Skocz do zawartości

tigy

Pasjonat
  • Postów

    152
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tigy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tigy

1

Reputacja

  1. Koszmar - może zestawymy wszystkie patenty razem, póżniej efektywność rozpiszmy na te układy poprawek - a kolego Kostek - do dolotu tylko moze olej z powietrzem sie dostac czy sa jakies inne mozliwosci ?? a moze uszczelka pod głowicą ?
  2. właśnie - czy to bracanie powoduje to ze działa - jak to sprawdzić ?
  3. Tak też to interpretowałem - ale skąd tyle tam byłoby oleju - skoro olej został spalony - a pomimo odłączenia od dolotu wciąż się pojawia na czujnku - i to świeży w miarę ... bo czysciutki
  4. dokładnie tak jak mówisz - zastanwiałem się czy na jałowym jak ręcznie obróce jakoś można usłyszeć czy się obraca czy nie - czy może nastąpiła usterka, gdzie dzwignia się obraca ale nie zwieksza ilości powierza uszkodzony mechanizm...
  5. tak, oba doloty zaślepione a po tylu kkm powinno już go wessać ... a nie pojawiać się np na czujniku temperatury który jest na górze kolektora .... :/
  6. podbijam - jak sprawdzić - czy ręczne obracanie kieronicą powietrza odatkowego na biegu jałowym powoduje zmianę obrotów silnika ?
  7. Poszukuję schematu kolektora ssącego - i jak zdemontować go najbezpieczniej ... odłączyłem wszystko co mogło łączyć się z dolotem a olej dalej tam jest ... nie ciągnie odmą ani trójnikiem ... :/
  8. Witam. Poszukuję schematu kolektora ssącego - i jak zdemontować go najbezpieczniej ... chcę sprawdzić działanie przepustnicy powietrza dodatkowego. Pierdziele się z braniem oleju - odłączyłem już wszystko co mogło być zassane z oparów olejowych a dalej w kolektorze jest olej ... wystarczy z przodu obok kieronicy po. dodat. wykręcić czujnik temp ... jest w oleju :/ skąd tam się bierze ??? możecie pomóc koledzy ?
  9. ale potrafi 2 - 3 kkm przejchac i zabrac kilka setek a raz wciaga jak głupi - ... nie ma stalego zuzycia - raz duzo raz prawie wcale a ten sam styl jazdy ...
  10. czy są metdy pewne w 100% ze poprawiają działanie ??? - czy sprawdzacie stan swiec gdy dużo pali oleju ? na których garach najwięcej nagaru ? teraz zaczął znowu mi żreć /././ nie wiem już co robić - odciety od dolotu i dalej bierze - może w kanale dolotowym jest jescze jakiś element gdzie można ciagnąć powietrze - może kierownic pow dodatkowego - pomimo ze działa dzwignia - jak sprawdzić że działa bez demontażu ??
  11. to czekamy - ale dobre pytanie - który patent ma najwyższą skuteczność i o ile zmniesjza branie oleju ...
  12. ale oba idą z dołu silnika ... jedno to odma a drugie dochodzi do dolotu od strony kabiny kierowcy
  13. odpowietrzenie przez odme i z drugiej strony tez ???
  14. u mnie i odciąłem dojście do serwa i dalej olej idzie - wiem że jest jeszcze przewód pod kanałem dolotowym - z lewej strony jak zdemontujecie przewody - na dole jest przewód na zatrzask który schodzi na dół ... tylko nei wiem gdzie - wyglad jakby mial olej opadać nim ... hmmmm gdzie dochodzi i jaką ma funkcje ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...