Skocz do zawartości

tomaszek1988

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomaszek1988

Osiągnięcia tomaszek1988

0

Reputacja

  1. ale to by dawało takie duże odchyły na pompie? tu nie jest mowa o jakimś laniu sie tylko o delikatnie mokrej pokrywie, no i dochodzi do tego fakt, że jestem niemal na 100% pewny że to wężyki (wyciek nie zaczyna się w gniazdach ale wyżej)
  2. warsztat warsztatem - mają mi tylko zdemontować pompę a później pakuję ją do innego samochodu i lecę do serwisu bosha do Bochni (mechanik poleca ten serwis bo podobno nie odwalają fuszerki), ale czy wyciek na powrocie z wtrysków może coś mieszać? hmmm ?
  3. Panowie jeszcze jedna kwestia - czy przyczyną problemów może być mokra pokrywa zaworów (przypuszczalnie nieszczelność któregoś z wężyków powrotnych) ponieważ wcześniej nie przywiązywałem do tego szczególnej uwagi a teraz, kiedy jestem przyparty do łapię się każdej deski ratunku i ten fakt przykuł dzisiaj moją uwagę. Czy tego typu wyciek może doprowadzić do uszkodzenia pompy poprzez jej zapowietrzanie czy raczej może doprowadzić do nierównej pracy silnika i dawać takie wyniki jak w przedstawionych wyżej logach bez uszkodzenia pompy?
  4. Panowie pojechałem do mechanika i polecił mi regenerację pompy w jakimś zakładzie w Bochni (k. Krakowa). Sprawdzenie pompy 500PLN + wyciągnięcie i włożenie ok 200PLN, więc mam jeszcze jedno pytanie - czy znany jest wam jakiś inny powód powyższego zachowania, który dało by się szybciej i taniej wykluczyć czy to jest najbardziej prawdopodobna sytuacja i nawet nie mam co sobie więcej szukać tylko robić pompę?
  5. A pośpiech jest wskazany? Muszę się liczyć z tym że samochód stanie w miejscu czy to raczej mało prawdopodobne, bo wątpię że ktoś mi to do soboty zrobi, a samochód jest mi raczej niezbędny...
  6. no nie jestem tak do końca pewny czy wszystko było wyłączone podczas testów :/ umknął mi ten szczegół - lepiej wykonać logi jeszcze raz, czy jest marna szansa żeby była poprawa parametrów? Co do ustawiania pompy to przy przeskoczeniu paska wszystkim zajmował się mechanik który na co dzień pracuje w ASO VW więc darzę go pewny zaufaniem odnośnie grzebania przy audi. Z tego co piszecie to mam dość kosztowny problem pompą i z turbem... Może mi ktoś powiedzieć jakie będą szacowane koszty naprawy tych podzespołów i czy w grę wchodzi tylko wymiana czy również regeneracja oraz jakie konsekwencje niesie ze sobą jazda z tego typu usterką (w weekend mam robić kolejną trasę 1200km i nie wiem jakie skutki może to za sobą nieść) Z góry dziękuję za szybką odpowiedź
  7. Witam! Będę bardzo wdzięczny jeżeli ktoś pomoże mi w dojściu dlaczego mój samochód ostatnio niedomaga. Sytuacja ma się następująco: Od pewnego czasu zauważyłem dość mocne zarywanie na niskich obrotach i zimnym silniku (kołysze budą na boki), a do tego dochodzi jeszcze puszczanie jasnego i dość dużego "bąka" przy odpalaniu na zimnie. Dodatkowo od wymiany kompletu rozrządu oraz dwóch wałków i całego osprzętu jednej głowicy (zerwany pasek klinowy wciągnięty pod rozrząd) zauważyłem przekłamania odnośnie spalania (średnie spalanie na trasie 1200km wychodzi mi w okolicach 6,5l a komputer pokazuje 8l). Zarywanie zauważone zostało dużo później od usterki więc myślę że nie powinny one być z sobą powiązane. Dość długo szukałem na forum możliwych przyczyn, jednak jest ich dużo do wyboru, a jako że nie znam się na tym tak jak bym chciał się znać to zwracam się z prośbą o odpowiedz na pytanie jaki jest najbardziej prawdopodobna przyczyna problemów i co można na to zaradzić? Logi dynamiczne: Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 010) Log (3 - 008) Log (4 - 001) Log (5 - 004) Log (6 - 003) Logi statyczne grupa normal: Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 013) Log (3 - 007) Log (4 - 003) Log (5 - 014) Log (6 - 018) Log (7 - 000) Logi statyczne grupa basic: Log (0 - 000,000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Osobiście nie podoba mi się wartość "Injected quantity" w logach statycznych grupy 001 oraz "Diff. cyl.6 vs cyl.2" w gruopie 014 no ale zostawiam wszystko w rękach forumowiczów. Z góry dziękuję za pomoc :]
