Jump to content

[B6 ALT] Padł silnik wymiana na nowy


radek4359
 Share

Recommended Posts

Czesc padl mi silnik, mam nierowne ciśnienie na cylindrach na 1 mam 6 na 2 mam 4.5 na 3 mam 4 a na 4 mam 8 Amp.

Nie wiem co sie stalo ale mechanik powiedzial ze najprawdopodobniej silnik nadaje sie na szmelc, sprzedawac mi sie nie oplaci auto mam od stycznia tego roku duzo nie jezdzilem mam w nim silnik 2.0 ALT pali mi na mieście nawet 16 l a na trasie 13. Na Niskich obrotach siatkuje silnikiem i telepie cala budą, a znow jak przygazuje to bardzo wolno obroty spadają.

Zastanawiam sie co zrobić chciałbym wsadzić nowy silnik ale jakiś turbinowy, odpada sprzedaz auta i zakup nowego bo teraz samochód jest bardzo cieżko sprzedać, co polecacie, jakie koszty byly by przy silniku 2.0 a jakie przy Turbinowym. Proszę poleccie mi coś bo ja już jestem załamany :( Szkoda auta, moze znajdziecie jakies linki, rozne przydatne materialy ktore mógłbym sobie poczytać, pomozcie ;)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Mysle, ze wsadzenie 1.8T byloby dobra opcja... silnik nie bedzie drogi, serwis tez jest tani. :wink4:

Link to comment
Share on other sites

No właśnie tutaj usługa załozenia wszystkiego to sie nie liczy bo kuzyn ma zaklad mechaniczny i dobrych mechaników ;)

Tylko właśnie powiedz mi kolego ile by kosztował ten silniczek z osprzętowaniem ewentualnie moze jakis link byś zarzucił jak masz ;)))

No bo Angliki to trzymają sie w cenie 15, 16 K to za duzo trochu :(

A i jaką bede miał pewność ze trafie na dobry silnik zeby nie bylo ze po zakupie sie okaze ze tez cos bedzie nie tak i pies pogrzebany :PP

Link to comment
Share on other sites

http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A6-PASSAT-1-8-TURBO-1-8T-ENGINE-AWT-MOTOR-MOTEUR_W0QQitemZ180431276161QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item2a028ac881 jeden silniczek

:wink4:[br]Dopisany: 16 Listopad 2009, 23:51_________________________________________________http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A4-AWT-1-8T-2002-06-AWT-ENGINE-SUPPLY-FITTING_W0QQitemZ130342512317QQcmdZViewItemQQptZUK_localservices_car_vehicle_GL?hash=item1e5904e6bd

nastepny-cena,jak widzisz okolo 1500funtow-nie wiem,czy od B5 moglbys wcisnac do B6 budy,bo sa o wiele tansze-okolo 500-600 funtow :wink4:

Link to comment
Share on other sites

domjenick, wydaje mi sie, ze w PL mozna kupic taniej 1.8T :)

Link to comment
Share on other sites

domjenick, wydaje mi sie, ze w PL mozna kupic taniej 1.8T :)

no tak,bo do ceny,jeszcze pewnie transport by doszedł... :wink4:
Link to comment
Share on other sites

heh ale do tego tez przeróbka wydechu dojdzie itd ?:P

Link to comment
Share on other sites

ja pier... na co wy sie porywacie ludzie :shocked:

To juz nie lepiej kupic inną gablote? Zamiast pakować sie w problemy z szukaniem silnika, kupowaniem, potem szukaniem dobrego fachowca ktory sie podejmie wymiany - a po wszystkim jezdzic z dusza na ramieniu ze cos padnie w trasie :wallbash:.

W zyciu bym na takie cos nie poszedl - ale to tylko moja prywatna opinia :hi: prosze sie nią nie sugerować

Link to comment
Share on other sites

Jak kogoś stać na nową bude to czemu nie ;)

Mnie nie stać

Link to comment
Share on other sites

remont tego silnika bo w zyciu niesprzedasz auta w przyzwoitej cenie, kazdy swap wiaze sie z problemami, jak cie na nie stac to ryzykuj

Link to comment
Share on other sites

no ok zobacze jeszcze co sie dazrobic, a jeszcze jedno pytanko kabel VAG gdy kupie naallegro znalazlem taki za 40 czy 70 zl odczytam nim kod bledu z silnika ??

narazie zalalem ten silnik nafta bo moze byctak ze pierscienie zapieklo kazdy mechanik mowi co innego a za kazde podpiecie pod vag kasuja mi 100 zl...

Link to comment
Share on other sites

pierwsza rzecz to zmien mechanika... jak mozna powiedziec komus ze silnik nadaje sie na smietnik bo za malo barow na cylindrach albo ze stuka na zimnym :blink:

Ludzie po zerwanych paskach rozrzadu remontuja se silniki i jezdzą dalej - przekladka to ostatecznosc bo koszta to pewnie 1/3 wartosci samochodu wiec gdzie tu jest sens?

Załatw ten interfejs, przeskanuj, zrób jakies logi, wklej na forum... moze cos doradzimy ;)

Link to comment
Share on other sites

Kupiłeś kabelek to ściągnij jeszcze Vaga i powinno pójść a co do silnika to popatrz za jakimś anglikiem i z niego silnik dorwij powinno być deko taniej :good:

Link to comment
Share on other sites

hehe no to zrobie jak kolega gregorypeck mowi kupie kabelek i zobaczymy co sie da zrobic ;)

juz zamawiam a stuka to nawet na rozgrzanym a ze stuka to kolego malo powiedziane ;)

ok wroce do tematu jak bede mial kabelek ;) [br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 00:19_________________________________________________heh no ten kabel z allegro za 40 zł to podobno logów nie robi, musze coś innego chyba wypatrzeć

Link to comment
Share on other sites

A ja mam takie pytanko jeszcze odnośnie tego VAGa to trzeba mieć laptopa bo przez zwykłego PC sie nieda nie?

