Zepot
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Zepot
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Wunstorf
Auto
-
Model
S4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
4.2 V8
-
Kod silnika
BBK
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Zepot
0
Reputacja
-
Wielkie dzieki za odpowiedz.Pozdrawiam
-
Czy moglbys wyjasnic to jeszcze raz?Kwestie ze sprawdzaniem uszczelniaczy?Tzn. Jak dokladnie je sprawdzic?Bo nie zrozumialem dokladnie jaka procedure stosujesz.Pozdrawiam
-
Na jakich cylindrach wypadaja zaplony?Pozdrawiam
-
Dokladnie tak jest napisane w instrukcjach:).U mnie klekot tez trwa ok 1-2 sek po dluzszym postoju.Sprawdzilem auto na VAG-u i wszystko jest w porzadku z fazatorami.Zadnych bledow(pisalem o tym w osobnym temacie na forum).Auto ma moc i nie swieci sie engine check.Wielka ciekawostka:).Pozdrawiam
-
Oczywiscie to nie rozwiazanie:).Najlepiej wymienic elementy to wiem.Ale wyczytalem tez ze niektorzy po wymianie kompletnych rozrzadow nadal maja ten sam problem.Pomyslalem ze moze komus to pomoze.Wiem napewno ze zadne oleje na to nie pomoga. Czy bedzie to Mobil 1 0W40 czy liqui moly 5w40 Synthoil( jako jeden z niewielu naprawde full syntetycznych olejow na rynku o lepkosci 5w40).Pozdrawiam
-
Witam.W internecie znalazlem porade na poranny rozruch w przypadku klopotow z fazatorami.U mnie zawsze wystepowal typowy 'klekot poranny':) . Sposob jaki znalazlem to wyjecie bezpiecznika pompy paliwa(bezpiecznik 20a chyba nr. 28).Wyjmujemy bezpiecznik pompy nastepnie krecimy silnikiem przez okolo 5 sek. po czym wkladamy bezpiecznik spowrotem do gniazda i odpalamy auto.Sprobowalem dzisiaj i zadzialalo.Slyszalem tylko typowe napiecie lancucha ale bez 'klekotu' fazatorow.Na cieplym silniku nie probowalem bo u mnie ten problem wtedy nie wystepuje.Sposob ten stosuja tez niektorzy kierowcy porsche i zakladaja wylacznik pompy paliwa.Co o tym sadzicie?Pozdrawiam
-
U mnie tez grzechota na zimnym.Zasadniczo trzeba zawsze sprawdzic fazatory(jak wygladaja otwory).Z tym "lagiem" przy odpalaniu sa dwie obiegowe teorie.Jedna to rozrzad a druga to rozrusznik.Im zimniej tym zwieksza sie czas trwania "lagu"przy odpalaniu(w przypadku rozrusznika ale tylko na zimnym silniku np. z rana).Pozdrawiam
-
Moze byc rozrzad.Ale przy 5tys. obrotow otwieraja sie maksymalnie tez klapki w dolocie.Jezeli nie dzialaja poprawnie to powyzej 5 tys.traci moc.Pozdrawiam
-
Dokladnie:-) Jeszcze wszystko przede mna. Ale ten klekot to masakryczna sprawa. Czy to znaczy ze musze wymienic wariatory jak mam ten klekot czy to normalne?Ciekawy jestem czy ten klekot znika po wymianie nowego rozrzadu?.Pozdrawiam
-
Ok Dziekuje za odpowiedz.Ale nie wiem wtedy dlaczego gdy odpalam rano silnik to slysze ten charakterystyczny dzwiek lancucha(trwa ponizej sekundy)?A czy wartosci w bloku 093 nie powinny wynosic 0?
-
Witam.Czy mógłby ktoś zinterpretować moje wyniki z VCDS? Bo ja już straciłem głowę do tego wszystkiego. Z góry dziękuję za opinie i Pozdrawiam.
-
Czesc Mam na Imie Marcin chcialbym pozdrowic wszystkich klubowiczow!! Pochodze z Gdanska chwilowo mieszkam w Niemczech.Posiadam audi s4 b6 rok 2003. Pozdrawiam