Skocz do zawartości

matekboss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matekboss

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    100lica

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia matekboss

0

Reputacja

  1. Chciałbym podłączyć się do tematu. Zmagam się z tym samym problemem, na ciepłym silniku wszystko jest ok. Na zimnym po nocy na "ssaniu" i podwyższonych obrotach silnik lekko dziubie do momentu jak obroty spadną na te 700 z hakiem. Wymieniłem świece, odmę(najnowszy model z ASO) i talerze zmiennych faz, ale to wszystko już prawie rok temu zapobiegawczo po zakupie bo wiedziałem że te elementy w TFSI lubią klęknąć. Czy ktoś z Was zwalczył tę przypadłość ? Celować we wtryski albo EVAP ? Auto ma 140 tys. przelotu i w oparciu o doświadczenie tych co regenerują wtryskiwacze wymagają one przynajmniej przeglądu i czyszczenia w okolicy 150 tys.km bo mogą już lekko podszczywać. Czy w tych odmianach TFSI z podwójnym wtryskiem występuje problem z zasyfionym dolotem ?
  2. Witajcie. Po 10 latach ponownie przesiadam się do Audi, mam nadzieje że mój system nerwowy i przede wszystkim portfel wytrzymają ten comeback Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...