Skocz do zawartości

ekran

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ekran

Osiągnięcia ekran

0

Reputacja

  1. ekran

    Prośba o analizę logów

    Wszystko jasne. Jeszcze raz dzięki za pomoc!
  2. ekran

    Prośba o analizę logów

    Dzięki za odpowiedź. EGR zaślepiony nie jest, więc wygląda na to, że nie działa. Coś jeszcze, czy to może on ma wpływ na przepływomierz?
  3. ekran

    Prośba o analizę logów

    Witam, Od ostatniego VAGowania minął ponad rok, więc postanowiłem sprawdzić swoją A4-kę (rok produkcji 2000, przebieg 309 000 km). Z moją skromną wiedzą dostrzegam, że coś jest nie tak z EGR i chyba z przepływomierzem? Jeśli chodzi o codzienne użytkowanie to auto nie wykazuje żadnych niepokojących objawów. Niestety widzę, że nie zrobiłem loga dynamicznego grupy 007, jak trzeba będzie to go dorobię jutro. Czekam na diagnozę.... Statyczne: Log (000s) Log (001s) Log (003s) Log (004s) Log (007s) Log (011s) Log (013s) Dynamiczne: Log (000d,001d,004d) Log (003d) Log (004d,008d,010d) Log (011d) Log (013d) Basic: Log (000bs) Log (003bs) Log (011bs)
  4. Dzięki za porady Co do temperatury, to logi robione były przy temperaturze na zewnątrz 27 stopni. Wyłączyłem klimę i nawiewy, więc nie było dodatkowego ewentualnego chłodzenia. Dość solidnie ją butowałem, więc stąd te 96 stopni na dynamicznych (na blacie wskazówka wskazywała 90). Kąt synchronizacji jutro ustawię (rozrząd był wymieniany jakieś 12500 km temu). W najbliższym czasie zajmę się też wyczyszczeniem EGRa.
  5. Witam, proszę o analizę logów. Statyczne: Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (007) Log (011) Log (013) Basic: Log (000) Log (003) Log (011) Dynamiczne: Log (000,001,004) Log (007,008,010) Log (003) Log (011) Log (013) Proszę o analizę ponieważ dzisiaj zauważyłem jakby zawiesił mi się na chwilę EGR lub przepływomierz. Stało się to podczas cofania tyłem pod stromą górę. Poprostu zdusiłem Audiczkę i na postoju z okolic EGRa zaczęły odchodzić odgłosy jakie wydaje pompka do pompowania materacu. Akurat miałem kompa w aucie więc zrobiłem logi. Nie dało się zrobić loga 003BS (auto zduszało się i gasło), a log 003S pokazał falowanie przepływomierza. Poniżej log 003S podczas "nienormalnej pracy" EGR'a: Log (003) Gdy ruszyłem na chwilę to wszystko wróciło do normy.... Stąd logi zamieszczone powyżej.
  6. Zapomniałem dodać, że faktycznie coś pod maską świszczy. Gdzie tej ew. dziury szukać?
  7. Witam, Proszę o analizę poniższych logów. Auto wchodzi w tryb awaryjny powyżej 3000 rpn, więc nie wszystkie logi dyniamiczne zdołałem zrobić. Może padnięty przepływomierz? Błąd: 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Logi statyczne: 000: http://wklej.org/id/352188/ 001: http://wklej.org/id/352191/ 003: http://wklej.org/id/352193/ 004: http://wklej.org/id/352194/ 007: http://wklej.org/id/352195/ 013: http://wklej.org/id/352196/ Basic Settings: 000: http://wklej.org/id/352197/ 003: http://wklej.org/id/352200/ 011: http://wklej.org/id/352201/ Dynamiczne: 000: http://wklej.org/id/352204/ 001: http://wklej.org/id/352207/ 003: http://wklej.org/id/352210/ 010: http://wklej.org/id/352211/ 011: http://wklej.org/id/352213/
  8. Witam , turbina juz po czyszczeniu, przy okazji wymieniłem kilka przewodów. Auto zasuwa jak nowe . Logi wkleję niebawem.
  9. Tak też podejrzewałem i dlatego mam mechanika umówionego na.... styczeń po Sylwku Jak ją przeczyszczę to wkleję logi dla porównania. Dzięki za porady i życzę wszystkim Wesołych Świąt!
  10. Posprawdzałem wężyki, polałem WD-40 na sztangę i pogoniłem dzisiaj trochę po autostradzie. Jest troche lepiej (mniej łapie Notlaufa). Poniżej komplet logów. Statyczne: Group A: '000 TIME STAMP 0 41 129 0 16 97 198 64 140 150 76 0,34 41 129 0 17 97 198 64 140 150 74 0,69 41 129 0 17 97 198 64 140 150 77 1,03 41 129 0 17 97 198 64 140 150 78 1,38 41 129 0 16 97 198 64 140 150 76 1,72 41 129 0 16 97 198 64 140 150 75 2,06 41 129 0 16 97 198 64 140 150 74 2,41 41 129 0 16 97 198 64 140 150 74 2,75 41 129 0 16 97 198 64 140 150 74 3,1 41 129 0 16 97 198 64 140 150 75 3,44 41 129 0 17 97 198 64 140 150 74 3,78 41 129 0 16 97 198 64 140 150 74 4,13 41 129 0 16 97 198 64 140 150 78 4,47 41 129 0 17 97 198 64 140 150 77 4,81 41 129 0 16 97 198 64 140 150 76 5,16 41 129 0 16 97 198 64 140 150 76 5,5 41 129 0 16 97 198 64 140 150 77 5,84 41 129 0 17 97 198 64 140 150 78 6,19 41 129 0 16 97 198 64 140 150 76 6,53 41 129 0 17 97 198 