Skocz do zawartości

sebaaa692

Pasjonat
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebaaa692

Informacje

  • Imię
    sebastian
  • Miasto
    mszanka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

862 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sebaaa692

1

Reputacja

  1. Oglądałem różne filmiki i też nikt nie wspominał o osadzie na dnie banki. Nie udało mi sie dodzwonić na infolinię liqui moly bo już późno było wczoraj. Jak narazie mam ten olej wlany ale motoru nie dotykam do wyjaśnienia sprawy.
  2. Wymieniam dziś oliwę na 5w30 km molygen. Na dnie banki jakby kawałki rdzy. Miał ktoś styczność z tym olejem?
  3. Znalazłem w etce wymiary tych oringiwn więc spoko bo nigdy z tego nie korzystałem. Jeśli chodzi o jakościowo dobry zamiennik to macie jakieś sprawdzone marki? Oryginalne cenią jak za zboże
  4. Panowie całą klima była płukana z powodu opiłków w układzie, parownik wleci nowy, dławik oraz osuszacz ale.. czy ktoś z forum handluje oringami lub zna miejsce gdzie można nabyć takie oringi w przyzwoitych pieniądzach?
  5. Nie było. Nie pali się ta dioda czerwona jak wepne się w obd w mam wrażenie że wcześniej się swiecila
  6. Witam forumowiczów! Od kilku lat używam kabla diagnostycznego (najtańszy z allegro) aby co jakiś czas rzucić okiem na logi itp. kilka dni temu diagnozowalem samochód i było ok, po kilku godzinach przystąpiłem ponownie do diagnostyki i lipa.. widniał komunikat port ok, interfejs not faund. Sprawdziłem piny 16 oraz 4 I 5, wniosek że napięcie w obd jest jak być powinno. Niestety nie pamiętam jak było wcześnie z czerwona dioda w interfejsie czy ona świeciła po wetknięciu w złącze w samochodzie czy dopiero po podłączeniu do USB (tak jest teraz) Rozkręciłem kabelek i przewody oraz płytka wygląda ok. Jakieś sugestie? Dodam jeszcze że sprawdzałem program i tam wygląda wszystko ok( port 3)
  7. Czekamy na dalsze info jak afn się ma
  8. Ja kupiłem chyba po a4 b6 z mocniejszym ciśnieniem, Oryginal 110 bar a ta chyba 125. Kierownica lżej chodzi i polecam
  9. Witam, Na przeglądzie wyszło, że mam około metra od prawego tylnego koła uszkodzony przewód (chyba skorodowany). Pozostała część tego przewodu jak i do reszty kół wygląda ok. Pytanie czy taki przewód bezwzględnie wymieni się od pompy ABS aż do przewodu elastycznego? Czy wystarczy usunąć uszkodzona część przewodu i dorobić do koła miedziaka?
  10. sebaaa692

    gruszka afn

    Kolego geometrię sprawdź vcds em lub na biegu jałowym geometria jest ustawiona na max doładowanie więc ściągając wężyk z gruszki sztangą ma błyskawicznie opaść. Analogicznie zakładając węży geometria ma się podnieść. Warunkiem tego test jest szczelność układu podciśnienia i oczywiście około -0.7 bara
  11. Dziękuję za odpowiedź Panowie, dziś zauważyłem, że podczas dodawania gazu na postoju po przekroczeniu ok 2k słuchać "pstryknięcie" przekaźnika i przymrużenie oświetlania wnętrza, trwa to pół sekundy. Czynność jest powtarzalna. Wszystko jest ok?
  12. Witam, moją a4 jeżdżę już 8 rok, ładowanie.ok 14.1 miałem odkąd pamiętam. Obecny Aku (centra plus 71ah) jedzi już 6 lat i jakoś prądu nigdy nie brakowało. Jednak bateria swoje lata ma i może paść niebawem, więc zanim wydarzy się to, chciałbym zasięgnąć opinii. Zmierzone ładowanie przy alternatorze 14.1, na Aku 14.08 czy alternator pada, czy to regulator?
  13. Ja do a4 b5 1.9 110 AVG kupiłem centrę plus 71ah i jeździ mi na tej baterii autko do dziś. Aku kupiłem w 2015 a jest już końcówka 2021 czyli przeszło sześć i pół roku na centrze mi jeździ mój klekot. Samochód aktualnie jeździ wokół komina ale od czasu do czasu zrobi kilkaset km. Także takie doradzanie "tylko moll" nie raz się nie sprawdza poniewaz za tego molla masz dwie centry i wystarcza na 13 lat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...