Skocz do zawartości

marcin1852

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin1852

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    wroclaw

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1058 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marcin1852

6

Reputacja

  1. Mozesz sie zdziwic co powoduje uszkodzony przewod zaplonowy, objawy moga byc takie jak twoje na 3 garach tez pojedzie. Przewod raz laczy raz nie i moze zamulac
  2. Sprawdzic czujnik temp. W vcds Zakrecic gaz gdy sie pojawi problem i zobaczyc co sie dzieje. Wymienic kable, swiece.
  3. Jesli chodzi o B6 to da rade do b7 potrzebujesz HEX-CAN-USB
  4. Witam, przedstawiam filmik w jaki sposób dostać się do termostatu w silniku 1.8 BFB, wymianę termostatu można też zrobić przez ściągniecie kolektora dolotowego.
  5. Witam, na filmie pokazuje jak zdemontować filtr powietrza oraz wymianę sondy lambda.
  6. Witam, nagrałem kolejny film tym razem chciałem pokazać jak zamontować i odblokować tempomat oraz uruchomić pełen FIS, kodowanie sterownika abs bosch 8.0 wymaga innej procedury niż 5.7 na filmie pokazałem jak to zrobić poprawnie. Mam nadzieje że ułatwi to wszystkim montaż tempomatu.
  7. Witam, zabralem sie za wymiane czujnika halla w aparacie zaplonowym, koszt okolo 60 zl nagralem krotki filmik z tej operacji. https://youtu.be/eEf1TTTDvzg
  8. Kup nowy termostat, sprawdz pasek od pompy czy jest napiety i nie slizga sie, czy kolo pasowe wchodzi na obroty, mozesz sprawdzic czy chlodnica nie jest zatkana, wyciagnij waz z dolu chlodnicy i z gory i sprawdz czy jest zatkana.
  9. Witam tu masz film jak sciagnac manetke http://a4-klub.pl/index.php?/topic/353573-wymiana-nagrzewnicy-a4-b5-film/
  10. Nastepnym razem jak ci wejdzie na obroty, wez srubokret lub maly mlotek i uderz lekko w przepustnice z prawej strony wtyczki w obudowe tam znajduje sie silniczek ktory sie zacina przerabialem to 2 razy jak spadna obroty to masz rozwiazanie a jak nie to gdzies bierze lewe powietrze posprawdzaj przewody gumowe.
  11. Witam, zabrałem się za wymianę nagrzewnicy, do tej pory płukałem co jakiś czas nagrzewnice(różnymi sposobami) ale pomagało to na krotko. Narzędzia jakie potrzebujemy: zestaw torxów zestaw imbusów mała grzechotka z nasadkami śrubokręt grzechotka duża plus nasadka 22 Problemy jakie napotkałem to demontaż tunelu środkowego pod deską rozdzielczą, dostęp do śrub jest utrudniony i trzeba się nagimnastykować przy wykręcaniu, po odkręceniu śrub deski rozdzielczej trzeba ją bardzo mocno szarpnąć żeby blaszki które trzymają deskę puściły, a tak cała reszta to kwestia zapamiętania gdzie jaka śruba była. Na filmie jest pokazane jak dostać się do różnych miejsc w desce więc przyda się nie tylko do wymiany nagrzewnicy, jeśli macie problem z immobilizerem tak jak ja i nic nie pomagało to można spróbować wyczyścić kostkę która wchodzi do stacyjki u mnie pomogło.
  12. Wykrecenie drążka zajęło by Ci 15min bez kombinowania. Swoją drogą sprawdzałeś drązki czy nie mają luzu jak już końcówki były rozpięte ? Chyba ze wymieniales w taki sposob to moze w 15 min sie uwinales:)
  13. Faktycznie, byloby prosciej nawet tam nie zagladalem ale sciagniecie gumy tez troche by zajelo nie widze sensu pruc orginalnej obejmy i nie wiadomo czy tez by nie bylo problemu dojsciem klucza i odkreceniem drazka. Calos zajela mi jakies 30 min.
  14. Witam Podczas, zdawałoby się prostej operacji jaką jest wykręcenie końcówki drążka, niestety udało mi się ukręcić z jednej strony gwint, który jest zalany w gumie końcówki. Strona od kierowcy poszła bez problemu, z drugiej śruba była tak mocno zapieczona, że podczas kręcenia końcówką zrobiłem 360 stopni w miejscu gdzie śruba wchodzi w końcówkę. Z początku nie chciałem się sam za to zabierać więc pojechałem powoli do mechanika. Myślałem, że zrobi mi to od razu, a usłyszałem, że zejdzie mu cały dzień bo musi odkręcić drążek i zażyczył sobie 90 zł. Podziękowałem i wróciłem do garażu. Wcześniej kupiłem tylko tuleje gwintowaną M16 w razie gdyby nie udało się odkręcić końcówki. Musiałem tylko ją przegwintować na skok 1.5, taki skok ma gwint na końcówce. Narzędzia potrzebne do odkręcenia końcówki: - klucz płasko-oczkowy 13 - klucz płasko-oczkowy 16 - klucz płaski 18 - klucz płasko-oczkowy 22 klucz nasadowy z nasadką 22 -szlifierka+gaśnica -spawarka lub klej do zabezpieczania gwintów 1.Po demontażu śrub zabrałem się za odcięcie końcówki, właśnie tu ukręciła mi się śruba w gumie. 2. Następnie nakręciłem dwie nakrętki. Niestety po skontrowaniu odkręcały się obie na raz bez większego oporu. Wystarczyłby klej do gwintów, ale miałem pod ręką spawarkę wiec lekko przyspawałem nakrętkę. Przy spawaniu przykryłem gumową osłonę mokrą ścierką. Nakrętki muszą być tak skontrowane przed spawaniem, żeby mogła wejść na nie nasadka 22. Odkręcenie kluczem nasadowym poszło gładko przy takim dojściu. 3. Zakładałem również inną wersję, że nie uda mi się odkręcić. Teraz wiem, że było to nieuzasadnione. Przygotowałem sobie wyjście awaryjne. Kupiłem w Castoramie tuleje gwintowaną, chyba oryginalny skok miał 1.75, musiałem przegwintować na 1.5 tak jak na końcówce. Mógłbym wtedy połączyć gwint wystający z drążka z nową końcówką i jakoś dojechałbym do mechanika, ale na szczęście nie było takiej potrzeby.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...