![](https://a4-klub.pl/uploads/set_resources_53/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
matekboss
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O matekboss
![](https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2021_07/pasjonat.png.55784d84fd4ac89d99961c0920c45297.png)
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
100lica
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CNCD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia matekboss
0
Reputacja
-
matekboss obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny i Ssanie w A4 B8 2.0 TFSI i nierówna praca na zimnym silniku
-
Chciałbym podłączyć się do tematu. Zmagam się z tym samym problemem, na ciepłym silniku wszystko jest ok. Na zimnym po nocy na "ssaniu" i podwyższonych obrotach silnik lekko dziubie do momentu jak obroty spadną na te 700 z hakiem. Wymieniłem świece, odmę(najnowszy model z ASO) i talerze zmiennych faz, ale to wszystko już prawie rok temu zapobiegawczo po zakupie bo wiedziałem że te elementy w TFSI lubią klęknąć. Czy ktoś z Was zwalczył tę przypadłość ? Celować we wtryski albo EVAP ? Auto ma 140 tys. przelotu i w oparciu o doświadczenie tych co regenerują wtryskiwacze wymagają one przynajmniej przeglądu i czyszczenia w okolicy 150 tys.km bo mogą już lekko podszczywać. Czy w tych odmianach TFSI z podwójnym wtryskiem występuje problem z zasyfionym dolotem ?
-
Witajcie. Po 10 latach ponownie przesiadam się do Audi, mam nadzieje że mój system nerwowy i przede wszystkim portfel wytrzymają ten comeback Pozdrawiam