadnic i osłon do tych zacisków to również będę wdzięczny za poratowanie numerami Dzięki wielkie
  2. Nie sam przód z tyłu mam ok. Tak mierzyłem i piasty i tarcze. Piasty ok pomiar wacha się od 0,00 do 0,01mm max natomiast tarcze dochodzą do 0,09mm. Wina może leżeć po mojej stronie gdyż obecne tarcze często ciepłe po trasie jeździłem na myjnie i myłem samochód łącznie z felgami. Więc to mogło być powodem
  3. Witam, Panowie, przeczytałem prawie cały wątek i im więcej informacji na dany temat, to człowiek ma mętlik w głowie, co kupić. Mianowicie potrzebuję zestawu tarcz i klocków 320mm. Swap hamulców robiłem jakieś 4 lata temu. Mimo iż moje tarcze i klocki są jeszcze w dobrym stanie to niestety przy hamowaniu ze 120 z większych prędkości czuć bicie. Wykonałem pomiar tarcz i Piast, i okazuje się, że tarcze są krzywe. Więc pytanie do was Co polecacie założyć, poszukuję czegoś w miarę rozsądnego, co dobrze hamowało, cena powiedzmy do 800-1000 zł, ale wiadomo, że im taniej, tym lepiej, chociaż na hamulcach się nie oszczędza. Mam już mętlik w głowie, co wybrać, Czy tarcze gładkie, czy nacinane, nawiercane, może jedno i drugie. Poszukuję zestawu takiego co po kilku tysiącach nie dostanie znów bicia. Pod uwagę biorę Ferrodo, textara, Rotingera, Zimmermann, Brembo. Jak już mam swojego faworyta to nagle na kolejnej stronie jest jakaś negatywna opinia. Macie jakieś sprawdzone zestawy tarcz i klocków będę wdzięczny za polecenia dziękuję i pozdrawiam.
  4. Sorki że odgrzeję kotleta. Masz numer oringu lub wymiar jaki dawałeś. Bo też muszę kupić termostat a podobno ten oring w każdym termostacie jest za mały
  5. lukaszek13ns

    Sprężyny

    Tak wiem, widziałem dziękuję, i właśnie mi się nie zgadza bo sprężyn kategorii wagowej 10 są dwa typy numery. A mi po vinie dobrali kategorie 11. I nie wiem czy zakupić, te z kategorii 11 8E0511115FN Czy z 10 tylko które bo są dwa numery.
  6. lukaszek13ns

    Sprężyny

    Witam czy ktoś może sprawdzić według etki jaki numer sprężyn powinien być, na tył. Według wlepki wychodzi zawieszenie 1BE Kategoria wagowa tył 10 OYL Numer Vin Wauzzz8e86a240172 w sklepie sprawdzali i wychodzi 8E0511115FN ale dla mnie to kategoria 11 niestety brak oznaczeń na sprężynach Dziękuję z góry
  7. Witam Panowie Proszę o podpowiedź gdzie wpiąć przewód ciśnieniowy do dodatkowego czujnika doładowania, dokładnie chodzi mi o miejsce przy kolektorze, aby nie zakłócić pracy podciśnienia, 1,8t bfb. Swój typ mam jak i trojniki ale wole zapytać fachowców. Dziękuję za pomoc
  8. U mnie nic nie bierze na razie , auto mam od 9 miesięcy. Po zakupie micha czyszczona plus płukanka chociaż nie było potrzeby, ale szwed serwisował na mobilu w trybie longlife i wymieniał co 25 tys olej lub dwa lata. Na pierwszy rzut poszedł LM 5W40 po 3 tysiącach wymiana brak ubytku, później millers 5w30 aktualnie zrobione 3 tys również brak ubytku. Zobaczmy jak się będzie zbliżał do 10 tys. Płukankę stosuje profilaktycznie w każdym samochodzie przy każdej wymianie oleju.
  9. Panowie I Panie chciałbym rozpocząć dyskusje na temat zabezpieczenia podwozia tą metoda. Jako ze dość mocno inwestuje w swoja B7, była robiona pełna korekta lakieru i teflon, pomyślałem również o zabezpieczeniu podwozia przed zimą. Po rozeznaniu tematu jeśli chodzi o powłoki antykorozyjne, wiadomo u nas w kraju przeważnie stosuje się preparaty typu bitex itd. Nie mam nic przeciwko takiemu zabezpieczeniu ale wiem aby zostało poprawnie wykonane musza być spełnione pewne warunki, jakie wiadomo dokładne mycie, czyszczenie podwozia, odtłuszczanie. Dodatkowo wiadomo jak w naszym kraju jest z przykładaniem się do usług, aby szybciej zrobić i wziąć kasę i do widzenia, sam w obecnym miejscu przebywania nie mam warunków aby to zrobić po swojemu. Wiec zrezygnowałem z zabezpieczenia tą metoda, dodatkowo nie widzi mi się uwalony cały spód czarnym mazidłem. Trafiłem na ciekawą metodę stosowaną w Kanadzie USA od 20 lat a także od niedawna w UK na Litwie i w Rosji. W Polsce dość dużo hejtu jest co do tego zabezpieczenia, natomiast na forach zagranicznych produkt Krown T-40 jest bardzo chwalony. W dniu dzisiejszym podwozie zostało zabezpieczone metoda Krown http://krown.pl/pages/galeria I tu do was pytanie co sadzicie o tej metodzie.
  10. Wymień kolanko plus zaworek za nim, a trójnik sprawdź czy jest szczelny. Dodatkowo wyczyściłbym wszystkie przewody odmy łącznie z metalowymi. Można to zrobić bez demontażu kolektora ale trzeba się trochę napocić. Dodatkowo pewnie ciężko będzie wyjąc kolanko z bloku bo się rozpadnie jest na oringu i dodatkowo jest mosiężna tuleja.
  11. B7 a ok to mi się pomieszało z 288 na 312 zaciski są takie same i klocki tez, a na 320 już są inne dzięki za info
  12. Dev pytanko Zmiana z 312 na 320 co do wymiany tarcza i jarzmo na pewno,klocki i zaciski raczej te same co 312 upewnij mnie czy się mylę. Na razie tylko pytam gdyż mam nówki sztuki, ale za jakiś czas trzeba pomyśleć nad mocniejszymi heblami po wirusie. Zakładać 320 czy iść w większy rozmiar, z góry dzięki za info
  13. Sprawa załatwiona jak by ktoś potrzebował to polecam ceny naprawdę dobre, robota pierwsza klasa. https://www.facebook.com/mokigarage.waw/?fref=ts
  14. Ja posiadam coś takiego, sprawdza się wszystko też zależy od tego jak, szeroki i ciężki jest telefon, ale problemu nie ma zawsze trzyma https://www.teletorium.pl/uchwyt-samochodowy-setty-kratka/39182/?_merch&gclid=CJD0-amogtACFYLpcgodZ3wDkg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...