64 140 150 75 6,87 41 129 0 17 97 198 64 140 150 73 7,22 41 129 0 17 97 198 64 140 150 75 7,56 41 129 0 16 97 198 64 140 150 73 7,9 41 129 0 17 97 198 64 140 150 78 8,25 41 129 0 17 97 198 64 140 150 78 8,59 41 129 0 17 97 198 64 140 150 77 8,93 41 129 0 17 97 198 64 140 150 76 9,28 41 129 0 16 97 198 64 140 150 78 9,63 41 129 0 16 97 198 64 140 150 76 9,97 41 129 0 17 97 198 64 140 150 76 10,31 41 129 0 17 97 198 64 140 150 74 10,66 41 129 0 17 97 198 64 140 150 75 11 41 129 0 17 97 198 64 140 150 78 11,35 41 129 0 17 97 198 64 140 150 75 11,69 41 129 0 17 97 198 64 140 150 79 12,03 41 129 0 17 97 198 64 140 150 75 12,38 41 129 0 16 97 198 64 140 150 77 12,72 41 129 0 16 97 198 64 140 150 75 13,06 41 129 0 16 97 198 64 140 150 75 13,41 41 129 0 16 97 198 64 140 150 73 13,75 41 129 0 17 97 198 64 140 150 77 14,1 41 129 0 16 97 198 64 140 150 73 14,44 41 129 0 16 97 198 64 140 150 76 Group A: '001 Engine speed Injected quantity Spec, Inj, duration Coolant temp TIME 820-900 3,0-11,0 5-7 °Ck, 80-110°C STAMP /min mg/str CF °C 0 861 4,4 5,6 90,9 0,39 861 4,4 5,6 90,9 0,78 861 4,4 5,6 90,9 1,17 861 4,4 5,6 90,9 1,56 861 4,4 5,6 90,9 1,95 861 4,4 5,6 90,9 2,34 861 4,4 5,6 90,9 2,74 861 4,4 5,6 90,9 3,12 861 4,4 5,6 90,9 3,52 861 4,4 5,6 90,9 3,91 861 4,4 5,6 90,9 4,3 861 4,4 5,6 90,9 4,69 861 4,4 5,6 90,9 5,08 861 4,4 5,6 90,9 5,47 861 4,4 5,6 90,9 5,86 861 4,4 5,6 90,9 6,25 861 4,4 5,6 90,9 6,64 861 4,4 5,6 90,9 7,03 861 4,4 5,6 90,9 7,42 861 4,4 5,6 90,9 7,81 861 4,4 5,6 90,9 8,2 861 4,4 5,6 90,9 8,59 861 4,4 5,6 90,9 8,98 861 4,4 5,6 90,9 9,37 861 4,4 5,6 90,9 9,76 861 4,4 5,6 90,9 10,16 861 4,4 5,6 90,9 10,55 861 4,4 5,6 90,9 10,94 861 4,4 5,6 90,9 11,33 861 4,4 5,6 90,9 11,73 861 4,4 5,6 90,9 12,12 861 4,4 5,6 90,9 12,51 861 4,4 5,6 90,9 12,9 861 4,4 5,6 90,9 13,29 861 4,4 5,6 90,9 13,69 861 4,4 5,6 90,9 14,08 861 4,4 5,6 90,9 14,47 861 4,4 5,6 90,9 14,86 861 4,4 5,6 90,9 15,26 861 4,4 5,6 90,9 Group A: '004 Engine speed Spec start of inj, Spec inj, duration Synchro, angle TIME 820-900 1BTDC-2ATDC 5-7°Ck, -3,,+3°Ck, STAMP /min °ATDC CF CF 0 861 0,6 5,6 0 0,38 861 0,6 5,6 -0,5 0,78 861 0,6 5,6 -0,5 1,18 861 0,6 5,6 -0,5 1,58 861 0,6 5,6 -0,5 1,97 861 0,6 5,6 0 2,36 861 0,6 5,6 0 2,75 861 0,6 5,6 0 3,14 861 0,6 5,6 0 3,53 861 0,6 5,6 0 3,92 861 0,6 5,6 0 4,31 861 0,6 5,6 0 4,71 861 0,6 5,6 0 5,11 861 0,6 5,6 -0,5 5,5 861 0,6 5,6 -0,5 5,89 861 0,6 5,6 0 6,29 861 0,6 5,6 0 6,68 861 0,6 5,6 0 7,06 861 0,6 5,6 -0,5 7,46 861 0,6 5,6 -0,5 7,86 861 0,6 5,6 0 8,25 861 0,6 5,6 0 8,64 861 0,6 5,6 0 9,03 861 0,6 5,6 0 9,43 861 0,6 5,6 0 9,82 861 0,6 5,6 0 10,21 861 0,6 5,6 0 10,6 861 0,6 5,6 0 10,99 861 0,6 5,6 0 11,38 861 0,6 5,6 -0,5 11,77 861 0,6 5,6 -0,5 12,16 861 0,6 5,6 0 12,55 861 0,6 5,6 0 12,94 861 0,6 5,6 0 13,33 861 0,6 5,6 -0,5 13,72 861 0,6 5,6 -0,5 14,12 861 0,6 5,6 -0,5 14,52 861 0,6 5,6 0 14,91 861 0,6 5,6 0 15,3 861 0,6 5,6 0 15,7 861 0,6 5,6 0 16,09 861 0,6 5,6 -0,5 Group A: '007 Fuel Temp Fuel cooling state Intake Air Temp Coolant Temp TIME ~Amb,Temp,°C On:100%-Off:0% ~Amb,Temp,°C ~Amb,Temp,°C STAMP °C % °C °C 0 66,6 0 36 90,9 0,35 66,6 0 36 90,9 0,74 66,6 0 36 90,9 1,13 66,6 0 36 90,9 1,52 66,6 0 36 90,9 1,91 66,6 0 36 90,9 2,3 66,6 0 36 90,9 2,7 66,6 0 36 90,9 3,1 66,6 0 36 90,9 3,49 66,6 0 36 90,9 3,88 66,6 0 36 90,9 4,27 66,6 0 36 90,9 4,66 66,6 0 36 90,9 5,05 66,6 0 36 90,9 5,44 66,6 0 36 90,9 5,84 66,6 0 36 90,9 6,24 66,6 0 36 90,9 6,63 66,6 0 36 90,9 7,02 66,6 0 36 90,9 7,41 66,6 0 36 90,9 7,8 66,6 0 36 90,9 8,2 66,6 0 36 90,9 8,6 66,6 0 36 90,9 8,99 66,6 0 36 90,9 9,38 66,6 0 36 90,9 9,77 66,6 0 36 90,9 10,16 67,5 0 36 90,9 10,55 66,6 0 36 90,9 10,94 66,6 0 36 90,9 11,34 66,6 0 36 90,9 11,74 66,6 0 36 90,9 12,14 67,5 0 36 90,9 12,53 67,5 0 36 90,9 12,92 66,6 0 36 90,9 13,32 67,5 0 36 90 13,7 66,6 0 36 90,9 14,1 66,6 0 36 90 14,49 67,5 0 36 90,9 Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0 0,05 -0,12 -0,33 0,38 0,41 0,05 -0,12 -0,33 0,38 0,81 0,02 -0,12 -0,33 0,35 1,2 0,02 -0,09 -0,33 0,35 1,59 0,02 -0,09 -0,33 0,35 1,98 0,05 -0,09 -0,33 0,35 2,37 0,02 -0,09 -0,33 0,33 2,76 0,02 -0,09 -0,31 0,33 3,15 0,02 -0,09 -0,31 0,33 3,54 0,02 -0,09 -0,31 0,33 3,93 0,02 -0,09 -0,28 0,33 4,32 0,02 -0,12 -0,28 0,33 4,71 0,02 -0,12 -0,28 0,33 5,1 0,02 -0,12 -0,28 0,35 5,49 0,02 -0,12 -0,28 0,35 5,88 0,02 -0,12 -0,28 0,35 6,27 0 -0,12 -0,28 0,33 6,66 0 -0,12 -0,26 0,33 7,05 0 -0,09 -0,26 0,33 7,45 0 -0,09 -0,24 0,31 7,84 0 -0,09 -0,24 0,31 8,23 0 -0,09 -0,24 0,31 8,62 0 -0,09 -0,24 0,33 9,01 0 -0,09 -0,24 0,33 9,4 0 -0,09 -0,26 0,31 9,79 0 -0,09 -0,26 0,31 10,18 0 -0,12 -0,26 0,31 10,57 0 -0,12 -0,26 0,31 10,96 0 -0,12 -0,26 0,33 11,35 0,02 -0,14 -0,26 0,33 11,74 0,02 -0,14 -0,28 0,33 12,14 0,05 -0,14 -0,31 0,35 12,52 0,02 -0,12 -0,28 0,35 12,92 0,02 -0,12 -0,28 0,35 13,31 0,02 -0,12 -0,31 0,35 Group A: '018 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME 0 0 0 0 STAMP 0 0 0 0 0 0,4 0 0 0 0 0,79 0 0 0 0 1,19 0 0 0 0 1,59 0 0 0 0 1,98 0 0 0 0 2,37 0 0 0 0 2,77 0 0 0 0 3,16 0 0 0 0 3,55 0 0 0 0 3,95 0 0 0 0 4,34 0 0 0 0 4,73 0 0 0 0 5,12 0 0 0 0 5,51 0 0 0 0 5,9 0 0 0 0 6,29 0 0 0 0 6,68 0 0 0 0 Basic Settings: Group A: '000 TIME STAMP 0 41 129 0 17 102 198 67 143 153 140 0,35 41 129 0 16 102 198 67 143 153 139 0,7 41 129 0 16 102 198 67 143 153 143 1,06 41 129 0 17 102 198 67 143 153 141 1,4 41 129 0 17 102 198 67 143 153 142 1,74 41 129 0 17 102 198 67 143 153 142 2,08 41 129 0 16 102 198 67 143 153 142 2,43 41 129 0 16 102 198 67 143 153 141 2,78 41 129 0 16 102 198 67 143 153 142 3,12 41 129 0 16 102 198 67 143 153 139 3,46 41 129 0 16 102 198 67 143 153 140 3,81 41 129 0 17 102 198 67 143 153 143 4,15 41 129 0 16 102 198 67 143 153 139 4,49 41 129 0 16 102 198 67 143 153 142 4,85 41 129 0 16 102 198 67 143 153 139 5,19 41 129 0 16 102 198 67 143 153 142 5,54 41 129 0 16 102 198 67 143 153 138 5,89 41 129 0 16 102 198 67 143 153 144 6,23 41 129 0 16 102 198 67 143 153 142 6,57 41 129 0 16 102 198 67 143 153 143 6,92 41 129 0 16 102 198 67 143 153 140 7,26 41 129 0 16 102 198 67 143 153 140 7,6 41 129 0 16 102 198 67 143 153 143 7,95 41 129 0 16 102 198 67 143 153 143 8,29 41 129 0 16 102 198 67 143 153 142 8,64 41 129 0 16 102 198 67 143 153 143 8,98 41 129 0 16 102 198 67 143 153 142 9,32 41 129 0 16 102 198 67 143 153 143 9,66 41 129 0 16 102 198 67 143 153 141 10,01 41 129 0 16 102 198 67 143 153 143 10,36 41 129 0 16 102 198 67 143 153 140 10,71 41 129 0 16 102 198 67 143 153 142 11,06 41 129 0 16 102 198 67 143 153 139 11,4 41 129 0 16 102 198 67 143 153 143 11,75 41 129 0 16 102 198 67 143 153 139 12,09 41 129 0 17 102 198 67 143 153 143 12,43 41 129 0 16 102 198 67 143 153 142 12,77 41 129 0 16 102 198 67 143 153 143 13,12 41 129 0 16 102 198 67 143 153 143 13,47 41 129 0 16 102 198 67 143 153 140 13,82 41 129 0 16 102 198 67 143 153 139 Group A: '003 Group B: Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 820-900 230-420 230-420 10-95% TIME STAMP /min mg/str % STAMP 0 1365 EGR Off 142,1 64,5 0,39 1386 EGR Off 431,2 19,9 0,79 1407 EGR Off 485,1 19,9 1,17 1407 EGR Off 519,4 19,9 1,56 1407 EGR Off 519,4 19,9 1,95 1386 EGR Off 539 19,9 2,34 1407 EGR Off 539 19,9 2,74 1407 EGR Off 548,8 19,9 3,14 1407 EGR Off 553,7 19,9 3,53 1407 EGR Off 548,8 19,9 3,93 1407 EGR Off 558,6 19,9 4,33 1407 EGR Off 539 19,9 4,72 1407 EGR Off 553,7 19,9 5,11 1407 EGR Off 548,8 19,9 5,51 1407 EGR Off 548,8 19,9 5,91 1407 EGR Off 553,7 19,9 6,3 1407 EGR Off 558,6 19,9 6,7 1407 EGR Off 558,6 19,9 7,09 1407 EGR Off 563,5 19,9 7,48 1407 EGR Off 558,6 19,9 7,87 1407 EGR Off 553,7 19,9 8,27 1407 EGR Off 548,8 19,9 8,66 1407 EGR Off 563,5 19,9 9,05 1407 EGR Off 548,8 19,9 9,44 1407 EGR Off 563,5 19,9 9,83 1407 EGR Off 553,7 19,9 10,22 1407 EGR On 558,6 19,9 10,61 1428 EGR On 352,8 64,5 11 1428 EGR On 210,7 64,5 11,39 1407 EGR On 191,1 64,5 11,79 1407 EGR On 181,3 64,5 12,18 1386 EGR On 166,6 64,5 12,57 1407 EGR On 161,7 64,5 12,95 1407 EGR On 151,9 64,5 13,35 1407 EGR On 151,9 64,5 13,74 1407 EGR On 156,8 64,5 14,12 1407 EGR On 151,9 64,5 14,51 1407 EGR On 147 64,5 14,91 1407 EGR On 142,1 64,5 15,3 1407 EGR On 151,9 64,5 15,69 1407 EGR On 142,1 64,5 16,08 1407 EGR On 137,2 64,5 16,47 1407 EGR On 137,2 64,5 16,86 1407 EGR On 151,9 64,5 17,25 1407 EGR On 142,1 64,5 17,64 1407 EGR On 142,1 64,5 18,04 1407 EGR On 137,2 64,5 18,43 1407 EGR On 142,1 64,5 18,82 1407 EGR On 147 64,5 19,21 1407 EGR On 147 64,5 19,59 1407 EGR On 142,1 64,5 19,98 1407 EGR On 147 64,5 20,38 1407 EGR Off 137,2 64,5 20,77 1386 EGR Off 436,1 19,9 21,16 1386 EGR Off 485,1 19,9 21,55 1407 EGR Off 509,6 19,9 21,94 1407 EGR Off 529,2 19,9 22,33 1407 EGR Off 534,1 19,9 22,72 1407 EGR Off 543,9 19,9 23,11 1407 EGR Off 539 19,9 23,5 1407 EGR Off 539 19,9 Group A: '011 Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP TIME 2850-3150 2000-2150 2000-2200 40-95% STAMP /min mbar % 0 1407 ON 1234,2 0 0,39 1407 