Skocz do zawartości

Przemo1979

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemo1979

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Przemo1979

0

Reputacja

  1. Witam Poczytajcie moje posty dotyczące brania oleju. Ja już od dawna jestem po zabiegu wymiany uszczelniaczy i ....pierścieni (oryginalne były nieco dziwne, ale jak poczytacie to się dowiecie) Auto brało mi już w pewnym momencie 1l na 1000km (czasem 1l na 100!!). Najpierw wymieniłem same uszczelniacze, niestety nic to nie dało - a dodam że oryginalne były miękkie. Wymiana zupełnie nic nie pomogła. Dopiero wymiana pierścieni na Gates (chyba, nie pamiętam już firmy - ale dobre i świadomie NIE ORYGINALNE ). Znikanie oleju ustało ;P Oczywiście na 10000 km dolewam jakieś 0,8L. Nadmienię że wcześniej stosowałem syntetyk i tylko Castrol, raz mobil. Przejechałem już ze 30000km. Mimo wszystko mi również samochód dziwnie się odpala.... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=57135.msg1259036#msg1259036 PS. Koniecznie potrzebuję schemat przewodów podciśnienia (trójnik itp. - sami wiecie). Gdzie co i do czego ma być podłączone. Sprawa naprawdę wagi państwowej....
  2. Ten gruby trójnik jest wymieniony miesiąc temu - niestety wymiana nic nie dała. Przewód faktycznie wymieniłem, ale przed wymianą też było tak samo. Czy schemat połączeń jest ok? Dajcie takie zdjęcia jak ja zrobiłem - chcę się przyjrzeć Ten mały trójnik to raczej oryginał, jest kilka rodzai właśnie. A ja mam akurat taki ps. Odłączyłem przepływomierz, samochód zaczął śmigać jak rakieta. Dziwne bo druciki są w nim nieprzepalone, ale dokładnie się mu nie przyglądałem. Może styki na wtyczce przeczyścić. Spalanie po odłączeniu wzrosło (na trasie gdzie średnia była 8.5 teraz 10,5\100km). Oczywiście błąd podciśnienia to osobna sprawa.
  3. Witam Panowie, czy możecie zrobić zdjęcie lub zamieścić schemat przewodów podciśnienia? Wydaje się mi że mam coś nie tak podłączone i pojawia się mnóstwo błędów. Nie mogę nigdzie takiego schematu znaleźć. Ważnym jest by to był silnik ALT w automacie. A tu link do głównego wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_odp_b6_alt_check_engine_mieszanka_za_uboga-t132769.0.html;msg1651542#msg1651542 Z góry dziękuję
  4. Panowie, czy możecie zrobić zdjęcie tego trójnika (gdzie ma wejścia - do czego dochodzą z przewody), ponieważ w błędach pokazuje mi zwarcie do innego wyjścia i jest podejrzenie że u mnie są pomylone podłączenia. U mnie odma jest szczelna. Potrzebuję układu przewodów tylko z B6 silnik ALT automat. przewody podciśnieniowe u mnie są tak: Hej no Panowie, czy tak trudno zrobić zdjęcie?? Zależy mi strasznie....ładnie proszę
  5. No i coś się wyjaśniło w tej sprawie? Ja kiedyś słyszałem że to napinacz łańcucha, zmiennych faz rozrządu - no jakoś tak to było. Tyle że koszt wymiany był porażający, a nie było pewności 100%-towej więc nie wymieniłem. I bardzo, bardzo Was proszę, niech nikt nie pisze że to jest normalne.
  6. Szarpać nie, ale czasem się pojawia ewidentna dziura. A tak na codzień to cierpi silnik na brak mocy i dziwnie się odpala tzn. po uruchomieniu wskakuje na nieco wyższe obroty i charczy jak diesel przez kilka sekund - jakby smarowania nie miał.
