Jump to content
IGNORED

Moje S4 B6 - Brak mocy.


wanio123

Recommended Posts

 

Witam ,może ktoś zechcę się zainteresować tematem 

Robiłem Trzy miesiące temu remont silnika bo brał olej , od razu zrobiliśmy kompletny rozrząd.

Pełne uszczelnienie motoru , odmy , kompletny rozrząd (bez fazatorów)

Na początku wszystko wydawało się być ok , poza bardzo krótkim zagrzechotaniu przy odpaleniu.  Po kilku dniach - kontrolka ESP - brak mocy.  Generalnie auto raz ma moc ,raz jej nie ma.  Do 3 tyś jest kompletny muł ,powyżej tej wartości jakoś jedzie ,ale już przy 5 tyś odcina moc. W trakcie przyspieszania czuć nierówność pracy silnika. Na jałowym wszystko ok.

Do tego martwią mnie wyniki VCDS'a G70 , G28 widoczne na foto + G40 którego akurat nie złapałem w tym logu.

 

Może ma ktoś wiedzę cóż może być nie tak?

 

 

24169631_168686303724146_617555415_o.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

A rozrząd nie przestawiony ??


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, wanio123 said:

 

Witam ,może ktoś zechcę się zainteresować tematem 

Robiłem Trzy miesiące temu remont silnika bo brał olej , od razu zrobiliśmy kompletny rozrząd.

Pełne uszczelnienie motoru , odmy , kompletny rozrząd (bez fazatorów)

Na początku wszystko wydawało się być ok , poza bardzo krótkim zagrzechotaniu przy odpaleniu.  Po kilku dniach - kontrolka ESP - brak mocy.  Generalnie auto raz ma moc ,raz jej nie ma.  Do 3 tyś jest kompletny muł ,powyżej tej wartości jakoś jedzie ,ale już przy 5 tyś odcina moc. W trakcie przyspieszania czuć nierówność pracy silnika. Na jałowym wszystko ok.

Do tego martwią mnie wyniki VCDS'a G70 , G28 widoczne na foto + G40 którego akurat nie złapałem w tym logu.

 

Może ma ktoś wiedzę cóż może być nie tak?

 

 

24169631_168686303724146_617555415_o.jpg

Moze byc rozrzad.Ale przy 5tys. obrotow otwieraja sie maksymalnie tez klapki w dolocie.Jezeli nie dzialaja poprawnie to powyzej 5 tys.traci moc.Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Tu jeszcze dodaje jak się zachowuje przepływka : 

 

3 godziny temu, xpep21 napisał:

A rozrząd nie przestawiony ??


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 Rzekomi fachowcy którzy to zrobili są pewni ,że rozrząd jest idealny. Bodajże w bloku 90/91 sprawdzaliśmy wskazania z kolegą i były 0/0. 

Ale ,ale... na zimnym auto przy odpaleniu grzechota (mniej niż sekunda) ,a w dodatku przy przękręceniu zapłonu ,auto ma jakby "laga" zanim odpali - przekręcam kluczyk i już powinien palić ,a on czeka z tym jakieś 2 sekundy (on -silnik)

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Zepot napisał:

Moze byc rozrzad.Ale przy 5tys. obrotow otwieraja sie maksymalnie tez klapki w dolocie.Jezeli nie dzialaja poprawnie to powyzej 5 tys.traci moc.Pozdrawiam

W aucie wymieniałem uszczelki na termo + klapka Carbonowa od kolegi z forum ,ale czy aby to mogło by generować problem błędu G70 (przepływomierz) ?

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, wanio123 said:

Tu jeszcze dodaje jak się zachowuje przepływka : 

 

 Rzekomi fachowcy którzy to zrobili są pewni ,że rozrząd jest idealny. Bodajże w bloku 90/91 sprawdzaliśmy wskazania z kolegą i były 0/0. 

Ale ,ale... na zimnym auto przy odpaleniu grzechota (mniej niż sekunda) ,a w dodatku przy przękręceniu zapłonu ,auto ma jakby "laga" zanim odpali - przekręcam kluczyk i już powinien palić ,a on czeka z tym jakieś 2 sekundy (on -silnik)

U mnie tez grzechota na zimnym.Zasadniczo trzeba zawsze sprawdzic fazatory(jak wygladaja otwory).Z tym "lagiem" przy odpalaniu sa dwie obiegowe teorie.Jedna to rozrzad a druga to rozrusznik.Im zimniej tym zwieksza sie czas trwania "lagu"przy odpalaniu(w przypadku rozrusznika ale tylko na zimnym silniku np. z rana).Pozdrawiam

Edited by Zepot
Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, Zepot napisał:

U mnie tez grzechota na zimnym.Zasadniczo trzeba zawsze sprawdzic fazatory(jak wygladaja otwory).Z tym "lagiem" przy odpalaniu sa dwie obiegowe teorie.Jedna to rozrzad a druga to rozrusznik.Im zimniej tym zwieksza sie czas trwania "lagu"przy odpalaniu(w przypadku rozrusznika ale tylko na zimnym silniku np. z rana).Pozdrawiam

Właśnie wyczytałem wczoraj na którymś z US forum że to może być rozrzad również. Rozrusznik był w całości regenerowany miesiąc temu. 

Link to comment
Share on other sites

Looknij jeszcze raz kanały 90-93. Klapki jesteś pewien?? A i jeszcze jedno ostatni widziałem jak „fachowcy” zamontowali kanapki termo nie ściągając jednego z uchwytów do wyciągania silnika, wtedy nie da rade dokręcić ostatniej sróby od kolektora i było lewe powietrze zasysane. Objaw podobny do Twojwgo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, xpep21 napisał:

Looknij jeszcze raz kanały 90-93. Klapki jesteś pewien?? A i jeszcze jedno ostatni widziałem jak „fachowcy” zamontowali kanapki termo nie ściągając jednego z uchwytów do wyciągania silnika, wtedy nie da rade dokręcić ostatniej sróby od kolektora i było lewe powietrze zasysane. Objaw podobny do Twojwgo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Po tych fachowcach niczego nie jestem pewien... 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 29.11.2017 o 20:05, wanio123 napisał:

Po tych fachowcach niczego nie jestem pewien... 

Dostałem informację ,że już sprawdzali chłopaki temat ssaka. 

Link to comment
Share on other sites

Panowie, ktoś do regeneracji wariatorów? Poleci ktoś coś? 

Link to comment
Share on other sites

Witam panowie,  wariatory zakupione nowe, przepływomierz nowy. Auto w końcu jedzie jak powinno, rozrządu w ogóle nie słychać. Ale nadal wyskakuje błąd. Błąd przeplywomierza.  Przed remontem wymieniłem zawór PVC, po jego wymianie, wymianie oleju + rozladowaniu akumulatora jednego dnia, auto wyrzuca błąd.  Jakieś pomysły, porady? 

Link to comment
Share on other sites

ile dałes za wariatory i przepływke  i ile za wymiane ?

 

Edited by jary1982
Link to comment
Share on other sites

W dniu 28.12.2017 o 06:42, jary1982 napisał:

ile dałes za wariatory i przepływke  i ile za wymiane ?

1200 wariatory + 700 napinacz Wariatora, 530 przeplywomierz i wymiana 1500.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 29.11.2017 o 18:31, wanio123 napisał:

W aucie wymieniałem uszczelki na termo + klapka Carbonowa od kolegi z forum ,ale czy aby to mogło by generować problem błędu G70 (przepływomierz) ?

Kolego wiem zr stary post ale może odczytasz, od kogo brałeś klapę carbon? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...