ON 1234,2 0 0,79 1407 ON 1234,2 0 1,19 1407 ON 1234,2 0 1,58 1407 ON 1234,2 0 1,97 1407 ON 1244,4 0 2,36 1407 ON 1234,2 0 2,75 1407 ON 1234,2 0 3,14 1407 OFF 1244,4 0 3,54 1449 OFF 1142,4 99,6 3,93 1407 OFF 1040,4 99,6 4,31 1407 OFF 1009,8 99,6 4,7 1407 OFF 989,4 99,6 5,09 1407 OFF 979,2 99,6 5,48 1407 OFF 979,2 99,6 5,88 1407 OFF 969 99,6 6,27 1407 OFF 969 99,6 6,66 1407 OFF 969 99,6 7,05 1407 OFF 969 99,6 7,44 1407 OFF 969 99,6 7,83 1407 OFF 969 99,6 8,22 1407 OFF 969 99,6 8,61 1407 OFF 958,8 99,6 9,01 1407 OFF 958,8 99,6 9,41 1407 OFF 969 99,6 9,8 1407 OFF 969 99,6 10,19 1407 OFF 958,8 99,6 10,58 1407 OFF 958,8 99,6 10,97 1407 OFF 969 99,6 11,37 1407 OFF 958,8 99,6 11,77 1407 OFF 958,8 99,6 12,16 1407 OFF 969 99,6 12,55 1407 OFF 969 99,6 12,94 1407 OFF 958,8 99,6 13,33 1386 ON 969 99,6 13,72 1365 ON 979,2 0 14,11 1386 ON 1050,6 0 14,51 1386 ON 1111,8 0 14,9 1407 ON 1152,6 0 15,29 1407 ON 1183,2 0 15,69 1407 ON 1193,4 0 16,08 1407 ON 1213,8 0 16,47 1407 ON 1213,8 0 16,86 1407 ON 1224 0 17,25 1407 ON 1224 0 17,64 1407 ON 1234,2 0 18,03 1407 ON 1224 0 18,42 1407 ON 1234,2 0 18,81 1407 ON 1234,2 0 19,21 1407 ON 1234,2 0 19,6 1407 ON 1234,2 0 19,99 1407 ON 1234,2 0 20,38 1407 ON 1234,2 0 20,77 1407 ON 1234,2 0 21,15 1407 ON 1234,2 0 21,55 1407 ON 1234,2 0 21,94 1407 ON 1234,2 0 22,33 1407 ON 1234,2 0 22,72 1407 ON 1234,2 0 23,11 1407 ON 1234,2 0 23,5 1407 OFF 1234,2 0 23,89 1449 OFF 1132,2 99,6 24,28 1407 OFF 1040,4 99,6 Dynamiczne: Group A: '000 TIME STAMP 0,34 68 100 225 97 109 196 62 155 157 174 0,69 64 83 255 141 126 196 62 155 157 207 1,03 67 85 255 157 149 196 62 155 157 251 1,38 71 87 255 162 175 196 62 155 157 255 1,72 74 89 255 166 199 196 62 154 157 255 2,06 79 90 255 171 218 196 62 154 157 255 2,41 83 90 255 177 235 196 62 154 157 255 2,75 88 89 255 183 247 196 62 154 157 255 3,09 93 88 255 185 250 196 62 154 157 255 3,44 97 87 255 182 251 196 62 154 157 255 3,79 102 85 255 180 243 196 62 154 157 255 4,14 106 83 255 178 222 196 62 154 157 255 4,48 111 82 255 177 213 196 62 154 157 255 4,83 115 81 255 177 213 196 62 154 157 255 5,18 119 79 255 176 216 196 62 154 157 255 5,53 124 78 255 174 221 196 62 154 157 255 5,87 128 76 255 171 226 196 62 154 157 255 6,22 132 74 255 169 231 196 62 153 157 255 6,56 136 71 255 168 234 196 62 153 157 255 6,9 140 68 255 166 237 196 62 153 157 255 7,25 144 65 255 165 239 196 62 153 157 255 7,59 149 62 255 164 241 196 62 153 157 255 7,94 153 60 255 164 242 196 62 152 157 255 8,29 157 58 255 163 243 196 61 152 157 255 8,62 160 56 255 163 243 196 61 152 157 255 8,97 164 54 255 163 243 196 61 151 157 255 9,31 167 52 255 163 243 196 61 151 157 255 9,66 171 51 255 163 243 196 61 150 157 255 10 173 50 255 162 244 196 61 150 157 255 10,34 177 48 255 161 242 196 61 150 157 255 10,69 180 47 255 160 242 196 61 149 157 255 11,03 183 46 255 159 241 196 61 149 157 255 11,38 185 45 255 158 240 196 61 148 157 255 11,72 188 44 255 157 240 196 61 148 157 255 12,05 190 43 255 156 240 196 61 147 157 255 12,41 193 42 255 154 238 196 61 147 157 255 12,76 195 41 255 151 238 196 61 146 157 255 Group A: '001 Engine speed Injected quantity Spec, Inj, duration Coolant temp TIME 820-900 3,0-11,0 5-7 °Ck, 80-110°C STAMP /min mg/str CF °C 0 1449 0 -2 92,7 0,39 1491 40,4 12,2 92,7 0,78 1575 44,5 15,8 92,7 1,17 1659 47,5 17,3 92,7 1,56 1785 49,4 17,8 92,7 1,95 1932 51,1 18,9 92,7 2,34 2058 50 19,4 92,7 2,73 2184 49,1 19,4 92,7 3,12 2331 48,6 19,4 92,7 3,51 2457 48,3 19,9 92,7 3,9 2562 47,8 19,9 92,7 4,29 2709 46,9 19,9 92,7 4,68 2814 46,4 20,4 92,7 5,08 2940 45,6 20,9 92,7 5,48 3087 45,3 21,4 92,7 5,87 3192 45 21,9 92,7 6,27 3318 44,7 22,4 92,7 6,67 3402 44,7 23,5 92,7 7,06 3528 44,7 23,5 92,7 7,45 3633 44,5 24 92,7 7,84 3717 44,2 24,5 92,7 8,23 3843 43,6 24,5 92,7 8,63 3927 43,4 24,5 92,7 9,04 4032 42,8 24,5 92,7 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle 820-900 230-420 230-420 10-95% /min mg/str mg/str % 1638 250 514 4,8 1638 850 661 4,8 1743 850 872 4,8 1848 850 1078 4,8 1974 850 1210 4,8 2100 850 1185 4,8 2226 850 1043 4,8 2352 850 1014 4,8 2478 850 1009 4,8 2604 850 1029 4,8 2709 850 1043 4,8 2835 850 1048 4,8 2940 850 1048 4,8 3066 850 1043 4,8 3171 850 1043 4,8 3276 850 1038 4,8 3360 850 1029 4,8 3486 850 1019 4,8 3570 850 994 4,8 3675 850 994 4,8 3759 850 980 4,8 3843 850 965 4,8 3927 850 950 4,8 4032 850 935 4,8 4095 850 911 4,8 4179 850 901 4,8 Group A: '004 - gdzieś mi wcięło, a robiłem Group A: '007 