Skocz do zawartości

sliwka1232

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sliwka1232

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Przeworsk

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BBK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sliwka1232

0

Reputacja

  1. Niestety ale wcześniej było okej, sytuacja zaczęła się dziać stopniowo coraz częściej, podczas jazdy chodziła pół na pół, później coraz rzadziej, teraz podczas jazdy nie chodzi praktycznie nigdy a na postoju chłodzi elegancko. Przewody na postoju nie zamarzają
  2. Auto właśnie stało, podpiąłem kompa i załączyłem klimę. Nie chciała się włączyć, dopiero jak woda przekroczyła 80 stopni. Jak już załączyła przy ustawieniu low, nawiew na max wyskoczyło 16b Temp na zewnątrz 27,5
  3. Wg opisu tu na forum powinno trzymać właśnie w tych okolicach podczas ciągłej pracy. Zaraz po załączeniu wskakuje w okolice 20,zaczyna wiać chłodnym i powoli spada na te 12-13
  4. Było jakieś 10szt takich większych - wymiary okół 1mm x 1mm
  5. Witam. Mam problem z klimatyzacją w moim S4 B6 Na postoju klimatyzacja działa, chłodzi bardzo ładnie, utrzymuje 12-13b wg vcds, temp na kratkach robi 6-7 stopni. Ale czasami nagle przestaje chłodzić, pomaga przegazowka kilka razy ale na chwilę. Econ sie nie zaświeca. Blok 01: Wysterowane jest 0,65A, zawór otwarty w okolicach 70% a ciśnienie spada na 6 bar i mamy brak chłodnego powietrza. Blok 02 nie pokazuje żadnych warunków wyłączenia Blok 10 temp na wyjściu gdy klimatyzacja chłodzi koło 2 stopni, gdy spadnie ciśnienie nq sprężarce standardowo temp tutaj również wzrasta Pozostałe bloki również wg mnie w normie Podczas jazdy nie działa wcale, zatrzymam się na światłach lub w korku i zaczyna chłodzić. Brak błędów w vcds. Zmienione wszystkie oringi z ASO - była lekka nie szczelność przy osuszaczu - uciekło 300g przez zimę. Nabite 530,wymieniony zawór rozprężny, osuszacz. Ośka napędzająca kompresor okej (s4 nie ma na pasku tylko napęd idzie z rozrządu) Ktoś miał taki problem? Dziękuję za wszelkie informacje
  6. Koledzy, jest tu ktoś u kogo kupię nowego staba z rs4 22mm?
  7. sliwka1232

    Moje S4 B6 - Brak mocy.

    Kolego wiem zr stary post ale może odczytasz, od kogo brałeś klapę carbon?
  8. Dzięki. Niestety te kaybay juz niedostępne nigdzie, trzeba szukać używanych amorów
  9. Wkładał ktoś talerzyki z b5 do s4 b6? Zawieszenie 1bd, mam akurat jakieś 2cm różnicy między tyłem i przodem
  10. Witam, szukam trochę o temacie z tytułu i nic nie znalazłem żeby ktoś ten problem poruszył. Mianowicie świeżo po zakupie S4 B6 z uwagi na lekkie pocenie się z pokryw zostały one zdjęte. Mega zdziwiła nas ta jakby łuszcząca sie farba od wnętrza dekla. Sporo jej kawałków znaleźliśmy w filtrze. Oglądając foty z aukcji pokryw widzę ze tak mniej lub więcej wyglądają wszystkie pokrywy co nie występuje w S6 C5 lub A8 D3 wszystko 4.2 (znajomi posiadają więc mam porównanie) Ktoś poruszał ten problem? Bo nawet przychodzi mi do głowy teoria że to może wpływać na to zużywanie sie silnika w wielu przypadkach Co teraz zrobić? W planie zdjęcie miski, sprawdzenie smoka, boję się o filterki w fazatorach Zachęcam do podjęcia tematu. Pozdrawiam ? Ps. Sam silnik w moim przypadku wydaje się być w bardzo dobrym stanie, bardzo niski pobór oleju i praktyczni3 brak spadku mocy (minimalny), dorzucam foto pod pokrywami
  11. Witam, można prosić o rozkodowanie? wauzzz8e54a193048 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...