Skocz do zawartości

bksjb

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bksjb

Osiągnięcia bksjb

0

Reputacja

  1. NNo wlasnie chcialem do tego nawiazac, te kolo (uszczelniacz?) byl wymieniany, ale zostal zalozony na oko... Elektryk doszedl do tego ze jak sie silnik obraca to sygnaly z czujnika wałka rozrzadu i tego na wale od strony skrzyni nie pokrywaja sie :/ czyli podaja sygnal w róznych czasach, a slyszalem, ze ten sygnal musi sie zgrywac w czasie! W zwiazku z tym moglby ktos napisac w jaki sposob prawidlowo zalozyc ten uszczelniacz / kolo sygnlowe?
  2. Witam! Mam silnik 2.0 TDI BLB po kapitalnym remoncie. Po wlozeniu silnika pokazalo blad: 16725 - czujnik polozenia walka rozrzadu (G40) P0341 - 000 - niezrozumialy sygnal i auto nie chce odpalic Wymienilem owy czujnik i dalej pokazuje taki sam blad. Mechanik powiedzial mi ze jest taka mozliwosc, ze jest to uszkodzony czujnilk polozenia wału. Przy probie uruchomienia na auto starterze silnik pracuje, ale przestaje pracowac po zaprzestaniu podawania tego specyfiku. czy ktos sie z czyms takim spotkal? czy takie cos jest w ogole mozliwe aby byl uszkodzony ten drugi czujnik a pokazywalo ze jest uszkodzony inny? pozdrawiam
  3. witam. wtryski poszly do sprawdzenia, natomiast mam pytanie nastepujace: czy blad missfire moze wystepowac w momencie gdy korbowod jest zgiety i jest mniejsze sprezanie na cylindrze? gdyby wtrysk lal i i paliwo sie zbieralo, to w wyniku cisnienia mogloby dojsc do zgieciia korbowodu!? to by poniekad tlumaczylo zgiecie swiecy zarowej. pytam teoretycznie, czy jest to mozliwe, chce byc przygotowany na wszystkie ewentuslnosci, zanin zaczne rozbierac silnik!? ---------- Post dopisany 21-04-2012 at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2012 at 21:49 ---------- I jeszcze jedno pytanie, moze banalne ale nie mam pojecia jak wymontowac akumulator... Prosze o jakas podpowiedz z gory dzieki ---------- Post dopisany 30-04-2012 at 16:17 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2012 at 22:21 ---------- Panowie, wtryski zalozone, dalej to samo! Pozdejmowalismy rurki tu i uwdzie i okazalo sie ze dymi i podmuc**je z kolektora dolotowego... Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy? Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 16:17 ---------- Poprzedni post napisany at 16:17 ---------- Panowie, wtryski zalozone, dalej to samo! Pozdejmowalismy rurki tu i uwdzie i okazalo sie ze dymi i podmuc**je z kolektora dolotowego... Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy? Pozdrawiam
  4. acha, nomto super o taka odpowiedz mi chodzilo czyli jak kupie uzywany wtryskiwacz, albo regenerowany, to tylko go montuje i wio!?
  5. Czyli ten wtryskiwacz wg numeru nadaje sie do mOjego silnika!? Jaki blad by sie pojawil gdyby nowy wtryskiwacz nie byl zakodowany do tego silnika?
  6. Tzn roznica polega na tym, ze do ciagu liczb i liter dodane jest X na koncu
  7. Witam. A mozna taki wtryskiwacz regenerowac czy juz po zawodach? Sprawdzilem numery wtryskiwaczy i faktycznie na 3 jest ten numer przez kolege, a na jednym, na ktorym pokazuje blad misfire numer jest nastepujacy: 03G 130 073 GX Czyli rozni sie ostatnia literka, czy to moze byc powod wyskakiwania bledu?
  8. WItam! WYmiana paliwa duzo nie zmienila, po podlaczeniu do komputera pokazalo blad misfire na drugim cylindrze, numer bledu: 16686 t0302 Wyjalem wtrzskiwaczei tak oto one wygladaja 1. 2. 3. 4. 5. Jak mozna zauwazyc wtrzskiwacz ze zdjecia nr5 ma calkiem inny numer niz reszta i to na tym wtryskiwaczu jest blad (jezeli drugi wtrzskiwacz to ten drugi liczac od rozrzadu) Druga sprawa na jednym ze zdjec widac rdze na wtryskiwaczu... Co o tym sadzicie, co mowi ten kod bledu? Pozdrawiam
  9. no przeoczenie :/ czyli dokrecanie wtryskiwaczy momentem 20NM ? bo juz mi sie tutaj pomieszalo wszystko :/ jak bedzie dalej dymic, gdzie szukac problemu? zrywac glowice i ja sprawdzac czy szukac przez komputer?
  10. zlalem cale paliwo, zalalem swieze, wymienilem filtr paliwa i jak by troche lepiej, ale dalej sie nie wkreca w obroty. strasznie kopci na szaro i jak odkrecam korek oleju na gorze, to dmucha dosc mocno. jeden z wtryskow byl niedokrecony, to go dokrecilismy jak skladalismy, ale reszty juz k...wa nie sprawdzilem... zabiore sie za to dopiero na weekendzie. skad indziej jak nie z pod wtryskiwaczy moze wybijac cisnienie do gory i puszczac olej na dol? dodam, ze olej jest czysty, plyn w zbiorniczku czysty i go nie ubywa, wiec glowica raczej cala.
  11. No wlasnie, czy moglo to spowodowac Ze paliwo zaczelo tamtedy uciekac? Jaki zapach ma rzepak czy inne bio paliwo? Nie chodzi mi o spaliny, tylko samo paliwo!?
  12. Dodam, ze paliwo sie wydostawalo nad filtrem paliwa, z pod plasitkowego zlacza, na ktorym sa gumowe oringi.. Czy mogly one "zbutwiecć" od benzyny albo ropy?
  13. co to sa pd? ---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:42 ---------- nadmienie, ze komputer nie pokazuje zadnych bledow!!! przynajmniej przez te kilka sekund po odpaleniu i probie delikwtnego przygazowania!
  14. Z taka zawartoscia go kupilem + 5l paliwa z shella, ale ono raczej nie doszlo do silnika bo po 10 sec go wylaczylem! ---------- Post added at 22:29 ---------- Previous post was at 22:19 ---------- Moze ktos opowiedziec z doscwiadczenia jakie sa objawy zalania benzyny albo innego biopaliwa do silnika diesla?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...