Fuel Temp Fuel cooling state Intake Air Temp Coolant Temp TIME ~Amb,Temp,°C On:100%-Off:0% ~Amb,Temp,°C ~Amb,Temp,°C STAMP °C % °C °C 0 72 100,6 37,8 92,7 0,39 72 100,6 36,9 92,7 0,78 72 100,6 36,9 92,7 1,17 72 100,6 36,9 92,7 1,57 72 100,6 36,9 92,7 1,96 72 100,6 36,9 92,7 2,34 72 100,6 36,9 92,7 2,73 72 100,6 36,9 92,7 3,13 72 100,6 36,9 92,7 3,52 72 100,6 36,9 92,7 3,91 72 100,6 36,9 92,7 4,3 72 100,6 36,9 92,7 4,69 72 100,6 36,9 92,7 5,08 72 100,6 36,9 92,7 5,47 71,1 100,6 36,9 92,7 5,86 71,1 100,6 36,9 93,6 6,25 71,1 100,6 36,9 93,6 6,64 71,1 100,6 36,9 93,6 7,03 71,1 100,6 36,9 93,6 7,42 71,1 100,6 36,9 93,6 7,81 71,1 100,6 37,8 93,6 8,21 71,1 100,6 37,8 93,6 8,6 71,1 100,6 37,8 93,6 8,98 71,1 100,6 37,8 93,6 9,38 71,1 100,6 37,8 93,6 9,77 71,1 100,6 37,8 93,6 10,16 71,1 100,6 38,7 93,6 10,55 71,1 100,6 38,7 93,6 11,33 71,1 100,6 39,6 93,6 11,72 71,1 100,6 39,6 93,6 12,11 71,1 100,6 39,6 93,6 12,5 71,1 100,6 40,5 93,6 12,89 71,1 100,6 40,5 93,6 13,28 71,1 100,6 40,5 93,6 13,68 71,1 100,6 41,4 93,6 14,08 71,1 100,6 41,4 93,6 14,47 71,1 100,6 41,4 93,6 14,86 71,1 100,6 41,4 93,6 15,25 72 100,6 42,3 93,6 15,65 72 100,6 42,3 93,6 16,04 72 100,6 42,3 93,6 16,44 72 100,6 42,3 93,6 16,83 72 100,6 42,3 93,6 17,22 72 100,6 42,3 93,6 17,61 72 100,6 42,3 93,6 Group A: '008 Engine speed IQ driver's req IQ via rpm(Torq) IQ via MAF TIME 2850-3150 50-55 44-47 47-52 STAMP /min mg/str mg/str mg/str 0,36 1596 46,4 46,4 26,4 0,75 1659 59,6 47,2 51,1 1,14 1743 59,3 48,9 54,9 1,54 1848 58,5 50,5 55,7 1,94 1974 57,6 50,5 56,5 2,33 2100 56,8 49,7 56,5 2,72 2205 56,3 49,1 56 3,11 2331 55,5 48,6 55,2 3,5 2436 54,6 48,3 54,4 3,89 2541 54,1 48 53,5 4,28 2667 53,3 47,2 53 4,67 2772 52,7 46,7 52,4 5,06 2877 52,2 46,1 51,1 5,45 2982 51,3 45,6 50 5,84 3066 50,8 45,3 48,9 6,23 3171 50,2 45 48,3 6,62 3255 49,7 44,7 47,8 7,01 3339 49,1 44,7 47,2 7,41 3423 48,6 44,7 46,9 7,81 3507 48 44,7 46,7 8,2 3591 47,5 44,5 46,4 8,59 3675 46,9 44,5 46,1 8,99 3759 46,7 44,2 45,8 9,38 3822 46,1 43,6 45,8 9,78 3906 45,8 43,4 45,6 10,17 3969 45,3 43,1 45,3 10,56 4032 45 42,5 45 10,95 4095 44,5 41,2 44,5 Group A: '010 MAF Atmos, pressure Intake air press, Throttle TIME 850-1050 sensor -f96- 2000-2200 100% STAMP mg/str mbar mbar % 0,36 661,5 969 1428 100 0,76 970,2 969 1815,6 100 1,15 1136,8 969 2315,4 100 1,54 1195,6 969 2539,8 100 1,93 1068,2 969 2509,2 100 2,33 1014,3 969 2335,8 100 2,73 980 969 2254,2 100 3,12 984,9 969 2244 100 3,51 1004,5 969 2274,6 100 3,9 1019,2 969 2315,4 100 4,29 1019,2 969 2346 100 4,68 1019,2 969 2376,6 100 5,07 1014,3 969 2397 100 5,46 1019,2 969 2417,4 100 5,85 1024,1 969 2437,8 100 6,25 1014,3 969 2458,2 100 6,64 1014,3 969 2478,6 100 7,02 1004,5 969 2478,6 100 7,42 994,7 969 2478,6 100 7,81 994,7 969 2478,6 100 8,19 980 969 2488,8 100 8,58 970,2 969 2488,8 100 8,97 960,4 969 2478,6 100 9,36 955,5 969 2468,4 100 9,76 935,9 969 2458,2 100 10,15 931 969 2458,2 100 10,54 921,2 969 2458,2 100 Group A: '011 Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP TIME 2850-3150 2000-2150 2000-2200 40-95% STAMP /min mbar mbar % 0,35 1575 948,6 1122 37,5 0,73 1575 2091 1183,2 20,3 1,13 1722 2172,6 1540,2 24,3 1,52 1827 2233,8 1999,2 42,2 1,91 1953 2295 2417,4 59,8 2,3 2100 2284,8 2488,8 63 2,69 2226 2254,2 2427,6 66,1 3,08 2373 2233,8 2397 68,5 3,47 2499 2213,4 2346 70,1 3,86 2646 2193 2315,4 72,5 4,26 2772 2172,6 2295 75,7 4,65 2898 2152,2 2264,4 76,5 5,04 3024 2131,8 2244 79,3 5,43 3150 2121,6 2254,2 82,1 5,82 3255 2111,4 2295 86,5 6,22 3381 2101,2 2315,4 90 6,61 3486 2101,2 2325,6 93,6 7,02 3612 2091 2346 94 7,42 3717 2091 2335,8 94,4 7,81 3822 2091 2325,6 93,6 8,2 3906 2091 2315,4 93,6 8,59 4011 2091 2305,2 93,6 8,98 4095 2080,8 2295 94,4 9,37 4179 2070,6 2284,8 94,4 Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0,4 -0,38 0 -0,26 0,64 0,79 -0,38 0 -0,26 0,64 1,18 -0,38 0 -0,26 0,64 1,56 -0,38 0 -0,26 0,64 1,96 -0,38 0 -0,26 0,64 2,35 -0,38 0 -0,26 0,64 2,74 -0,38 0 -0,26 0,64 3,14 -0,38 0 -0,26 0,64 3,53 -0,38 0 -0,26 0,64 3,92 -0,38 0 -0,26 0,64 4,32 -0,38 0 -0,26 0,64 4,71 -0,38 0 -0,26 0,64 5,1 -0,38 0 -0,26 0,64 5,49 -0,38 0 -0,26 0,64 5,88 -0,38 0 -0,26 0,64 6,27 -0,38 0 -0,26 0,64 6,66 -0,38 0 -0,26 0,64 7,05 -0,38 0 -0,26 0,64 7,44 -0,38 0 -0,26 0,64 7,83 -0,38 0 -0,26 0,64 8,22 -0,38 0 -0,26 0,64 8,61 -0,38 0 -0,26 0,64 9 -0,38 0 -0,26 0,64 9,39 -0,38 0 -0,26 0,64 9,79 -0,38 0 -0,26 0,64 10,18 -0,38 0 -0,26 0,64 Jakieś sugestie lub porady?
