Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje S4 B6 - Brak mocy.


wanio123

Rekomendowane odpowiedzi

 

Witam ,może ktoś zechcę się zainteresować tematem 

Robiłem Trzy miesiące temu remont silnika bo brał olej , od razu zrobiliśmy kompletny rozrząd.

Pełne uszczelnienie motoru , odmy , kompletny rozrząd (bez fazatorów)

Na początku wszystko wydawało się być ok , poza bardzo krótkim zagrzechotaniu przy odpaleniu.  Po kilku dniach - kontrolka ESP - brak mocy.  Generalnie auto raz ma moc ,raz jej nie ma.  Do 3 tyś jest kompletny muł ,powyżej tej wartości jakoś jedzie ,ale już przy 5 tyś odcina moc. W trakcie przyspieszania czuć nierówność pracy silnika. Na jałowym wszystko ok.

Do tego martwią mnie wyniki VCDS'a G70 , G28 widoczne na foto + G40 którego akurat nie złapałem w tym logu.

 

Może ma ktoś wiedzę cóż może być nie tak?

 

 

24169631_168686303724146_617555415_o.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, wanio123 said:

 

Witam ,może ktoś zechcę się zainteresować tematem 

Robiłem Trzy miesiące temu remont silnika bo brał olej , od razu zrobiliśmy kompletny rozrząd.

Pełne uszczelnienie motoru , odmy , kompletny rozrząd (bez fazatorów)

Na początku wszystko wydawało się być ok , poza bardzo krótkim zagrzechotaniu przy odpaleniu.  Po kilku dniach - kontrolka ESP - brak mocy.  Generalnie auto raz ma moc ,raz jej nie ma.  Do 3 tyś jest kompletny muł ,powyżej tej wartości jakoś jedzie ,ale już przy 5 tyś odcina moc. W trakcie przyspieszania czuć nierówność pracy silnika. Na jałowym wszystko ok.

Do tego martwią mnie wyniki VCDS'a G70 , G28 widoczne na foto + G40 którego akurat nie złapałem w tym logu.

 

Może ma ktoś wiedzę cóż może być nie tak?

 

 

24169631_168686303724146_617555415_o.jpg

Moze byc rozrzad.Ale przy 5tys. obrotow otwieraja sie maksymalnie tez klapki w dolocie.Jezeli nie dzialaja poprawnie to powyzej 5 tys.traci moc.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jeszcze dodaje jak się zachowuje przepływka : 

 

3 godziny temu, xpep21 napisał:

A rozrząd nie przestawiony ??


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 Rzekomi fachowcy którzy to zrobili są pewni ,że rozrząd jest idealny. Bodajże w bloku 90/91 sprawdzaliśmy wskazania z kolegą i były 0/0. 

Ale ,ale... na zimnym auto przy odpaleniu grzechota (mniej niż sekunda) ,a w dodatku przy przękręceniu zapłonu ,auto ma jakby "laga" zanim odpali - przekręcam kluczyk i już powinien palić ,a on czeka z tym jakieś 2 sekundy (on -silnik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Zepot napisał:

Moze byc rozrzad.Ale przy 5tys. obrotow otwieraja sie maksymalnie tez klapki w dolocie.Jezeli nie dzialaja poprawnie to powyzej 5 tys.traci moc.Pozdrawiam

W aucie wymieniałem uszczelki na termo + klapka Carbonowa od kolegi z forum ,ale czy aby to mogło by generować problem błędu G70 (przepływomierz) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minutes ago, wanio123 said:

Tu jeszcze dodaje jak się zachowuje przepływka : 

 

 Rzekomi fachowcy którzy to zrobili są pewni ,że rozrząd jest idealny. Bodajże w bloku 90/91 sprawdzaliśmy wskazania z kolegą i były 0/0. 

Ale ,ale... na zimnym auto przy odpaleniu grzechota (mniej niż sekunda) ,a w dodatku przy przękręceniu zapłonu ,auto ma jakby "laga" zanim odpali - przekręcam kluczyk i już powinien palić ,a on czeka z tym jakieś 2 sekundy (on -silnik)

U mnie tez grzechota na zimnym.Zasadniczo trzeba zawsze sprawdzic fazatory(jak wygladaja otwory).Z tym "lagiem" przy odpalaniu sa dwie obiegowe teorie.Jedna to rozrzad a druga to rozrusznik.Im zimniej tym zwieksza sie czas trwania "lagu"przy odpalaniu(w przypadku rozrusznika ale tylko na zimnym silniku np. z rana).Pozdrawiam

Edytowane przez Zepot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Zepot napisał:

U mnie tez grzechota na zimnym.Zasadniczo trzeba zawsze sprawdzic fazatory(jak wygladaja otwory).Z tym "lagiem" przy odpalaniu sa dwie obiegowe teorie.Jedna to rozrzad a druga to rozrusznik.Im zimniej tym zwieksza sie czas trwania "lagu"przy odpalaniu(w przypadku rozrusznika ale tylko na zimnym silniku np. z rana).Pozdrawiam

Właśnie wyczytałem wczoraj na którymś z US forum że to może być rozrzad również. Rozrusznik był w całości regenerowany miesiąc temu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Looknij jeszcze raz kanały 90-93. Klapki jesteś pewien?? A i jeszcze jedno ostatni widziałem jak „fachowcy” zamontowali kanapki termo nie ściągając jednego z uchwytów do wyciągania silnika, wtedy nie da rade dokręcić ostatniej sróby od kolektora i było lewe powietrze zasysane. Objaw podobny do Twojwgo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, xpep21 napisał:

Looknij jeszcze raz kanały 90-93. Klapki jesteś pewien?? A i jeszcze jedno ostatni widziałem jak „fachowcy” zamontowali kanapki termo nie ściągając jednego z uchwytów do wyciągania silnika, wtedy nie da rade dokręcić ostatniej sróby od kolektora i było lewe powietrze zasysane. Objaw podobny do Twojwgo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Po tych fachowcach niczego nie jestem pewien... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.11.2017 o 20:05, wanio123 napisał:

Po tych fachowcach niczego nie jestem pewien... 

Dostałem informację ,że już sprawdzali chłopaki temat ssaka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie,  wariatory zakupione nowe, przepływomierz nowy. Auto w końcu jedzie jak powinno, rozrządu w ogóle nie słychać. Ale nadal wyskakuje błąd. Błąd przeplywomierza.  Przed remontem wymieniłem zawór PVC, po jego wymianie, wymianie oleju + rozladowaniu akumulatora jednego dnia, auto wyrzuca błąd.  Jakieś pomysły, porady? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile dałes za wariatory i przepływke  i ile za wymiane ?

 

Edytowane przez jary1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.12.2017 o 06:42, jary1982 napisał:

ile dałes za wariatory i przepływke  i ile za wymiane ?

1200 wariatory + 700 napinacz Wariatora, 530 przeplywomierz i wymiana 1500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.11.2017 o 18:31, wanio123 napisał:

W aucie wymieniałem uszczelki na termo + klapka Carbonowa od kolegi z forum ,ale czy aby to mogło by generować problem błędu G70 (przepływomierz) ?

Kolego wiem zr stary post ale może odczytasz, od kogo brałeś klapę carbon? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...