Skocz do zawartości

pan kierownik

Pasjonat
  • Postów

    235
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pan kierownik

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Bolesławiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pan kierownik

0

Reputacja

  1. Jeśli doszło do naruszenia struktury tworzywa (widzę tam chyba miejscowe wyszczerbienie) to zderzak powinien zostać zakwalifikowany do wymiany. Wypełnienie ubytku np. szpachlą lub innymi wynalazkami nie przywraca stanu auta sprzed szkody, co jest podstawowym założeniem jego naprawy w przypadku likwidacji szkody z ubezpieczenia OC sprawcy (patrz art. 363 KC). Niestety na 99% ubezpieczalnia po dobroci nie zmieni kwalifikacji z naprawy na wymianę. Dla nich to uszkodzenie jest "zbyt małe" a samochód "zbyt stary" na wymianę. Odkształcenie, o którym mówisz zwiększałoby by szansę na wymianę ale musiałabyś je dobrze udokumentować. Oddanie do warsztatu na naprawę nie wiele tu pomoże ponieważ kosztorys warsztatu i tak musi zostać zaakceptowany przez ubezpieczalnię. Możliwe rozwiązania: Sąd - szkoda zachodu, Cesja/sprzedaż wierzytelności - sprawa niezbyt atrakcyjna, Rozliczenie bezgotówkowe - oddać do zaufanego warsztatu i niech zrobią najlepiej jak mogą, Rozliczenie gotówkowe (kasa na konto) - spróbować podnieść wysokość przyznanego odszkodowania, tj. przyczepić się do innych rzeczy, np. zaniżone stawki za roboczogodzinę, zaniżony koszt materiałów lakierniczych, brak w kosztorysie jakiś wymaganych operacji naprawczych itd. Nie widząc kosztorysu ubezpieczalni ciężko coś więcej powiedzieć.
  2. W kwestii gruszki pozostaje jedno zasadnicze pytanie - gdzie kupić nową membranę??
  3. Jestem wlasnie po wymianie anteny - stara uszkodzona tak jak na zdjęciu kolegi Subier. Powiem tak, szkoda czasu na podlewanie odrdzewiaczem, trzeba od razu lapac sie za brzeszczot i rozciac zapieczona nakretke. Co do zalozonego zamiennika anteny (z Alledrogo, wersja ze zlaczem ROKU) to jedyna moja uwaga jest taka ze mialem problem z polaczeniem jej wtyczki z fabrycznym kablem - bolec wtyczki byl wyraznie grubszy od oryginalnej i bardzo opornie sie wpinala. Ostatetcznie nie udalo mi sie spiac kabli az do ich zatrzasniecia ale wsunalem wtyczke na tyle gleboko ze radio znowu zlapalo sygnal. Co do odbioru to wszystko jest OK, tak jak na sprawnej oryginalnej antenie ze wzmacniaczem.
  4. Na początek to wyczyść ten przewód i odtłuść go. Bez tego to można sobie gdybać skąd cieknie.
  5. Przełóż cały silniczek z Golfa III - są trwalsze. Wszystko masz opisane w linku.
  6. Wszystko masz w tym temacie, wystarczyło poszukać http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-wymiana-grafitowego-wirnika-module-centralnego-zamka-69024/
  7. pan kierownik

    Padł centralny zamek

    Prawdopodobnie posypał się wirnik. Bez wyciągnięcia pompki się nie obejdzie. Tutaj masz przydatny temat: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-wymiana-grafitowego-wirnika-module-centralnego-zamka-69024/
  8. Kolejny rozsypany wirnik i kolejny przeszczep silniczka zakończony powodzeniem. Dawcą był VW Golf III, pompka Hella 1HO 962 257. Obyło się bez lutowania - kabelki połączone na szybkozłączki. Reszta tak jak w poście Romsa. Koszt naprawy 30 PLN.
  9. Potrzebny będzie przegub zewnętrzny prawy. A4 B5 1999r. , 1.8 125KM ARG. Jakiś przyzwoity... Co możesz zaproponować? Jaki koszt przesyłki?
  10. Castrol Syntrans Transaxle 75w90 API GL4+ (dawniej Castrol TAF-X, chociaż słyszałem, że znowu pojawił się na rynku) Po wymianie,jedynka i dwójka znowu wchodzi w zimie lekko.
  11. Febi i SWAG to praktycznie to samo. Wybierz tańszą ofertę.
  12. "Coś z autopsji odnośnie wymiany oleum w manualu ...... Własnoręcznie wymieniłem olej w skrzyni w 2011r. - w zasadzie profilaktycznie To co z niej wyleciało przypominało ciemną breję a nie olej. Do tej pory żadnych problemów ze skrzynią, nic nie cieknie, nic się nie poci, żadnych dolewek, no i zniknął problem z ciężkim wrzucaniem dwójki w duże mrozy. Jakbyś go zapytał o wymianę oleju w automacie to pewnie powiedziałby Ci to samo.... Ehh "mechanicy starej daty"... Zatrzymali się w rozwoju na etapie Poloneza Caro.
  13. Na dolewkę może być. Dostęp do skrzyni jest prosty. Będąc pod autem, szukasz na lewym boku skrzyni korka wlewowego - jest podobny do korka spustowego pod skrzynią. Odkręcasz go. Może troszkę pocieknąć olej jeśli skrzynia jest pełna, Wkładasz palec w otwór po korku - lustro oleju powinno być wyczuwalne zaraz pod krawędzią otworu lub niewiele niżej. Jeśli nie możesz dosięgnąć go palcem to znaczy, że ubytek jest spory. Jeśli jest potrzeba to dolewasz olej do krawędzi otworu lub do chwili aż olej zacznie się przelewać. Aha, wcześniej upewnij się, że auto stoi na płaskim. I sprawdź jaki klucz potrzebny jest u Ciebie do odkręcenia korka - u mnie potrzebna była nasadka SPLINE z otworem. KLUCZ KORKA OLEJU SKRZYNI BIEGÓW VW SPLINE M16 (3212021515) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...