Link to comment
Share on other sites

[br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 00:19_________________________________________________heh no ten kabel z allegro za 40 zł to podobno logów nie robi, musze coś innego chyba wypatrzeć

Nie słyszałem o kablu, który robiłby logi. Od tego jest odpowiednie oprogramowanie...

A ja mam takie pytanko jeszcze odnośnie tego VAGa to trzeba mieć laptopa bo przez zwykłego PC sie nieda nie?

Nie trzeba koniecznie mieć laptopa. Jeśli masz ochotę to zawsze możesz przytargać do auta peceta z monitorem i myszką.

Link to comment
Share on other sites

A ja mam takie pytanko jeszcze odnośnie tego VAGa to trzeba mieć laptopa bo przez zwykłego PC sie nieda nie?

czemu nie... parę przedłużaczy USB albo komp w garażu i powinno być ok

no ale nie zaśmiecajmy koledze...[br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 22:11_________________________________________________

[br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 00:19_________________________________________________heh no ten kabel z allegro za 40 zł to podobno logów nie robi, musze coś innego chyba wypatrzeć

Nie słyszałem o kablu, który robiłby logi. Od tego jest odpowiednie oprogramowanie...

pewnie chodziło o to że nie współpracuje z żadnym VAG-COM'em...

Link to comment
Share on other sites

Witam

Ja kiedyś znalazłem za 3500, na allegro chyba. Ale jak sprawdzić taki silnik przed zakupem? Już lepiej zrobić stary, a się da - szlifuje się cylindry, daje nowe większe pierścienie i po sprawie - (oczywiście ekspertem nie jestem ale tyle to wiem bo mi też to groziło ale skończyło się tylko na wymianie pierścieni na szczęście).

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam

Ja kiedyś znalazłem za 3500, na allegro chyba. Ale jak sprawdzić taki silnik przed zakupem? Już lepiej zrobić stary, a się da - szlifuje się cylindry, daje nowe większe pierścienie i po sprawie - (oczywiście ekspertem nie jestem ale tyle to wiem bo mi też to groziło ale skończyło się tylko na wymianie pierścieni na szczęście).

Pozdrawiam

tak na marginesie - ile kosztuje taka impreza jak wymiana pierscieni w ALT?

Link to comment
Share on other sites

Witam

Na chwilę obecną trudno mi powiedzieć, ja zapłaciłem około 5000. Ale był w tym rozrząd, uszczelniacze i jakieś inne prace. W sumie to pewnie około 3000-3500 PLN.

ps. Stukanie silnika to chyba popychacze.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam

Na chwilę obecną trudno mi powiedzieć, ja zapłaciłem około 5000. Ale był w tym rozrząd, uszczelniacze i jakieś inne prace. W sumie to pewnie około 3000-3500 PLN.

ps. Stukanie silnika to chyba popychacze.

pozdrawiam

ładnie sie nadstawiłeś wydając 5 patyków

za 1500 zł masz drugiego konia

Link to comment
Share on other sites

No i ja właśnie przyleciałem dzisiaj do Polski no i lipa bo tatojak nie oddał mi auta do naprawy takteraz stoi, chyba zepsuł jeszcze bardziej bo zeby go zapalić trzeba krecić przynajmiej 8 minut, do tego mówił że gaśnie podczas jazdy jak sie tylko wcisnie sprzegło, kompresja w cylindrach też padła jednym słowem chyba potrzebny tu jest kapitalny remont silnika, i w poniedziałek myślę się tym zająć, ktoś może sie orientuje jakie koszta w takim aucie beda ? jest to A4 B6 z silnikiem benzynowym 2.0 ALT :(

Link to comment
Share on other sites

zadzwon pod ten nr: 606 832 469 nazwisko Rudnik

ma sporo silników, moze bedzie mial ALT-ka

Link to comment
Share on other sites

Witam

Ja kiedyś znalazłem za 3500, na allegro chyba. Ale jak sprawdzić taki silnik przed zakupem? Już lepiej zrobić stary, a się da - szlifuje się cylindry, daje nowe większe pierścienie i po sprawie - (oczywiście ekspertem nie jestem ale tyle to wiem bo mi też to groziło ale skończyło się tylko na wymianie pierścieni na szczęście).

Pozdrawiam

Jedna z większych bzdur, jakie nadal powiela masa pseudo-fachowców.

Na chwilę obecną trudno mi powiedzieć, ja zapłaciłem około 5000. Ale był w tym rozrząd, uszczelniacze i jakieś inne prace. W sumie to pewnie około 3000-3500 PLN.

Interes życia... :shocked:

radek, co wiesz o przeszłości auta, długo je masz? W silniku już ktoś grzebał?

Naprawa może być mało opłacalna (patrz wyżej), szukaj na szrotowiskach z anglikami tak, aby silnik dało się uruchomić przed zakupem, a najlepiej pojeździć.

Link to comment
Share on other sites

Ale tu bałagan, dosłownie śmietnik :kwasny: . Grono fachowców co naprawiają auta przy biurku się już wypowiedziało. Ręce opadają. Ta dyskusja wasza jest bez sensu bo nie tak się sprawdza silnik w jakim jest stanie.

Najlepiej wogóle się w to nie mieszać.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...