Skocz do zawartości

steve69

Pasjonat
  • Postów

    1224
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

15

1 obserwujący

O steve69

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    WO

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

3374 wyświetleń profilu
  1. VCDS pokaże to skrupulatniej. Zrób pełny Auto-Scan auta i zamieść go tutaj w formie pliku .txt.
  2. 1,3 mln wyświetleń · 1 tys. komentarzy | Jak myjemy silniki? To nic... WWW.FACEBOOK.COM Jak myjemy silniki? To nic trudnego😁 a ja uwielbiam tak oddawać wasze autka, sprawia mi to radość i daje satysfakcję😍😍😍
  3. Skorzystałem z tej porady: https://mygolfmk7.com/2019/08/wastegate-first-adaptation-charge-pressure-actuator-p2563/
  4. Aktualizacja z mojej strony - przejechane 6000 km i ubyło może 0,6 litra oleju. Jest więc DUŻO lepiej niż było przed zabiegiem. Gdy dojadę do 10000 km powtórzę całą procedurę z chemią i myślę, że będzie jeszcze lepiej.
  5. @Muskel1 wyżej napisał, co należy zrobić w pierwszej kolejności.
  6. Tu masz opis:
  7. Nie ma reguły. Też mam CNCD i jeszcze do niedawna żłopał 1 litr oleju na 1000 km. Dopiero "kuracja" chemią ograniczyła to spożycie do ok. 0,5 litra na 4000 km (póki co).
  8. "Reflektor" to raczej przód...
  9. Od tamtej pory błąd nie powrócił. Tu masz stronę gościa, który robił coś takiego w swoim VW Golfie: https://mygolfmk7.com/2019/08/wastegate-first-adaptation-charge-pressure-actuator-p2563/ Mam też link do Youtube z filmem przedstawiającym taką regulację, ale mogę go wstawić dopiero po powrocie do domu (jak go znajdę). Znalazłem:
  10. Już 3000 km od zabiegu i stan oleju ciągle MAX (sprawdzane w MMI i na bagnecie).
  11. Pierwsze co mi na myśl przychodzi, to zatkane odprowadzenie skroplin z parownika klimatyzacji.
  12. Ten potencjometr nie działa?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...