  11. Witam Klubowiczów! Bardzo proszę o pomoc w analizie moich logów. Autko strasznie muli powyżej 3000 obrotów, często łapie Notlauf i czasem pojawia się błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Wydaje mi się, że padł N75 i lmm działa nieprawidłowo. Logi robiłem do takiego zakresu obrotów na jakie mi auto na daną chwilę pozwalało (tj poniżej 4000), potem błąd i Notlauf. Dopiero wyłączenie silnika kasowało go i mogłem logować kolejną grupę. Filtr powietrza zmieniany 1500 km temu. Przeczyszczona przepływka, ale tylko wyjmowany byl ten czujnik, bez obudowy z sitkami. Group A: '000 Dynamiczne TIME STAMP 0 78 90 255 158 140 198 62 165 153 248 0,34 81 90 255 175 181 198 62 165 153 255 0,7 86 90 255 181 225 198 62 165 153 255 1,04 90 88 255 185 247 198 62 165 153 255 1,39 95 88 255 183 251 198 62 165 153 255 1,73 98 86 255 181 252 198 62 164 153 255 2,08 103 85 255 180 252 198 62 164 153 255 2,43 107 83 255 178 252 198 62 164 153 255 2,77 111 82 255 177 252 198 62 164 153 255 3,11 114 81 255 177 252 198 62 164 153 255 3,45 118 80 255 176 252 198 62 164 153 255 3,8 122 78 255 174 252 198 62 163 153 255 4,15 126 77 255 172 252 198 62 163 153 255 4,49 130 75 255 171 252 198 62 163 153 255 4,83 133 74 255 169 252 198 62 162 153 255 5,17 136 71 255 168 251 198 62 162 153 255 5,51 140 68 255 167 252 198 62 162 153 255 5,86 143 66 255 165 252 198 62 161 153 255 6,2 146 64 255 165 252 198 62 161 153 255 6,55 148 62 255 164 252 198 62 160 153 255 6,9 151 61 255 164 252 198 62 160 153 255 7,25 154 60 255 164 252 198 61 159 153 255 7,59 156 58 255 163 252 198 61 159 153 255 7,94 159 57 255 163 252 198 61 158 153 255 8,29 161 57 255 141 252 198 61 158 153 255 8,64 160 84 255 80 252 198 61 157 153 255 8,98 161 88 255 68 252 198 61 157 153 255 9,33 161 88 255 69 252 198 61 156 153 255 9,67 160 88 255 69 250 198 61 155 153 255 10,01 161 88 255 69 241 198 61 154 153 255 10,36 161 88 255 68 207 198 61 153 153 244 Group A: '003 Basic Setting Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 820-900 230-420 230-420 10-95% STAMP /min mg/str % 0,39 1323 EGR Off 553,7 19,9 0,78 1323 EGR Off 563,5 19,9 1,17 1344 EGR Off 563,5 19,9 1,58 1365 EGR On 578,2 19,9 1,98 1407 EGR On 352,8 64,5 2,37 1449 EGR On 210,7 64,5 2,76 1407 EGR On 205,8 64,5 3,16 1407 EGR On 186,2 64,5 3,54 1407 EGR On 186,2 64,5 3,94 1407 EGR On 181,3 64,5 4,33 1407 EGR On 171,5 64,5 4,72 1407 EGR On 156,8 64,5 5,11 1407 EGR On 161,7 64,5 5,5 1407 EGR On 156,8 64,5 5,89 1386 EGR On 151,9 64,5 6,28 1407 EGR On 156,8 64,5 6,67 1407 EGR On 151,9 64,5 7,06 1407 EGR On 147 64,5 7,45 1386 EGR On 161,7 64,5 7,85 1407 EGR On 161,7 64,5 8,23 1407 EGR On 151,9 64,5 8,63 1407 EGR On 147 64,5 9,03 1407 EGR On 161,7 64,5 9,42 1407 EGR On 151,9 64,5 9,81 1407 EGR On 151,9 64,5 10,2 1407 EGR On 161,7 64,5 10,59 1407 EGR On 156,8 64,5 10,99 1407 EGR On 151,9 64,5 11,38 1407 EGR On 151,9 64,5 11,77 1407 EGR Off 156,8 64,5 12,16 1386 EGR Off 450,8 19,9 12,55 1386 EGR Off 509,6 19,9 12,94 1407 EGR Off 529,2 19,9 13,33 1407 EGR Off 548,8 19,9 13,72 1407 EGR Off 558,6 19,9 14,11 1407 EGR Off 563,5 19,9 14,5 1407 EGR Off 573,3 19,9 14,89 1407 EGR Off 583,1 19,9 15,28 1407 EGR Off 573,3 19,9 15,67 1407 EGR Off 573,3 19,9 16,06 1407 EGR Off 583,1 19,9 16,45 1407 EGR Off 568,4 19,9 16,85 1407 EGR Off 588 19,9 17,24 1407 EGR Off 573,3 19,9 17,63 1407 EGR Off 588 19,9 18,01 1407 EGR Off 583,1 19,9 18,4 1407 EGR Off 573,3 19,9 18,8 1407 EGR Off 578,2 19,9 19,19 1407 EGR Off 578,2 19,9 19,58 1407 EGR Off 578,2 19,9 19,97 1407 EGR Off 578,2 19,9 20,36 1407 EGR Off 583,1 19,9 20,75 1407 EGR Off 583,1 19,9 21,14 1407 EGR Off 592,9 19,9 21,53 1407 EGR Off 583,1 19,9 21,92 1407 EGR On 592,9 19,9 22,32 1407 EGR On 382,2 64,5 22,7 1428 EGR On 245 64,5 23,09 1407 EGR On 210,7 64,5 23,48 1407 EGR On 200,9 64,5 23,88 1407 EGR On 191,1 64,5 24,26 1407 EGR On 186,2 64,5 24,65 1407 EGR On 171,5 64,5 25,04 1407 EGR On 166,6 64,5 25,43 1386 EGR On 161,7 64,5 Group A: '003 Dynamiczne Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 820-900 230-420 230-420 10-95% STAMP /min mg/str mg/str % 0 1428 850 656,6 4,8 0,4 1512 850 828,1 4,8 0,79 1575 850 965,3 4,8 1,18 1680 850 1048,6 4,8 1,57 1785 850 1112,3 4,8 1,96 1890 850 1146,6 4,8 2,36 1995 850 1190,7 4,8 2,74 