Skocz do zawartości

Zepot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zepot

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Wunstorf

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BBK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zepot

0

Reputacja

  1. Zepot

    Dziwne hramotanie silnika

    Wielkie dzieki za odpowiedz.Pozdrawiam
  2. Zepot

    Dziwne hramotanie silnika

    Czy moglbys wyjasnic to jeszcze raz?Kwestie ze sprawdzaniem uszczelniaczy?Tzn. Jak dokladnie je sprawdzic?Bo nie zrozumialem dokladnie jaka procedure stosujesz.Pozdrawiam
  3. Zepot

    Mechanik S4 BBK

    Na jakich cylindrach wypadaja zaplony?Pozdrawiam
  4. Zepot

    Fazatory-porada

    Dokladnie tak jest napisane w instrukcjach:).U mnie klekot tez trwa ok 1-2 sek po dluzszym postoju.Sprawdzilem auto na VAG-u i wszystko jest w porzadku z fazatorami.Zadnych bledow(pisalem o tym w osobnym temacie na forum).Auto ma moc i nie swieci sie engine check.Wielka ciekawostka:).Pozdrawiam
  5. Zepot

    Fazatory-porada

    Oczywiscie to nie rozwiazanie:).Najlepiej wymienic elementy to wiem.Ale wyczytalem tez ze niektorzy po wymianie kompletnych rozrzadow nadal maja ten sam problem.Pomyslalem ze moze komus to pomoze.Wiem napewno ze zadne oleje na to nie pomoga. Czy bedzie to Mobil 1 0W40 czy liqui moly 5w40 Synthoil( jako jeden z niewielu naprawde full syntetycznych olejow na rynku o lepkosci 5w40).Pozdrawiam
  6. Zepot

    Fazatory-porada

    Witam.W internecie znalazlem porade na poranny rozruch w przypadku klopotow z fazatorami.U mnie zawsze wystepowal typowy 'klekot poranny':) . Sposob jaki znalazlem to wyjecie bezpiecznika pompy paliwa(bezpiecznik 20a chyba nr. 28).Wyjmujemy bezpiecznik pompy nastepnie krecimy silnikiem przez okolo 5 sek. po czym wkladamy bezpiecznik spowrotem do gniazda i odpalamy auto.Sprobowalem dzisiaj i zadzialalo.Slyszalem tylko typowe napiecie lancucha ale bez 'klekotu' fazatorow.Na cieplym silniku nie probowalem bo u mnie ten problem wtedy nie wystepuje.Sposob ten stosuja tez niektorzy kierowcy porsche i zakladaja wylacznik pompy paliwa.Co o tym sadzicie?Pozdrawiam
  7. Zepot

    Moje S4 B6 - Brak mocy.

    U mnie tez grzechota na zimnym.Zasadniczo trzeba zawsze sprawdzic fazatory(jak wygladaja otwory).Z tym "lagiem" przy odpalaniu sa dwie obiegowe teorie.Jedna to rozrzad a druga to rozrusznik.Im zimniej tym zwieksza sie czas trwania "lagu"przy odpalaniu(w przypadku rozrusznika ale tylko na zimnym silniku np. z rana).Pozdrawiam
  8. Zepot

    Moje S4 B6 - Brak mocy.

    Moze byc rozrzad.Ale przy 5tys. obrotow otwieraja sie maksymalnie tez klapki w dolocie.Jezeli nie dzialaja poprawnie to powyzej 5 tys.traci moc.Pozdrawiam
  9. Dokladnie:-) Jeszcze wszystko przede mna. Ale ten klekot to masakryczna sprawa. Czy to znaczy ze musze wymienic wariatory jak mam ten klekot czy to normalne?Ciekawy jestem czy ten klekot znika po wymianie nowego rozrzadu?.Pozdrawiam
  10. Ok Dziekuje za odpowiedz.Ale nie wiem wtedy dlaczego gdy odpalam rano silnik to slysze ten charakterystyczny dzwiek lancucha(trwa ponizej sekundy)?A czy wartosci w bloku 093 nie powinny wynosic 0?
  11. Witam.Czy mógłby ktoś zinterpretować moje wyniki z VCDS? Bo ja już straciłem głowę do tego wszystkiego. Z góry dziękuję za opinie i Pozdrawiam.
  12. Czesc Mam na Imie Marcin chcialbym pozdrowic wszystkich klubowiczow!! Pochodze z Gdanska chwilowo mieszkam w Niemczech.Posiadam audi s4 b6 rok 2003. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...