Skocz do zawartości

paw1976

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O paw1976

Osiągnięcia paw1976

1

Reputacja

  1. [bendzji] U mnie również przy mrozach nie czuć lock-up'u z 2 na 3. Dopiero po rozgrzaniu.
  2. Uff. To mnie trochę uspokoiłeś. Mam automat od niedawna i właściwie dopiero go poznaję. Faktycznie jest to mało wyczuwalne czasem praktycznie w ogóle. Właściwie to jakby sprzęgło ślizgało to wydaje mi się że obroty nie powinny spadać. A tutaj to ciutkę w dół wskazówka dygnie. Co do oleju to onie wiem czy był wymieniany.
  3. Witam. Chodzi o to że jadąc spokojnie na dwójce czy to w trybie D czy +/- lekko przyspieszając po dojściu do ok 2 tyś obrotów występuje jakby zmiana na trzeci bieg, ale auto nadal jest na biegu drugim. Wskazówka obrotomierza na chwilkę staje w miejscu lub bardzo delikatnie się cofa i auto jakby przygotowywało się do zmiany na trójkę po czym moment ten mija i auto nadal przyspiesza na dwójce i dopiero później wchodzi na trójkę. Czy tak ma być to jest jakiś nadbieg, czy objaw ślizgania sprzęgła? Jest to mniej odczuwalne lub nie czuć w ogóle przy bardziej dynamicznej jeździe.
  4. Witam. Jakiś czas temu złożyłem i używałem z powodzeniem kabelek tego typu http://www.planetfall.com/cms/content/opendiag-obd-ii-schematics-pcb-layout Chciałem spróbować programu w wersji 704.1 niestety nie wykrywa interfejsu. Czy ten kabelek nie będzie z nim działał? Może ktoś ma schemat kabelka do tej wersji programu?
  5. No u mnie to trwa trochę dłużej niż 3 minuty. Przy mrozach -15 musiałem przejechać około 2-3km. Teraz są cieplejsze dni i już po 300m jest OK. Jeśli chodzi o olej w skrzyni to raczej nie był wymieniany (przynajmniej nic mi na ten temat nie wiadomo). Po odwiedzeniu autoryzowanego warsztatu odradzili mi wymianę oleju. Chyba się boją bo mówili że po ostatniej wymianie w Passacie auto nie wyjechało już z warsztatu.
  6. Witam. Od niedawna mam automata nigdy wcześniej nie miałem więc wybaczcie moje pytanie. Chodzi o to że na zimnym silniku automat zmienia biegi przy wyższych obrotach. Czasem muszę rozbujać do 3000obr. żeby przeżucił na 3kę. Podejrzewam że olej w silniku i skrzyni jest gęsty i auto nie nabiera tak szybko prędkości. Jak się rozgrzeje to jest już ok tak mi się przynajmniej wydaje. Czy to jest normalne i nie ma większego wpływu na zużycie silnika, skrzyni? Czy jak silnik jest zimny to sterownik nie powinien przerzucać biegów przy mniejszej prędkości? Narazie dopóku się nie rozgrzeje staram się zmienić bieg ręcznie na +/-.
  7. Witam. Czy normą jest spalanie (90% miasto 10%trasa) co najmniej 10litrów/100km? Silnik 1,9TDI AJM 115KM, skrzynia tiptronic, jazda cały czas na klimie. Termostat wymieniony, turbina po regeneracji (stara się przycinała) silnik nagrzewa się i trzyma 90st gdzieś po ok. 10km. Dzięki za pomoc. Paweł
  8. Witam. Skrzynia tiptronik AJM 2000 po lifcie. Problem jest tego typu że jak na zimnym silniku przez kilka/kilkanaście sekund trzymam do 2,5k obrotów to przeważnie w momencie gdy puszczam gaz wchodzi w tryb awaryjny. Np; jadę do roboty na nierozgrzanym silniku i jest wzniesienie 10stopni długości 80m to na końcu górki potrafi odciąć turbawkę (taki błąd po odczytaniu vagiem) zanim przełączy na wyższy bieg. Oczywiście pomaga wyłączenie i włączenie silnika. Taki objaw nie występuje gdy silnik rozgrzeję już do 80 stopni. A jak już do 90 to mogę cisnąć pedał w podłogę i wszystko jest ok. Czy może to być wina jakiegoś czujnika temperatury, czy raczej ewidentnie turbawka do regeneracji? Dzięki za podpowiedź.
  9. Witam. Mam takowy problem. Kupiłem niedawno audi a4 z radiem chorus (takie z gałką po środku). W warsztacie musieli po raz pierwszy od zakupu odłączyć na chwilę akumulator. Po podpięciu akumulatora nie wchodzi mi kod podany przez poprzedniego właściciela. Zakładając że poprzedni właściciel podał mi prawidłowy kod to czy mogło stać się coś z radiem? Ewentualnie czy któryś z mechaników/elektryków mógł mi zrobić kawał i zmienić kod z poziomu radia lub jakimś vag'iem lub lepszym sprzętem?
  10. Witam. Mam taki problem. Po przejechaniu kilku kilometrów np: 10km jak się rozgrzeje silnik zaczyna głośniej pracować wspomaganie na wolnych obrotach głównie przy wyjeżdżaniu z parkingu. Zauważyłem z kumplem że jak kręcę kierownicą to przy maksymalnych jej położeniach na krótkie momenty 0,3 sekundy staje pompa wspomagania i słychać jak się ślizga po pasku. Jak się mocniej rozgrzeje to efekt występuje już nie tylko przy skrajnych położeniach kierownicy ale przy jakimkolwiek ruchu kierownicą. Zauważyłem też że pasek i alternator chodzi normalnie, przystaje tylko pompa. Czy przyczyną może być pasek który pewnie robi się ciepły po przejechaniu kilku kolometrów, czy raczej znak że pompa dogorywa? Dzięki za pomoc.
  11. Trafiłem na to forum ponieważ od niedawna jestem właścicielem samochodu marki Audi A4. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...