Skocz do zawartości

juleknotdead

Pasjonat
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O juleknotdead

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia juleknotdead

0

Reputacja

  1. ja miałem podobnie w deszczowe dni.wymieniłem kopułkę i palec rozdzielacza
  2. po wymianie wiatraka i chłodnicy wszystko działa.Może zmęczenie materiału
  3. Też mam podobny problem.Wcześniej padła mi pompka, i po wymianie (na używaną) wszystko było ok.Teraz mam taki sam problem jak ty.Czytałem,że może być problem z mikroprzełącznikiem w drzwiach.
  4. Witam!! Wczoraj po około 1min pracy silnika, rozleciał mi się wiatrak na visko, urywając wszystkie łopatki i uszkadzając chłodnicę.Zamówiłem już wiatrak i chłodnicę ale zastanawiam się,czy gdzieś szukać przyczyny,czy po prostu zamontować nowe części i liczyć że nic się nie stanie:-)Miał ktoś podobny problem? Z góry dziękuję za pomoc
  5. Sorki profil uzupełniony.Miesiąc temu siadła mi pompka,i po wymianie wszystko dobrze chodziło,aż do teraz.Z pilota działa tylko zamykanie drzwi.Kluczykiem od strony pasażera wszystko jest ok.cetralny otwiera i zamyka wszystkie dzrzwi,a od kierowcy już nie.
  6. Przy wyższych temperaturach,gaz ma lepsze spalanie.
  7. Witam. Mam taki problem,że centralny zamek z pilota tylko zameka drzwi(wszystkie).Z kluczyka od strony kierowcy centralny wogóle nie działa,i otwiera tylko drzwi kierowcy(tak było jak centralny działał z pilota),a od strony pasażera centralny działa poprawnie,czyli zamyka i otwiera wszystkie drzwi.Pompkę wymieniałem miesiąc temu.Macie jakiś pomysł gdzie szukać usterki?Z góry dziękuję.
  8. Jaki jest wymiar złącza elastycznego do ADP?
  9. miałem to samo,po wymianie palca i kopuły zero problemu
  10. Zobacz na VAGu napięcie sondy(chyba 7 kanał 2 pozycja) jeżeli będzie prawie stała to do wymiany.Miałem to samo!
  11. Jednak sprawdzą była sonda.Po stałym napięciu sondy można wywnioskować uszkodzenie,może się komuś przyda
  12. Witam! Ostatnio miałem problem z autem.Mianowicie w trasie zgasło auto(A4 1.6 ADP). Po sprawdzeniu bezpiecznika,okazało się,że spalił się bezpiecznik nr.28, czyli od pompy paliwa.Po wymianie zapaliłem auto, ale po chwili zgasło i znowu bezpiecznik wywaliło.Odłączyłem wtyczkę przy pompie paliwa i miernikiem sprawdziłem,czy jest napięcie na stykach "1" i "4", jak pisał 'marcin1852'(trzeba zakręcić rozrusznikiem i powinno pokazać 12v). Więc przystąpiłem do wymontowania pompy,której żywotność zbliżała się ku końcowi.Wymiana pompy na nową rozwiązała problem. Jeżeli przy podłączonym mierniku spali bezpiecznik to znaczy, że jest zwarcie na przewodach.Może komuś się przyda.
  13. Ja mając ten błąd,miałem na vagu napięcie sondy stałe(2,41V). Duże spalanie i po wymianie sondy wszystko ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...