Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zgasł, kręci i nie odpala


neo_30

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj na rozgrzanym silniku zrobiłem kilka razy przy gazowałem, silnik zaczął chodzić jakby na 3 gary i zgasł. Nie idzie go odpalić tzn kręci a nie odpala. Taka sytuacja miała miejsce ze 3 razy jakiś czas temu ale przy zimnym silniku jak chodził na biegu jałowym.

Auto to a4b5 1.9 tdi 110 km afn

Czy może to być pęknięta szklanka lub rozrząd mógł przeskoczyć?

Edit: Rozrząd na 100% nie przeskoczył-sprawdzone, szklanki też wyglądają ok.

Czujnik położenia wału???

Edytowane przez neo_30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie była podobna sytuacja i się okazało, ze był padnięty 3 pompowtrysk i śmigał na 3 gary. Odpalił, ale jak chwile pochodził, to zaczęło bujać cala buda i zgasł, a następnie już nie dało rady odpalić. Dodatkowym objawem był wyciek ropy na filtrze przez zaworek i tak jakby nie miał już dawki na rozruch

Udało Ci sie jakieś logi zrobić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym programem udało się koledze podłączyć i kilka błędów, lampka ogrzewania świec żarowych, System Ok błąd nr 65536, czujnik ciśnienia  w  kolektorze dolotowym. Te błędy były już wcześniej.

To może być coś z pompą wtryskową?

Jak tobie udało się rozwiązać problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku pomogła wymiana pompowtrysku, ale warto pierw zrobic jakies logi- korekcje cylindrow. Ale ja mowisz, ze nie odpala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale kolega pisze o audi nie na pompowtryskach tylko zwykłej pompie rotacyjnej czy jak ona się tam fachowo nazywa. Więc do czego te rady:eusathink:

Mnie to tak troszku wygląda jakby na podwieszone chydropopychacze skoro stało się to po przygazówkach. Jeśli ostro pociagnołeś - czego nie wolno robić w tych silnikach.

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr, jakby były podwieszone to nie dałoby się chyba obracać szklankami po zdjęciu pokrywy?

Te obracały się bez problemu po zdjęciu pokrywy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety dalej to samo po wymianie wtrysku sterującego. Ciśnienia zmierzone są po 28 na zewnętrznych i na środkowych trochę mniej po 26 bar około. Może być coś z pompą? 

Edytowane przez neo_30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Pieterb napisał:

Panowie ale kolega pisze o audi nie na pompowtryskach tylko zwykłej pompie rotacyjnej czy jak ona się tam fachowo nazywa. Więc do czego te rady:eusathink:

Mnie to tak troszku wygląda jakby na podwieszone chydropopychacze skoro stało się to po przygazówkach. Jeśli ostro pociagnołeś - czego nie wolno robić w tych silnikach.

Aaa no faktycznie nie zauważyłem, że kolega ma B5. Wybaczcie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem wymienić 2 wtrysk ale klapa padła- siłownik puścił. Dzisiaj spróbuje go wymienić. Może to coś da... :(

 

Więc tak, wtryski podmienione wszystkie i nie ma zmiany. Więc teraz chyba pora na pompę paliwa lub sam nastawnik.

Edytowane przez neo_30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło tak. Wszystkie wtryski zostały podmienione. Odpalił i tak zostawiłem. Zrobiłem kilkanaście kilometrów. Na jałowych przestał dymić ale w czasie przyśpieszania dymił jak diabli. Przy przyśpieszaniu 1800-2000 obrotów trzęsie silnikiem delikatnie. Czekam na interfejs aż dotrze i wtedy może coś więcej będę wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interfejs dotarł. Niestety 4 dni się męczyłem z podłączeniem vcds lite :/ Po odpaleniu silnika był komunikat że za dużo błędów komunikacji i program się zawieszał. Dzisiaj udało się w końcu go odpalić. Okazało się że moduł abs stwarzał problem. Nie umiem jeszcze logów robić ale mam zdjęcia z dostępnych bloków. Jakbym je spakował to może ktoś z forum zechciałby rzucić na nie okiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież filmików masa jest jak się robi logi.. Ze zdjęć z bloków pomiarowych nie ma co patrzeć.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porobiłem logi w miarę możliwości zgodnie z tutorialem. Niestety w dynamicznych nie szło do 4000 obrotów bo odcina turbinę.

Pewnie słynny zaworek.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

W poniedziałek zajmę się egr i zaworkiem

Jutro podepnę do normalnego vcds może tam coś będzie wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porobiłem logi w miarę możliwości zgodnie z tutorialem. Niestety w dynamicznych nie szło do 4000 obrotów bo odcina turbinę.

Pewnie słynny zaworek.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

W poniedziałek zajmę się egr i zaworkiem

Jutro podepnę do normalnego vcds może tam coś będzie wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalny vcds nic nowego nie pokazał. Wszystko tak samo ale tu miałem dostęp do grupy 000. I chyba bingo.

 blok 2 - 255 więc pompa przestawiona.... jak mogła sama się przestawić?

blok 4 - 078 dwa razy więcej...

Pytanie: dawka paliwa jest zależna od kąta wtrysku, lub czy zależność jest odwrotna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...