-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O laszlo261
Informacje
-
Imię
michal
-
Miasto
wawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
408 wyświetleń profilu
Osiągnięcia laszlo261
0
Reputacja
-
ale to błąd sterownika airbag?? wymiana na nowy pomoże??
-
Witam, Dziś zapaliła mi się kontrolka airbag. Błędu nie da się skasować ostatnio zmieniałem akumulator (3 dni temu) i był demontowany schowek do sprzętu car audi. Tu szukać przyczyny?? a autocom : A00049 - błąd nieznany - nie da się skasować vcds: 1 Fault Found: 10485833 - Internal Control Module Memory Check Sum Error B2000 49 [137] - Internal electronic failure Miał już ktoś podobny problem??
-
do Dev (jak mozesz to odpisz na pw) Witam, Jestem zainteresowany zestawem na przód do audi a4 b8 avant 2009 rok. Chciałbym cos wiekszego tak zeby miescilo sie w felge 18 na zime i ladnie wygladalo na 19 w lato Na tyle tez juz mi sie koncza tarcze wiec tutaj chiałbym cos dobrego w oryginalnym rozmiarze - tarcze i klocki Tu gdzie mieszkam nie da sie jezdzic szybko wiec nie potrzebuje czegos szczegolnie sportowego - jednynie w wakacje szybka jazda po autostradzie Pozdrawiam
-
Płyn wymieniony i jest ok. Wczoraj i dzisiaj poświęciłem trochę czasu na tylne zaciski. Były troszkę przyrdzewiałe. Wszystko wyczyściłem i złożyłem do kupy Pomalowałem od razu zaciski i dzisjai były testy. Błąd dalej wywalało. po dokładnych oględzinach okazało się że problem jest w kostce do podłączenia czujnika klocków hamulcowych. Wyłączyłem w sterowniku ten czujnik i teraz jest ok. Teraz tylko muszę znaleźć taką kostkę i wymienić. Dzięki wszystkim za rady
-
Tarcze i klocki wymieniał poprzedni właściciel - jest przejechane 2000km. Do przodu zaglądałem ja bo grzała się jedna strona. Od razu wymieniłem czujnik zużycia klocków (stary był nie podłączony do klocka - tylko kable były zwarte). Osłona tłoczka od strony co się grzało była cała w strzępach i tłoczek stał. Od razu wymieniłem z obydwu stron. Wszystko wyczyszczone i złożone na nowych częściach. Tłoczki chodzą płynnie i już nic się nie grzeje. Hamowanie też ok. Nie rozbierałem tyłu bo wszystko wyglądało ok i myślałem że bład jest przez czujnik który jest tylko z przodu po stronie kierowcy. Czasami jest ok przez jeden dzień a później co jakiś parking to zapalają sie kontrolki. Dziwne że na kompie też nic nie wychodzi
-
Czujnik zużycia klocków nowy - kostka wyczyszczona zaciski przod jak nowka - wszystko wyczyszczone i złożone na nowych częściach w weekend zozbiore tył - jest elektryczny ręczny - czy na coś zwrócić szczególną uwagę?? wydaję mi się że pracuje dobrze, nie trzyma i nie grzeją się felgi.
-
Witam, Mam "mały" problem. Od czasu do czasu zaświeca mi się (!) - czerwony + ostrzeżenie brake pads. Najczęściej zaraz po ruszeniu i manewrowaniu na parkingu (jak wracam z trasy i przez 100km było ok to pod domem przy parkowaniu - max skręcone koła też wywala błąd). Jeśli zgasze auto i zapale ponownie to jest ok (jak znow troche postoi to po ruszeniu znow sie zapala). Zapala się jeszcze czasami po mocnym hamowaniu. Tarcze i klocki nowe. Wymienione tłoczki i uszczelniacze z przodu. Co może być przyczyną ??? W weekend mam trochę czasu i chciałbym to naprawić. Co sprawdzać?? Na vag com oraz autocom CDP+ brak błędów - nawet jesli na desce pala się dwie kontrolki. Pozdrawiam