  8. Witam! Ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie klimatyzacji w moim samochodzie, które z racji dużej liczby kilometrów przejeżdżanych na autostradach staje się dość uciążliwe, mianowicie po przekroczeniu prędkości 140 km/h prędkość dmuchawy nawiewu drastycznie maleje i pozostaje na niskim poziome aż do momentu gdy prędkość spadnie do 100 km/h kiedy to znowu powraca do normalnego trybu pracy. Nie było by to dużym problemem, gdyby nie powodowało to parowania szyb w pochmurniejsze dni. Zachowanie to jest ściśle uzależnione od podanych prędkości (występuje ono dokładnie przy przekraczaniu przez wskazówkę prędkościomierza tych wartości). Starałem się wyszukać na forum podobnego tematu, ale zakończyło się to niepowodzeniem, więc z góry przepraszam jeżeli dubluję temat. Dodam że VAG jest wolny od jakichkolwiek błędów. Czy przywrócenie nastaw początkowych może pomóc w moim problemie? Czy ktoś się już może spotkał z podobnym zachowaniem? Pozdrawiam!
  9. no właśnie w lagunie podobno jest przycisk który w razie braku filtru wyłącza klimę, a z moją a4 nie wiedziałem jak jest więc pytam
  10. No dzięki, a co do tego że klimę należy serwisować co rok to może i racja, ale pod maską mam naklejkę z datą serwisu klimy 03.2008, następny serwis 03.2010 i to troszkę mnie zmyliło. Pewnie się wybiorę gdzieś na dniach do jakiegoś serwisu zobaczyć co i jak. I jeszcze apropo tego niedziałania klimy, to znajomy kiedyś mi wspominał że w Lagunie po wyciągnięciu filtru kabinowego klima u niego nie działa (jakieś dziwne zabezpieczenie). Czy jest możliwe że po wymianie filtru kabinowego na nieoryginalny mogą się dziać takie rzeczy ?
  11. Witam! Ostatnio moja klima zaczęła coś wariować. Nie jestem do końca pewny ale zauważyłem to po zmianie filtru kabinowego. Otóż raz w lecie podczas jazdy zauważyłem że jest podejrzanie ciepło w samochodzie, jednak po krótkim postoju chłodzenie wróciło do normy. Po tym czasie wszystko działało normalnie, aż do wczoraj kiedy to wsiadłem do samochodu i zacząłem dłuższą trasę i okazało się że przy nastawieniu 18 stopni jest tak gorąco że trzeba się rozebrać do koszuli (dodam że temperatura na zewnątrz w okolicach 0-5 stopni). Po tym fakcie zacząłem się uważnie przyglądać pracy klimy i grzebać w ustawieniach i z tego wynika kilka moich pytań: 1. Czy przyczyna może tkwić w braku środka w układzie klimatyzacji (ostatnia kontrola prawie 2 lata temu) czy trzeba szukać problemów gdzieś głębiej 2. Czy to normalnie że po spryskaniu szyby chwilowo wzrastają obroty wentylacji w kabinie 3. Czy normalne jest bardzo szybkie parowanie szyby w trybie ECO (wilgotność powietrza dość duża) Z góry dziekuję za wszelkie możliwe rozwiazania mojego problemu
  12. Dzięki - to troszkę rozwiało moje wątpliwości... Po weekendzie będę się starał coś popatrzeć pod tą kierownicą, ale jakby znalazł się jakiś dobroduszny który miał by jakieś przydatne wskazówki to byłbym wdzięczny Pozdrawiam
  13. Witam! Zakupiłem ostatnio światła do jazdy dziennej do montażu w zderzaku (ledy z homologacją) do mojej A4, sprawa wyłączania świateł do jazdy dziennej po włączeniu pozycyjnych jest rozwiązana wbudowanym układem, natomiast żeby światła działały tylko podczas włączonego zapłonu muszę doprowadzić zasilanie z takiego miejsca Moje pytanie polega na tym czy ktoś już kiedyś takie coś zrobił, bo nie wiem w którym miejscu elektryki mogę się podpiąć i co w moim aucie działa tylko po włączeniu zapłonu (jest to A4 w Avancie, 2003 rok, 2.5TDI) Z góry dziękuję za szybką pomoc
  14. Witam wszystkich użytkowników Tomek - Krosno
×
×
  • Dodaj nową pozycję...