  7. Ale podobno uszkodzone serwo to wyjątkowa rzadkość. W weekend zastosuję się do waszych instrukcji i zobaczymy co wyjdzie. Cewkę jedną kupiłem. ps. Pompę podciśnienia mam nową, świece ich wymiana kiedyś nic nie dała, przewody szczelne, elektrozawór nowy. Pewnie skończy się na serwie - a wiecie może ile kosztuje?
  8. Witam Wyświetla mi się check engine. Gdy wykasuję błędy, po około dwóch dniach znów się pojawia check. Dodam że jedną cewkę mam w kolorze czarnym, chyba od golfa (jest podobno taka sama jak w Audi, wcześniej też była a błędów nie było). Auto nie ma mocy jaką mieć powinno. Gdy jest wilgotno na zewnątrz jakby silnik miał więcej mocy. A oto błędy - zawsze te same: 17887 Podciśnienie,hamulce - uszkodzenie mechaniczne zwarcie do innego wyjścia 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność 17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia Pozdrawiam
  9. Jedna z większych bzdur, jakie nadal powiela masa pseudo-fachowców. Interes życia... radek, co wiesz o przeszłości auta, długo je masz? W silniku już ktoś grzebał? Naprawa może być mało opłacalna (patrz wyżej), szukaj na szrotowiskach z anglikami tak, aby silnik dało się uruchomić przed zakupem, a najlepiej pojeździć. No cóż, pseudo fachowcowi auto działa od roku, olej w normie ( syntetyk !! ) a tulejowanie to normalny generalny remont silnika. O kosztach remontu w B6 kolega nie ma pojęcia, no chyba że lubi części 4max (nie będę wnikał) i prace szopowe bez gwarancji. Szkoda gadać...
  10. Siema! Obroty nawiewu wzrastają gdy spryskasz szybę - tak ma być (nawiew idzie na przednią szybę by szybciej odparował z niej płyn) Ciepłe powietrze przy włączonej klimie leci wtedy gdy w układzie jest brak czynnika chłodzącego - trzeba uzupełnić. Parowanie szyb nie ma prawa występować przy włączonej klimatyzacji (ona ma za zadanie również osuszać powietrze), ale przy ECON już tak. Gdy masz zaparowane szyby wystarczy włączyć klimę a para powinna zejść w kilka do kilkunastu sekund. (oczywiście gdy jest bardzo wilgotno na zewnątrz może to potrwać nieco dłużej) pozdrawiam
  11. Owszem tak, było kilka jakiś podwójnych. Ale ja piszę o tym samym pierścieniu i różnych jego miejscach - dlatego taki szok że nie jest jednolity.
  12. Ja za jednym zamachem robiłem mnóstwo rzeczy (rozrząd, olej, geometrię i nawet już nie pamiętam co ) zapłaciłem około 5000zł. Więc pierścienie mnie wyszły zapewne około 3000-3500zł. Też mi wolno olej spływał, ale ja miałem jakąś maź wlaną (pewnie by silnik uszczelnić przed sprzedażą) - cały silnik mi z tego czyścili. Po wymianie pierścieni poziom oleju zapala się i owszem, ale tylko wtedy gdy jest niski poziom (sprawdzam po okołu 20 minutach - to wystarcza) Ogólnie naprawdę jest wszystko ok w związku z olejem. ps pamiętajcie że na syntetyku jeżdżę. i olej nie czernieje po 1000km tzn nie jest przepalony. ale przypominam - ekspertem nie jestem - po prostu lubię mieć sprawne auto
  13. Witam Na chwilę obecną trudno mi powiedzieć, ja zapłaciłem około 5000. Ale był w tym rozrząd, uszczelniacze i jakieś inne prace. W sumie to pewnie około 3000-3500 PLN. ps. Stukanie silnika to chyba popychacze. pozdrawiam
  14. Witam Tak się składa że ja nawierciłem otwór 3mm, wszystko ładnie i pięknie przez 3dni a potem znów się zaciął i zawias ułamał ponownie. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...