2100 850 1220,1 4,8 3,14 2205 850 1249,5 4,8 3,54 2289 850 1249,5 4,8 3,93 2394 850 1249,5 4,8 4,32 2478 850 1249,5 4,8 4,71 2562 850 1249,5 4,8 5,1 2646 850 1225 4,8 5,49 2730 850 1195,6 4,8 5,89 2793 850 1185,8 4,8 6,27 2877 850 1156,4 4,8 6,66 2940 850 1146,6 4,8 7,06 3003 850 1127 4,8 7,45 3087 850 1112,3 4,8 7,83 3150 850 1087,8 4,8 8,23 3213 850 1063,3 4,8 8,62 3255 850 1063,3 4,8 9 3297 850 1043,7 4,8 9,4 3318 850 1014,3 4,8 9,79 3339 850 950,6 4,8 10,18 3318 850 1019,2 4,8 10,57 3339 850 1024,1 4,8 10,96 3339 850 833 4,8 Group A: '003 Statyczne Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 820-900 230-420 230-420 10-95% STAMP /min mg/str mg/str % 0 861 250 245 57,8 0,4 861 250 249,9 58,2 0,79 861 250 249,9 58,2 1,18 861 250 245 57,4 1,57 861 250 254,8 58,2 1,97 861 250 240,1 57,8 2,36 861 250 249,9 57,8 2,77 861 250 245 57,8 3,16 861 250 240,1 57,8 3,55 861 250 245 57,4 3,94 861 250 245 57,4 4,32 861 250 254,8 57,8 4,71 861 250 245 57,8 5,1 861 250 240,1 57,8 5,49 861 250 259,7 58,2 5,89 861 250 235,2 57 6,28 861 250 245 57,8 6,68 861 250 245 57,4 7,07 861 250 245 57,4 7,46 861 250 249,9 57,4 7,86 861 250 240,1 58,6 8,25 861 250 249,9 57,8 8,66 861 250 240,1 57,4 9,06 861 250 245 57,8 9,45 861 250 245 57,8 9,84 861 250 245 57,8 10,23 861 250 240,1 57,8 10,62 861 250 240,1 57,4 11,01 861 250 249,9 57,4 11,4 861 250 249,9 57,8 11,79 861 250 245 57,8 12,18 861 250 254,8 57,8 12,58 861 250 240,1 57,4 12,97 861 250 245 57,8 13,36 861 250 245 57,4 13,75 861 250 245 57,8 14,14 861 250 249,9 57,4 14,53 861 250 245 57,8 14,93 861 250 249,9 57,4 15,33 861 250 240,1 57,8 15,73 861 250 254,8 57,8 16,12 861 250 245 58,2 16,51 861 250 254,8 57,4 16,9 861 250 245 57,8 17,3 861 250 249,9 58,2 17,7 861 250 245 58,2 18,09 861 250 249,9 58,2 18,48 861 250 249,9 57,8 18,87 861 250 245 57,4 19,26 861 250 245 57,4 19,65 861 250 249,9 57,4 20,04 861 250 249,9 58,2 Group A: '008 Dynamiczne Engine speed IQ driver's req IQ via rpm(Torq) IQ via MAF TIME 2850-3150 50-55 44-47 47-52 STAMP /min mg/str mg/str mg/str 0,39 1554 59,6 45,8 43,1 0,78 1659 59,6 47,2 52,7 1,17 1764 59 48,9 54,9 1,57 1890 58,2 50,8 56 1,95 1995 57,6 50,2 56,8 2,34 2121 56,8 49,7 56,3 2,73 2226 56 48,9 56 3,12 2331 55,5 48,6 55,2 3,52 2457 54,6 48,3 54,4 3,91 2562 54,1 48 53,5 4,3 2667 53,3 47,2 53 4,69 2751 52,7 46,7 52,4 5,08 2856 52,2 46,1 51,3 5,47 2940 51,6 45,6 50,2 5,86 3045 51,1 45,3 49,1 6,25 3108 50,5 45 48,6 6,64 3192 50 45 48 7,03 3276 49,4 44,7 47,5 7,42 3360 48,9 44,7 47,2 7,81 3444 48,6 44,7 46,9 8,2 3507 48 44,7 46,7 8,59 3570 47,5 44,7 46,4 8,98 3591 47,5 44,5 46,4 9,37 3612 47,2 44,5 46,4 9,76 3612 47,2 44,5 46,4 10,16 3612 47,2 44,5 46,4 10,55 3654 47,2 44,5 45,6 Group A: '010 Dynamiczne MAF Atmos, pressure Intake air press, Throttle TIME 850-1050 sensor -f96- 2000-2200 100% STAMP mg/str mbar mbar % 0 416,5 979,2 1377 37,3 0,39 798,7 979,2 1509,6 100 0,78 950,6 979,2 1846,2 100 1,17 1038,8 979,2 2172,6 100 1,57 1112,3 979,2 2427,6 100 1,95 1156,4 979,2 2539,8 100 2,35 1195,6 979,2 2570,4 100 2,74 1244,6 979,2 2570,4 100 3,13 1249,5 979,2 2570,4 100 3,52 1249,5 979,2 2570,4 100 3,91 1249,5 979,2 2570,4 100 4,3 1249,5 979,2 2570,4 100 4,69 1249,5 979,2 2570,4 100 5,08 1249,5 979,2 2570,4 100 5,47 1249,5 979,2 2570,4 100 5,87 1249,5 979,2 2570,4 100 6,26 1249,5 979,2 2570,4 100 6,66 1234,8 979,2 2570,4 100 7,06 1215,2 979,2 2570,4 100 7,45 1190,7 979,2 2570,4 100 7,84 1171,1 979,2 2570,4 100 8,23 1146,6 979,2 2570,4 100 8,63 1112,3 979,2 2570,4 100 9,02 1087,8 979,2 2570,4 100 9,41 1063,3 979,2 2570,4 100 9,8 970,2 979,2 2560,2 100 10,2 906,5 979,2 2509,2 100 10,6 803,6 979,2 2254,2 100 11 725,2 979,2 1968,6 100 11,39 681,1 979,2 1815,6 100 Group A: '011 Basic Settings Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP TIME 2850-3150 2000-2150 2000-2200 40-95% STAMP /min mbar % 0,36 1407 OFF 969 99,6 0,76 1407 OFF 969 99,6 1,15 1407 OFF 969 99,6 1,54 1407 OFF 958,8 99,6 1,93 1407 OFF 958,8 99,6 2,32 1407 OFF 958,8 99,6 2,71 1407 OFF 958,8 99,6 3,1 1407 OFF 958,8 99,6 3,49 1407 OFF 958,8 99,6 3,88 1407 OFF 958,8 99,6 4,27 1407 OFF 958,8 99,6 4,67 1407 OFF 958,8 99,6 5,06 1407 OFF 958,8 99,6 5,45 1407 OFF 958,8 99,6 5,84 1407 OFF 958,8 99,6 6,22 1407 OFF 958,8 99,6 6,62 1407 OFF 958,8 99,6 7,01 