Jump to content

kornel

Pasjonat
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About kornel

Informacje

  • First name
    Kornel
  • Location
    Katowice

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1998
  • Engine
    1.8
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak w temacie - kupię błotniki przednie w kolorze LY3H do Audi A4 B5 98 rok w stanie dobrym / bardzo dobrym.
  2. Zobacz ofertę Kupię błotnik prawy i lewy przód / LY3H Jak w temacie - kupię błotniki przednie w kolorze LY3H do Audi A4 B5 98 rok w stanie dobrym / bardzo dobrym. Dodający kornel Wysłano 17.03.2019 Kategoria Audi A4 B5
  3. Koledzy, po wymianie przepływomierza oraz gruszki podciśnienia pojawił się taki dźwięk w okolicy przepustnicy. Dźwięk (syczenie) pojawia się na chwilę, bezpośrednio po dodaniu gazu. Co to może być? Dodam, że gruszka pomimo faktu, że została wymieniona na sprawną, niestety nie pracuje. Może to mieć jakiś związek? 20181113_133539.mp4
  4. kornel

    Tuleja tylnej belki

    Dzięki za odpowiedź - nie będę kombinował i też wymienię. Pozdr!
  5. OK, dzięki za poradę - jutro dzwonię do ASO i zamawiam oryginalny czujnik. No i mogę potwierdzić - faktycznie, po ponownej wymianie czujnika - tym razem na ori - problem ustąpił. Dzięki za poradę! Temat można zamknąć.
  6. Czyli rozumiem, że obstawiasz walnięty czujnik , który kupiłem? Ehhh... Myślałem, że Delphi jest w miarę OK...
  7. Pacjent: A4 B5 1.8 - ADR (+ LPG) Problem: po wymianie czujnika temperatury (tego w plastikowym króćcu, za blokiem silnika) wskazówka w zegarach podczas jazdy nie dochodzi do 90 stopni - maksymalnie osiąga ok. 86, może 87 stopni. 90 stopni pokazuje przez chwilę, jak na przykład wyłączę silnik i włączę go ponownie, ale zaraz jak zacznę jechać, to znowu spada. Na klimatroniku wygląda to tak: Kanał 49: po rozgrzaniu auta wskazuje non-stop 79 - 80 stopni, kanał 51: po rozgrzaniu auta wskazuje non-stop 90 stopni. Dodam, że na czujniku temperatury, który wyjąłem wszystkie wskazania były prawidłowe - a wymieniłem go profilaktycznie szukając przyczyny problemu z odpalaniem auta na zimnym silniku. I teraz pytanie - uszkodzony jest nowy czujnik, który kupiłem (Delphi), czy może termostat? Ps. Czy po wymianie czujnika temperatury potrzeba odpowietrzyć układ? (Bo ja tego nie zrobiłem). Proszę o pomoc!
  8. kornel

    Co to oznacza?

    U mnie jak się tak zachowywał, to miałem aku do wymiany (faktycznie, swoje lata już miał). Po tej operacji problem jak ręką odjął.
  9. kornel

    Tuleja tylnej belki

    Koledzy, Odkąd obniżyła się temperatura zewnętrzna, zaczęły mi bardzo mocno skrzypieć tuleje tylnej belki w moim A4 B5. Jest szansa to czymś przesmarować, żeby się uciszyły, czy trzeba to wymienić?
  10. kornel

    Opaska 8D0 511 321 A

    Dzięki wielkie kolego za pomoc - w takim razie w wolnej chwili podjadę do ASO. Swoją drogą, faktyczynie dziwne rozwiązanie jak na Audi...
  11. Koledzy, wczoraj znalazłem w garażu pod autem czarną opaskę plastikową o nr 8D0 511 321 A - oryginalna Audi z 98 roku. Podpowiecie mi skąd ona mogła spaść i co z czym łączyła?
  12. To zależy co rozumiesz pod pojęciem "słabe hamulce" - w A4 B5 to norma, że seryjne hamulce nie są "jak żyleta"...
  13. kornel

    AIR BAG świeci

    Jeżeli chcesz się czuć bezpiecznie (Ty i Twoi pasażerowie) do wywal te rezystory i kup sprawne napinacze. Skąd w ogóle ludzie biorą pomysły, żeby coś takiego wozić w swoim aucie?
  14. Może to Ci się do czegoś przyda: http://www.digakom.com/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A4 Sprawdź ile masz wtyczek w schowku po prawej stronie bagażnika - pompki wychodziły w wersji na 2 lub 3 kostki. Od tego możesz zacząć. Potem możesz skorzystać z linka powyżej i spróbować dobrać odpowiednią pompkę w zależności od wyposażenia, jakie posiadasz... No, chyba, że któryś z kolegów podpowie coś po numerze VIN - ja niestety tej możliwości nie mam.
  15. Koledzy, jak w temacie. Jak odpalam auto po nocy poza garażem, to na początku bardzo głośno pracuje wydech - gdzieś w okolicy katalizatora, plecionki itd... Dźwięk jest dokładnie taki, jakby był dziurawy wydech. Objaw jednak po chwili mija - wystarczy, że się trochę rozgrzeje. Macie pomysł co to może być?
×
×
  • Create New...