Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Szarpanie przy hamowaniu w Multitronic


sedi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem w sumie początkujący użytkownikiem skrzynki Multitronic i mam pytanko a mianowicie, podczas hamowania gdy autko juz prawie staje jest jakby lekkie szarpniecie cos w stylu "zduszenia" samochodu,nie za kazdym razem.Normalnie gdy przyhamowywuje podaczas jazdy nie ma nic,mam wrazenie jakby to maiło miesjce wtedy gdy w ostatniej fazie hamowania mocniej docisne hamulec.Jak ktoś wie o co chodzi czy to normalne prosze o odpowiedz.

Pozdrawiam i dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem w sumie początkujący użytkownikiem skrzynki Multitronic i mam pytanko a mianowicie, podczas hamowania gdy autko juz prawie staje jest jakby lekkie szarpniecie cos w stylu "zduszenia" samochodu,nie za kazdym razem.Normalnie gdy przyhamowywuje podaczas jazdy nie ma nic,mam wrazenie jakby to maiło miesjce wtedy gdy w ostatniej fazie hamowania mocniej docisne hamulec.Jak ktoś wie o co chodzi czy to normalne prosze o odpowiedz.

Pozdrawiam i dziekuje

Tu juz nikt z nas niczego nie poradzi.Jak sie widzielismy to czegos takiego nie bylo a teraz juz jest-wnioski wyciagnij sam.

ps.dzis moze dostane info o skrzyni,wczesniej nie bylo kogo zapytac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To o czym piszesz to normalne działanie pierwszych multiitoników

Trochę pomaga wymiana oleju - wtedy to szarpnięcie jest lżejsze

Pytałem o to u Sopy - Twierdzą tam że pomoże modyfikacja skrzyni i zmiana oprogramowania - koszt to ok 3 tys zł (z wymianą oleju i filtrów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To o czym piszesz to normalne działanie pierwszych multiitoników

Trochę pomaga wymiana oleju - wtedy to szarpnięcie jest lżejsze

Pytałem o to u Sopy - Twierdzą tam że pomoże modyfikacja skrzyni i zmiana oprogramowania - koszt to ok 3 tys zł (z wymianą oleju i filtrów)