Skocz do zawartości

lukas800900

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukas800900

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Piaseczno

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

635 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukas800900

2

Reputacja

  1. Ta oryginalna taśma nadaje sie tylko do ułożenia jej, po pierwszej przejazdzce by ją oderwał pęd powietrza. Przykręciłem ją na 15 malutkich blachowkręcików. Nawet dają kilka w zestawie.
  2. Mógłby ktoś zmierzyć jaką długość mają te listwy? Bardzo bym był wdzięczny. Chce zobaczyć czy podejdą do B7.
  3. Ja mam tą dokładkę gumową. Ułożyłem ją na wzór tej z cupry:
  4. Witam, W jednym z tematów natrafiłem na pomysł dołożenia do B7 listew z wersji S- line B8 takich jak na zdjęciu. Czy ktoś może potwierdzić że pasują bez przerabiania? Może ktoś ma założone i może pokazać jak to wygląda?
  5. Ja ostatnio kupiłem Autloga za 700 zł i po 15-17 tys km znowu mam problem.
  6. Problem w tym, że w dobrą część trzeba zainwestowac 2,5tys zł. Do tego łańcuch, uszczelki i robocizna...
  7. Dokładnie. Koleś nie odróżnia A4 od A6 i pyta mnie czy w samochodzie z 2005 roku to jest 1.8T czy 1.8TFSI. Nie mam pytań...
  8. A jak tlumacze co chcialbym zrobic i dlaczego to patrzą na mnie jak na najgorszego Cebulaka Janusza, co żydzi i odłącza zamiast wymienić ? Jakbym dajmy na to w hondzie chciał vteca wyłączyć...
  9. Samochod sprawuje sie bez zarzutu, zadnych bledow poza odlaczona wtyczka nie ma, jednak okazuje sie ze usunięcie jej nie jest takie proste- w okolicach Piaseczna przynajmniej. Bylem u naczelnego tjunera w ww miejscowości, ktory stwierdzil ze samochod bez fazatora przestanie jezdzic. Kiedy powiedzialem ze jezdze z odpiętą wtyczka powiedzial ze zrobi co bede chcial ale sporo sobie zażyczył. Natomiast kolega z forum z moich okolic odmówił pomocy w tym temacie. Zna ktoś kogos kto by podjął ten temat?
  10. Gdzie Gregor10 urzeduje? Dzwonie pod numer podany w profilu i tylko poczta...
  11. Dzieki za odpowiedz, mialem nadzieje ze Ty odpiszesz. Cóż po 50 stronach troszke wszystko sie juz kiełbasi w głowie i moje pytania sluzyly raczej upewnieniu sie. Teraz sprawdze czy błąd g40 nie pochodzi od napinacza bo nagle dwie części naraz by sie poosuly...? Pozdro EDIT: Wlasnie zczytalem bledy i po odpięciu "hemoroida" blad zwiazany z G40 zniknał. Przynajmniej narazie...
  12. Witam, Mam pytanko. Pare dni temu przy porannym rozruchu pojawil mi sie check i wyskoczyl błąd P0011. Zmienilem samą cewkę od uzywanego oryginału i jeden dzien byl spokoj po czym wyskoczyly 2 błędy P0012 i ten od G40 oraz wydawalo mi sie ze slyszalem lekkie zgrzytanie na biegu jalowym. Przeczytałem cały temat i odłączyłem dziś wtyczke od tego dziadostwa i w sumie wszystko jest w porządku, robilem testy do 5tys rpm i puszczalem gaz i nic niepokojącego nie slysze. Odpala tez bez zgrzytania. Skłaniałbym się do wymiany napinacza bez fazatora. Moje pytanie brzmi: Czy jest sens wymieniac napinacz na bez fazatora, czy lepiej zostawic ten z odłączona wtyczką jesli nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow? Podjechałbym tylko do jakiegos tjunera na usunięcie kontrolki. Chodzi mi o to czy to ze wywala bledy oznacza że caly napinacz jest do kitu czy tylko czesc elektryczna i jak odlacze wtyczke to bedzie dzialal jak ten czysto mechaniczny?
  13. No niby tak, ale nie kumam nadal na co trzeba uwazac przy wsuwaniu tej ramki no i jak ustawic ten nowy mechanizm... Nie lepiej miec kogos do pomocy przy jej wsuwaniu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...