Skocz do zawartości

valokuvaaja

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O valokuvaaja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia valokuvaaja

0

Reputacja

  1. straszna lipa to co pokazales. jesli chcesz dogrzewac auto zakladaj cos takiego: http://www.intercars.com.pl/show_str.php?id=321 mam to w swoim A4 i przy -25C rano wsiadam do cieplego auta. samochod lapie 90C po okolo 4-5 kilometrach
  2. u mnie byla ciekawa sytuacja podobna do tej jaka ty opisujesz. po zmianie zawiasu na KONI sport auto przy predkosci ok 100 km/h wpadalo w drgania. wszystko sprawdzone na tiptop, kola wywazone i opony OK. W miejscu gdzie zakladalem zawias wzieli auto raz jeszcze zeby wywazyc kola na samochodzie. Roznica kolosalna, bylo bicie na lewym przodzie, nie do wykrycia na normalnej maszynie gdzie kola sa wywazane juz odkrecone.
  3. ja polecam Poorboys Natural Look Dressing, chyba jeden z najlepszych jakie do tej pory stosowalem (zdecydowanie lepszy od megsa). Po wyschnieciu pozostawia kolor bardzo ozywiony, ale matowy. No i aplikator do nakladania obowiazkowo!
  4. spokojnie mozesz kupic zamienniki. Ja kupilem za niemieckim ebayu cos za 25€ (made in germany) i juz smigaja trzeci rok.
  5. zgadza sie, lusterko pracuje poprawnie przy zasilaniu pomiedzy 9 a 16V
  6. Jesli jest to Soul Black to kod jest 6PS albo 4PK. Jak wyciagniesz ten plastik co jest kolo hamulca recznego to jest tam numer kodu.
  7. widze wiele kontrowersji na temat plynu do wspomagania, mineralny czy syntetyk itp. a w serwisie to tez nie wiedza co i jak.. Sprawa przedstawia sie nastepujaco: wszystkie modele Audi do roku 1989 wlacznie byly zalewane olejem mineralnym o specyfikacji CHF 7.1 (Pentosin CHF 7.1 Non-Synthetic Mineral Base Power Steering Fluid), od roku 1990 do 2005 wszystkie modele mialy olej o specyfikacji CHF11S (Pentosin CHF 11S Synthetic Mineral Base Audi Power Steering Fluid, Spec. TL 52 146.00). Po roku 2005 Audi zalewa auta olejem CHF202 (Spec. TL 52 146.01) CHF11S to olej o oznaczeniu G002000 albo tez Febi 6161. Wszystkie inne oleje (roznej masci ropopochodne oleje w kolorze zoltym, czerwonym, niebieskim nie majace specyfikacji CHF11S nie nadaja sie do ukladow wysokocisnieniowych Audi. Ponadto, niektore z nich posiadaja detergenty, ktore razem pieknie rozszczelniaja uklad). CHF 7.1 to tez olej G002000 ( oznaczany rowniez jako 04102010) ale tylko do roku 1990 (albo febi 6162, produkowany znacznie dluzej) pozniej olej o tym samym oznaczeniu juz byl produkowany na bazie CHF11S. Olej G004000M2 to nic innego jak Pentosin CHF202, ktory jest mieszalny z CHF 11S gdyz sa to praktycznie te same produkty a roznia sie tylko w niewielkim stopniu zakresem temperatury pracy. Jego odpowiednikiem/zamiennikiem jest rowniez Febi 6161. Jako, ze A4 powstaje od 1994 roku wszystkie samochody byly zalewane CHF11S albo pozniej CHF202 i bez znaczenia jest czy wlejemy G002000 (odpowiednik CHF11S) czy G004000M2 (odpowiednik CHF202) czy tez Febi 6161. Wszystkie oleje oznaczone sa jako zielone.
  8. ja kiedys mialem podobnie i okazalo sie, ze winny byl filtr paliwowy. po wymianie spokoj.
  9. dokladnie, to najczesciej wina opon jak rzuca w koleinach. Ja mam letnie 225/40/18 i czasami rzuci lub sciagnie w jedna ze stron w koleinie, zwlaszcza jak jezdnia jest nachylona. Po zmianie na zimowki 205/50/17 jest o wiele lepiej.
  10. moze tez byc sprawa licznika, u mnie wskazowka nieznacznie wychyla sie poza 90 ale na klimatroniku trzyma zawsze 91.
  11. Sprawdz plecionke, ktora siedzi w ukladzie wydechowym. Jesli nie tlumi drgan z silnika to bedziesz odczuwal je siedzac w kabinie. Najbardziej sa odczuwalnie na wolnych obrotach, nie jest to szarpanie ale wyczuwalne drgania - cos jakby mrowki po d...e chodzily :>
  12. W zeszla sobote poprawialem czarna Eklase znajomemu. zrobil sobie polerke maszyna rotacyjna i byl baaardzo z siebie dumny, ze sprzetem za 50E tak odnowil lakier. Poprosilem, abysmy to ogladneli w sloncu.... zobaczyc jego mine rzecz bezcenna. Oczywiscie rotacja w rekach detailera majacego olej w glowie to piekielnie dobra maszyna i nie zastapi jej DA. Kestrel DAS6 (niestety w owym czasie moj ulubiony FLEX PE 14-2-150 byl popsuty) dal swietnie sobie rade z lakierem na Audi B5 (oczywiscie trwalo to dluzej, nie zaprzeczam) i zarowno pod halogenem jak i pod sun gunem rys ani swirli nie zostalo nic a nic.
  13. Dokładnie tak, ja wymieniam przed zimą i razem ze zmianą opon na letnie po zimie też wymieniam bez jaj
  14. ladowanie w NY bylo niewykonalne bez zrzutu paliwa, ktorego nie mogli zrobic nad miastem. pilot bylby zmuszony do latania w kolko 10-11 godzin.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...