Skocz do zawartości

Vinox

Pasjonat
  • Postów

    194
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vinox

Osiągnięcia Vinox

0

Reputacja

  1. Tylko ze przeguby wymieniałem niedawno, a przy skręcaniu i dodawaniu gazu faktycznie strzela coś w układzie kierowniczym. Dodam że wiem jakie jest "trykotanie" na pełnych skrętach bo je wymieniałem,a to troszkę inny dźwięk jest. no nic cene mniej wiecej znam, zalecę do mechanika zapytam. Dzieki za info.
  2. Witam, od kilku dni na pełnych skrętach (jazdy w kółko) pojawił się problem taki że hmm koło jak by przeskakiwało jak by był mega luz, no ale nad maglownicą widzę ubytki płynu czy to maglownica na 100% ? tak pomyślałem, że nie trzyma ciśnienia maglownica ? Jbc(jak by co) zawieszenie mam po wymianie ile 1 tyś? Jakie ceny są bo widzę że regeneracja maglownicy to koszt: 400-500 zł + ile wymiana? Orientujecie się ? Ktoś miał taki problem ? Z góry dziękuję za informację na ten temat.
  3. gaz tankowałem na "zjebanej" stacji to wiem, już tam nie będę ciekawe ile czyszczenie będę wiedział we wtorek ;D[br] Dopisany: 04 Styczeń 2012, 20:54_________________________________________________Przez zjebaną stacje zjebały się wtryskiwacze 300 zl kosztowały ;(, sonda zamiennik też (na szczęście jest na gwarancji), kupiłem bosha w serwisie za 300 zł regulacja 100 zł samochód pracuje OK ! ale? Strzela z wydechu jade na 3 biegu 30 km/h przyspieszam do 70 km/h hamuje silnikiem do 50 km/h dodaje gazu i strzela z wydechu ogniem. Gdy jadę samochodem np 110 stała prędkość jest ok , co mogę sam zrobić (bo jadę ponownie do warsztatu). A co do regulacji i filtrów i świec oraz przewodów jest wszystko OK (gazownik sprawdzał) może cewka ? akurat mam tą za 1400 zł o taką mam: http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-audi-a6-a4-vw-passat-1-8-huco-pn-i1994863013.html Tylko tu jakiś zmienik w bosh serwisie jak wyżej napisałem chcieli okolo 1400.
  4. OOOO_A4 ja syf widziałem przy ostatniej wymianie filterków (11 tyś km temu), ale wtedy tankowałem na shiel, a teraz tankuje na ściernie jakimś OK, trzeba regulacje i filtry wymienić i sprawdzić doloty powietrza. Poinformuje jak po wymianie i co było przyczyną, jestem umówiony na wtorek.
  5. Witam, od niedawna pojawił się problem z przełączaniem z PB na LPG na zimnym silniku samochód potrafi zgasnąć albo telepać silnikiem przez chwile (stosunkowo im zimniejszy silnik tym mocniejsze telepanie silnikiem lub zgaśniecie). W momencie przełączenia jazdy na gazie np 2 tyś obr z pb na lpg to samochód normalnie hamuje ale jak dodam wiecej gazu to przepali coś tam i juz nie ma problemu Gdy robię to na 90 stopniach (rozgrzany silnik) prawię tego nie odczuwam, ale jednak coś niedobrego się dzieje (na postoju) Regulacje gazu miałem 11 tyś km, wymieniłem świece i filtr powietrza. Samochód jeździ na gazie 40 tyś km. Czyżby filtr zaklejał się przez noc tym taki "olejem" - syfem (na ostatniej regulacji było widać to) to jest taki hmm szary syf mac olejowa nie wiem jak to nazwać? Czy ktoś miał podobny problem i wie co może być przyczyną ??
  6. tutaj poruszamy podobny temat. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=218143.0 może napisz na jakie obroty mniej wiecej wchodzi bo u nas to 3000 + i też ADR heh
  7. ja mam wymienianą przepustnice i odma do poprawki przewód ;D jest na forum jak zrobić logi np przepływomierza ? bo mam Polski Vag 4.9 ale tam chyba nie ma takich możliwości.
  8. da się bez zdejmowania deski wsadzić i wyciągnąć. wentylator się włącza ? gdy trzymasz przycisk klimy? jak nie to nie ma freonu ;p a co do regulacji, najpierw trzeba posprawdzać wszystkie silniczki co masz na zdjęciu bo bez nich jak chcesz coś regulować? heh ale jeżeli nawet nawiewu nie możesz regulować(a działa) to oznacza 1 że panel ten jest do "wyjebania" . Ale podłącz jeszcze kompa i daj logi błędów.
  9. koniec freonu kolega mówił, aby śrubokrętem gdzie się nabija klime wcisnąć i d*pa prawie wg ciśnienia nie ma hehe można zamknąć ;d
  10. Witam, przeszukałem całe forum i nie mogę dojść jaki numer ma przekaźnik klimatyzacja climatronic 97 R samochodu. Czy ktoś wie czy to numer 203 czy 213 bo nie jestem pewien No chyba że jest inny? czy to normalne gdy nie ma freonu ikonka na wyświetlaczu jest że klima odpalona wentylator się nie włącza i sprężarka tez? bo wcześniej jak nie było freonu to ikonka sama gasła a teraz nie gaśnie. Przekaźnika też nie słychać;p
  11. skoro szyby parują klima nie działa ja mam podobny wątek ;D a słychać jak się sprężarka włącza? bo u mnie nie
  12. Może ja Ci pomogę co ja zrobiłem heh może wydawać się to śmieszne ale wyciągnąłem wentylator rozebrałem go troszkę i w środek W40 pryskałem wyczyściło coś tam( brudy wyleciały) zmontowałem i działa już od hmm 1,5 roku. No i szczotki wymieniałem. Ale up kolega podał też dobry link
  13. Witam, 3 dni temu klimatyzacja nie chce się włączyć po strasznych ulewach(których jechałem samochodem) co chwilę ładowanie akumulatora spadało do 12V (czyli go nie było) heh no ale jak wyjeżdżałem z wody wszystko wracało do normy. Ok, do rzeczy gdy włączam klimę (climatronic, a właściwie zawszę samo się odpala przy starcie silnika) to nie słychać sprężarki, a wentylator uruchamia się oraz na wyświetlaczu jest wyświetlona ikonka klimy(bo kiedyś jak freon skończył się to ona gasła po chwili oraz wentyl się nie włączał, teraz tak nie ma). Moje pytania: - Czy mogłem zalać jakoś klimatyzację po tych ulewach ? - Może jakiś przekaźnik padł, bezpiecznik? od sprężarki ? (gdzieś wyczytałem że mam słyszeć przekaźnik klimy, niestety nie słychać) - czy klimatyzacja posiada przekaźnik ? jak tak to jaki numer? - Freon się kończy ? ale to chyba by wentylator się nie odpalał ? no i coś tam chłodziło i słychać by było jak sprężarka się włączała? Co mogę zrobić sam na "parkingu"? proszę o porady.
  14. u mnie też nierówna praca heh, czyli to samo co ja heh czekamy może jakieś pomiary nam pomogą albo się wkurwię i oddam samochód do mechanika wyłożę 500 zł i rób k**wa. Bo normalnie czasami mnie to wkurza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...