Skocz do zawartości

Krzysiek75

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzysiek75

Osiągnięcia Krzysiek75

0

Reputacja

  1. Witam. To norma u mnie też tak jest że kręci prawie do 3tyś z dwójki na trójkę.
  2. Witam. Panowie uważam ,iż w Waszym przypadku zaczynają już się problemy. Rzeczą nie dopuszczalną są jakiekolwiek szarpnięcia w skrzyni automatycznej podczas poruszania się, tym bardziej ,że posiadacie multitronik, ma ona zapewnić najwyższy komfort użytkowania jej. ( bez stopniowe przejścia ) Tu nie chodzi o olej ,ani soft. Po prostu skrzynia. Traktujcie to jako moje zdanie. Życząc Wam naprawdę wszystkiego najlepszego
  3. Witam Panowie. Mam problem z głowy. :> Z tego co widzę mało kto wie że w naszych A4 są drążki kierownicze nie mylić z końcówkami. To te co wychodzą bezpośrednio z przekładni. Jest to element wymienny. Ja też już prawie uwierzyłem ,że przekładnia kaput, i to potwierdził też jeden mechanik. Zaś drugi był bardzo uczciwy i powiedział iż tak jest najlepiej. Sam wymieni drążki za ok. np.90 zł., a całą przekładnię już " zregenerowaną " sprzedać za parę stówek. Uważajcie na to ,nie dajcie się naciągać !!! to złodziejstwo. Z tego co widzę bardzo często to jest opisywane także na forum na jeden kopyt – przekładnia. Ja wymieniłem drążki na Lemforder czy jakoś tak za 90 zł. 1 szt ( ceny zaczynają się od 40 zł. ) i jest malina :> .Do tego ustawienie zbieżności.
  4. Witam. Mam do Was pytanko Czy to możliwe ,że przy takim przebiegu 170 tyś/km mogła wybić się przekładnia kierownicza. W zawieszeniu mam wszystko nowe ,zmieniałem całe komplety –więc nie mówmy o wahaczach ,końcówkach itp. Stuki pojawiają się ewidentnie z przekładni, nawet słyszane podczas jazdy ( co prawda jak na razie bardzo słabo ale … ) Dodam iż z przekładni nie ubywa ani kropelka płynu. Dzięki za odpowiedzi .
  5. Dzięki ,a gdzie on jest ,jak wygląda jak co to go zamówię.Z fachowcami jest bardzo ciężko jeśli chodzi o znajomość pracy i współpracy zaworu egr.
  6. Witam. Zmieniałem praktycznie całą jedną stronę -oprócz końcówki .Mechanik powiedział ,że po wymianie sprawdzi zbieżność.Byłem przy tym i nie było ,żadnej potrzeby korekty.Czyli jest
  7. Witam Dzięki za odpowiedzi ,ale wciąż proszę o wasze komentarze .Zamieszczam filmik.Mam automat szczególnie to jest dokuczliwe gdy stoję w miejscu na D słyczać jak cholera.Czy to jest normalne ? Dzięki za odpowiedzi. gzrybol masz rację to jest to a gdy zatykam palcani dwie małe dziureczki po bokach pod pierścieniem to cisza sam zawór czysty jak łza www.wrzuta.pl/film/7ushz2PqYz/praca_egr
  8. Witam wszystkich. Mam pytanie czy to normalne ,że ciągle pracuje zawór EGR. A mianowicie gdy silnik trochę się nagrzeje zaczyna się ” walenie w bęben albo oddychania ” non stop najbardziej słyszalny na wolnych obrotach ( ale w czasie jazdy też np. przy otwartym oknie ) jest to cykliczne , z bardzo dużą częstotliwością praktycznie co sekundę , siła tego dźwięku też nie jest taka cicha ,jest to bardzo dobrze słyszalne nawet z odległości paru metrów .Nie raz ktoś mnie się pytał jakiej słucham muzyki że tak wali . Mam skrzynię automatyczną ,myślę że to niczego nie zmienia.Sam zawór czyściutki Byłem u mechanika ale konkretnie to nic się nie dowiedziałem Proszę bardzo o odpowiedzi Krzysiek www.wrzuta.pl/film/7ushz2PqYz/praca_egr
  9. Witam wszystkich. Jeśli ktoś może coś podpowiedzieć to bardzo proszę. Mam wymienione końcówki drążków oraz dwa banany ( dolne tylne wahacze ) wszystko LEMFÖRDER Ale mimo tego coś jeszcze czasami delikatnie puka. Podejrzewam dolny przedni wahacz - siedzi teraz TRW ,ale nie jestem pewien. Czym objawia się jego zużycie jeśli można to określić Dzięki za wszystkie podpowiedzi
  10. Witam. Ja mam też automat ale 1,9 na pompkach 160 to żaden wyczyn.Coś masz nie tak
  11. Krzysiek75

    [ALL B5] Zawieszenie

    Witam Nosfer masz rację chodziło mi o LEMFÖRDER
  12. Krzysiek75

    [ALL B5] Zawieszenie

    Rok jazdy ok. 700 zł. teraz wahacze lenfander
  13. Cześć ja kupiłem w sklepie zapłaciłem 280 zł. i jest to samo .Więc tak po prostu jest. Pozdrowienia :>
  14. Dzięki za odpowiedź b3rs Ja myślałem że plecionka znajduje się przed tłumikiem -na łączeniu rur A jeśli chodzi o tamto miejsce to oczywiście wszystko gra Dzięki
  15. Witam. Sprowadziłem A4 z Niemiec. Gdy zaglądałem pod spód w moim przypadku nie ma plecionki. Na forum rozpisujecie się na ten temat .Czy wszystkie modele powinny posiadać plecionkę. Dodam iż nie odczuwam dyskomfortu przez to (nic nie drży ,drgania prawie nie wyczuwalne) Dzięki za odpowiedzi :th:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...