1407 OFF 958,8 99,6 7,4 1407 OFF 958,8 99,6 7,79 1407 OFF 958,8 99,6 8,19 1407 ON 958,8 99,6 8,58 1365 ON 989,4 0 8,98 1386 ON 1071 0 9,37 1386 ON 1142,4 0 9,76 1407 ON 1193,4 0 10,15 1407 ON 1244,4 0 10,54 1407 ON 1264,8 0 10,93 1407 ON 1285,2 0 11,33 1407 ON 1295,4 0 11,73 1407 ON 1305,6 0 12,12 1407 ON 1305,6 0 12,52 1407 ON 1315,8 0 12,91 1407 ON 1315,8 0 13,31 1407 ON 1315,8 0 13,7 1407 ON 1315,8 0 14,11 1407 ON 1315,8 0 14,49 1407 ON 1315,8 0 14,88 1407 ON 1315,8 0 15,28 1407 ON 1315,8 0 15,67 1407 ON 1315,8 0 16,05 1407 ON 1315,8 0 16,45 1407 ON 1315,8 0 16,84 1407 ON 1315,8 0 17,23 1407 ON 1315,8 0 17,62 1407 ON 1315,8 0 18,01 1407 ON 1315,8 0 18,4 1407 OFF 1315,8 0 18,79 1470 OFF 1173 99,6 19,18 1407 OFF 1050,6 99,6 19,57 1407 OFF 999,6 99,6 19,96 1407 OFF 979,2 99,6 20,35 1407 OFF 979,2 99,6 20,74 1407 OFF 969 99,6 21,13 1407 OFF 969 99,6 21,52 1407 OFF 958,8 99,6 21,92 1407 OFF 969 99,6 22,31 1407 OFF 958,8 99,6 22,7 1407 OFF 958,8 99,6 23,09 1407 OFF 958,8 99,6 23,48 1407 OFF 958,8 99,6 23,87 1407 OFF 958,8 99,6 24,26 1407 OFF 958,8 99,6 24,65 1407 OFF 958,8 99,6 25,05 1407 OFF 958,8 99,6 25,44 1407 OFF 958,8 99,6 25,84 1407 OFF 958,8 99,6 26,23 1407 OFF 958,8 99,6 26,62 1407 OFF 958,8 99,6 27,01 1407 OFF 958,8 99,6 27,41 1407 OFF 958,8 99,6 27,81 1407 OFF 958,8 99,6 28,21 1407 OFF 958,8 99,6 28,6 1407 ON 958,8 99,6 28,99 1365 ON 979,2 0 Group A: '011 Dynamiczne Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP TIME 2850-3150 2000-2150 2000-2200 40-95% STAMP /min mbar mbar % 0,34 1365 1285,2 1285,2 29,9 0,73 1407 1917,6 1438,2 23,1 1,12 1512 2040 1744,2 29,1 1,51 1596 2091 2070,6 45,4 1,9 1680 2152,2 2315,4 53,8 2,29 1806 2223,6 2509,2 64,5 2,68 1911 2284,8 2560,2 65,7 3,07 2016 2295 2570,4 73,7 3,47 2121 2284,8 2570,4 80,1 3,87 2247 2244 2570,4 85,3 4,26 2352 2233,8 2550 89,6 4,65 2457 2213,4 2519,4 91,6 5,04 2562 2203,2 2478,6 94 5,43 2667 2182,8 2468,4 94,4 5,82 2772 2172,6 2488,8 94,4 6,21 2856 2152,2 2509,2 94,4 6,6 2961 2142 2519,4 94,4 6,99 3045 2131,8 2529,6 94,4 7,39 3150 2121,6 2529,6 94,4 7,79 3234 2111,4 2539,8 94,4 8,18 3318 2111,4 2539,8 94,4 8,58 3402 2101,2 2539,8 94,4 8,97 3486 2101,2 2529,6 94,4 9,35 3549 2091 2529,6 94,4 9,75 3633 2091 2529,6 94,4 10,14 3696 2091 2519,4 94 10,53 3780 2091 2509,2 94,4 10,92 3843 2091 2499 93,2 11,31 3927 2091 2488,8 94,4 11,7 3969 2091 2468,4 93,6 12,09 4011 2091 2376,6 92,4 12,47 4011 2091 2131,8 92,4 12,85 4011 2091 2040 92,4 13,24 4032 2091 2060,4 92,4
  12. U mnie pomogło na ten dziwny odgłos dociśniecie/sprawdzenie stanu wszystkich gumowych wężyków podciśnienia. Tak z innej beczki: Czy zna ktoś numer tej czarnej pompki przy zaworze EGR i ile ona może kosztować? Urwały mi się przy niej zaczepy i teraz nie wiem czy ją przykleić, czy zmienić na nową?
  13. Sam jestes H H wystarczaja tak jak seryjne (calkiem) klocki marnej firmy - czyli 2, 3 okrazenia sredniej petli na torze w kielcach Kolega ma AJM'a a to juz jest Turbo Devil Inside Hehehehe i to mowi ten co spala 3,25l/KM/10k km Tam to musi byc devil, ale na emeryturze Normalnie H jest do 210 - srednio jezdzi czlowiek troszke wolniej, no chyba ze uzywa do poruszania sie tylko autostrad (ktorych i tak nie ma u nas) chyba po miescie 200 nie zasuwacie? No chyba, ze ktos ma za duzo kasy w portfelu i go fantazja czesto ponosi... :> Zreszta miedzy H i V nie ma znacznej roznicy w cenie wiec kwestia mniej sporna. Wiec Dunlop czy Bridgestone? ja bym sie sklanial do Dunlopa, bo ma ponoc mniejsza scieralnosc...
  14. Panowie prośba o radę. Jestem na kupnie opon o rozmiarze 205/55/R16. Co polecacie? 1. http://www.opony.com/opony/53027_dunlop_sp_sport_fastresponse.html 2. http://www.opony.com/opony/48085_bridgestone_er300.html 3. Coś innego, ale co? (w cenie około 350 zl/szt) Te dwie oponki maja dobre oceny w ADAC, wiec stad moje zainteresowanie nimi.
  15. Mad_Max - mógłbyś napisać, które to zakupiłeś od niego? sokolnh - jak się pojawię na spocie to je zabiorę - tylko póki co to leżę na L4 [br]Dopisany: 06 Luty 2008, 10:13 _________________________________________________ ale ekran przecież już sie odzywał i był na spocie ... narazie jednym Niestety tak to jest jak sie poza Krakowem mieszka - sa plusy i minusy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...