Skocz do zawartości

michuNS

Pasjonat
  • Postów

    210
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michuNS

Osiągnięcia michuNS

0

Reputacja

  1. michuNS

    [ALL] Sonda problem ?

    sprawdź wtyczkę w aucie i wiązkę od strony auta czy jest przejście sygnału od ecu do gniazda sondy
  2. poszukam , ale to było ze 5 lat temu.. najlepiej uderz na standox ( lub RM - już nie pamiętam) i looknij w paletę kawasaki .. jedno co mogę powiedzieć ze tego typu lakiery nie wybaczaja nieumiejętnego malowania a każda powstałą ryskę bardzo widać...
  3. zajrzyj do palety motocyklowych kolorów , Kawasaki ma taka wściekłą pomarańcz , trójwarstwowa bardzo soczysta pomarańcz. Malowałem kiedyś taką skuta , wypas wyszło
  4. nie ten czujnik nie ma nic do odpalania najlepiej zapnij vag-a i sprawdź jaka temperaturę silnika dostaje ecu benzynowe i będziesz wiedział czy pokazuje dobrze.. zamiast vag-a możesz sprawdzić to klimatronikiem - jest o tym na forum.
  5. czujnik temp cieczy w twoim silniku znajduje się na rurze wodnej za głowicą, ( lewą jak stoisz przodem do auta ). jest to czujnik podwójny podaje temp do ecu i na zegary.
  6. michuNS

    [B5 AMX] Alternator

    wyciagnij kratki halogenowe i w górnej ściance zderzaka tej wneki masz dwa imbusy to one trzymają
  7. sam sobie odpowiedziałes , brak odczytu temp to zły dobór mieszanki w ecu , dodatkowo sprawdz pompe i zrób adaptacje
  8. michuNS

    [B5 AMX] Alternator

    albo zregenerowany sprzedasz za... milion
  9. michuNS

    [B5 AMX] Alternator

    wtedy osunie się i zawiśnie na kablach.. następnie dorwij chinkę z małymi rączkami niech poodkręca kabelki i gitara alternator jest twój...
  10. michuNS

    [B5 AMX] Alternator

    trza zwalić zderzak i poluzować i odchylić pas przedni..
  11. mysle ze z benzy na diesla to nie jest lekka fuszka. silnik , komputery , skrzynia, zawiecha , półosie, zegary, osprzet, bak i pewnie z miliard innych rzeczy. ale dla chcącego nic trudnego. Taniej bedzie srzedać to co masz i kupic tdi.
  12. a jeszcze lepiej po wstępnym wyśrodkowaniu przyłapać skrzynie z silnikiem na chociaż 4 śruby po 1 cm a potem wciskamy sprzęgło i ładnie wszystko nam wskakuje i silnik schodzi się ze skrzynią. pozostaje dokręcić śruby.
  13. michuNS

    [B5 AMX] Alternator

    zadzwoń to wszystko Ci naświetle, generalnie 2 śruby ale dostęp do nich szału nie robi ;(
  14. michuNS

    [B5 AMX] Alternator

    mam taki do sprzedania . tu masz linka http://allegro.pl/show_item.php?item=1158606271
  15. jak pada ciśnienie to wywala kontrolkę oleju .. lubi tez w głowicy grzechotać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...