Skocz do zawartości

malwina287

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malwina287

Informacje

  • Imię
    Natalia
  • Miasto
    Banino

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    CTGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia malwina287

0

Reputacja

  1. Nie działa po obydwu stronach. Mata grzewcza i mata/czujnik zajęcia fotela to to samo? Tzn czy są zintegrowane czy to dwa oobne komponenty?
  2. Masz rację lepiej nie podpinać miernika do poduchy. Luty są całe, nie ma przerwy. Pas od strony kierowcy(zdjęcie poniżej) wygląda na nienaruszony, nie widzę by ktoś tam coś grzebał tak samo od strony pasażera. Przed odpieciem akumulatora i zabraniem się za ściąganie plastików coś mnie tknęło by sprawdzić czy komunikat nie zapiętych pasów się wyświetla i okazało się że jest jego brak, ani sygnału, ani kontrolki na desce, zabrałam nawet pasażera na przejazd i też jest cisza 😲wcześniej nie dało się nie zapiąć pasa bo tak "pikało"! Stąd teraz moje jeszcze pytanie co jest za to odpowiedzialne? Jak to sprawdzić/ wykluczyć czy czasem to nie powoduje błędu poduszki?? ? ?
  3. Tak kierownica jest cała z poduszka wymieniona od nowszego modelu, bo nawet kostka nie pasuje do multifunkcji, ale poducha jest na 100%, a czy sprawna? podłącze Multimeter i sprawdzę. Jeszcze rozbiorę słupek pasa i sprawdzę czy tam nie ma opornika! Bo jeśli wywaliło poduchę to pewnie i pas ale napinacza nie widzę, może nie być? Co do zimnego luta to masz na myśli w którym miejscu? Przy kierownicy co było kombinowane , czy w sterowniku? Jeśli w kierownicy to jeden kabel odlamal mi się od konektorka zaraz po zdjęciu i dałam nowy (to właśnie wtedy znalazłam opornik) od strony pasażera nie wydaje mi się by było coś grzebane. Dodam że od czasu kupna nie działa ogrzewanie fotela kierowcy, to co widziałam nie ma w ogóle wpiętej zielonej wtyczki która za to odpowiada i dziwnym cudem rozplyneła się w powietrzu, także zanim pojadę do jakiegoś magika zabiorę się za fotel i sprawdzę całe okablowanie w oparciu również jest poduszka (powinna być 🤦🏻‍♀️)trochę zimno w garazu ale ciekawość silniejsza. Jeszcze raz podpowiedzcie gdzie sprawdzić luty?
  4. To fest,zrobiłam Audi trochę km i nie jedno państwo widziało, ale już nie żyje w niewiedzy i muszę to naprawić, mam już po przeglądzie, a chce na niego podjechać najlepiej bez tej kontrolki. Wracając do tematu, błąd mi wskazuję na sterownik i drugi za wysoką oporność czyli że co? Sterownik złapał po wjechaniu w dziurę crasch? 😅 Trzeba go zakodować? Ale ta oporność to jakby gdzieś przerwany obwód? VCDS pokaże coś więcej? Jakieś sugestie? 🤔
  5. Niestety nie mam VCDSA. Pomijając ten fakt zozebralam poduszkę kierownicy by sprawdzić kostkę, która jest prawidłowo wpięta, ale... Kabel od wtyczki do poduszki był kombinowany, rozkleiłam go może coś tam coś przerwane iii😲 ukazał mi się wlutowany opornik 🤯 teraz powiedzcie mi czy to może być przyczyną tego błędu? Czy opornik mógł się uszkodzić, skoro przez tyle lat jezdzilam i nie było błędu? Inne kable podłączone do poduszki, czy mimo to przez ten opornik w trakcie zderzenia poduszka nie wystrzeli?
  6. Niestety nie mam VCDSA. Pomijając ten fakt zozebralam poduszkę kierownicy by sprawdzić kostkę, która jest prawidłowo wpięta, ale... Kabel od wtyczki do poduszki był kombinowany, rozkleiłam go może coś tam coś przerwane iii😲 ukazał mi się wlutowany opornik 🤯 teraz powiedzcie mi czy to może być przyczyną tego błędu? Czy opornik mógł się uszkodzić, skoro przez tyle lat jezdzilam i nie było błędu? Inne kable podłączone do poduszki, czy mimo to przez ten opornik w trakcie zderzenia poduszka nie wystrzeli?
  7. Hey Nie mam VCDSA innym programem sprawdzam ,wstawiam zdjęcie histori , doszedł mi jeszce jeden błąd po grzebaniu U110100 Component Protection Active, czyli 3 airbag😩 Sprawdzę jeszcze ta kostkę poduszki w kierownicy, ale 2lata banglala i nagle by się wypięła? Zaraz Sprawdzę.. Zastanawia mnie błąd U110200 supply Voltage-Voltage too High, wysokie napięcie?
  8. Jak w temacie mam uporczywy problem w moim Audi A4 B8 z czerwoną ikoną AIRBAG który po podlaczeniu pod komputer wyświetla błąd U101200 oraz B200049, po kilku próbach skasowania nawet nie drgnął ten błąd z wyświetlacza zegarów. Sprawdzałam kostki pod siedzeniami, bezpieczniki z lewej, prawej , również w bagażniku, podszybiu, pod kierownicą, dostępne kable również nie wykazywał niczego niepokojącego, dodam że auto mam już prawie 10lat i nie było problemów z poduszkami. (Wymieniałam dwa lata temu taśmę/zwijak kierownicy i również w podobnym czasie przestały działać przednie wycieraczki, ale błąd B200049 to nijak się ma do tego,) nie wiem... Pomóżcie! Co jeszcze sprawdzić? Rozbierać tunel środkowy, by dostać się do modułu? Aha kostkę kurtyny też sprawdzałam..
  9. malwina287

    Regulator napięcia!?

    Witam! Mam do wymiany regulator napiecia w alternatorze VALEO. Pytanie jest takie czy jeżeli zamontuje regulator z 1 pinem, a stary jest na 2 piny nie wyskoczy mi jakiś błąd, a co gorzej spale cos? Sprzedawca zapewnial mnie, że ten regulator pasuje do tego alternatora, sprawdzany w 5 katalogach, z tym że kostka do regulatora jest na 2 kabelki. Poniżej dołączam zdjęcie dla jasności i jeżeli ktoś coś na ten temat to proszę o odpowiedź czy to będzie dzialac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...