Skocz do zawartości

marko01

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marko01

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Wyszków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia marko01

0

Reputacja

  1. Witam Mam problem ze znalezieniem odpowiedniego czujnika ABS. Przeszukałem allegro i najbardziej zbliżony jaki znalazłem różni się ostatnią cyfrą mój ma numer 0265006680 znaleziony na allegro 0265006681. Proszę o podpowiedź czy ten będzie pasował, czy muszę szukać dokładnie takiego samego.
  2. Czyli niby wszystko w porządku a nie działa. Wczoraj zdemontowałem schowek i sprawdziłem cięgna wygląda, że chodzą jak należy.
  3. Witam Przyłącze się do tematu, bo też mam problem z ogrzewaniem. Przeczytałem cały wątek i wiele innych i dochodzę do wniosku - ile samochodów tyle problemów i rozwiązań. Mój problem wygląda następująco: w moim audi ogrzewanie nigdy nie było rewelacyjne, przez pierwsze kilometry grzało słabo ale potem nawet po ustawieni na 20 st. było za gorąco. Do czasu, kiedy przyszły mrozy - przestał grzać całkiem, nawet na HI dmuchało zimnym, ba nawet im wentylator wiał mocniej tym było zimniej. Po ustawieniu wentylatora na dwie kreski szło jakoś jechać ( w ciepłej kurtce czapce i rękawiczkach). Teraz gdy temp. na dworze nieco wzrosła zaczął leciutko grzać. Sprawdziłem oba przewody na nagrzewnicy - są gorące. Próbowałem odpowietrzyć układ- nie wiele pomogło. Zastanawia mnie taka rzecz - górny przewód od chłodnicy powinien być gorący od razu po osiągnięciu temp. 90 st.czy nieco później.
  4. wymieniłem palec i kopułkę ( dostęp masakra ) wydaje się, że jest poprawa ale dla pewności trzeba poczekać na deszcz po wymianie kopółki i palca jest ok. dzięki za rady. Zamykam temat.
  5. mam ten sam problem bierze mi około 1l na 1000 km, w spalinach ni czuć oleju. Rozmawiałem z mechanikiem i twierdzi, że samo wymienienie uszczelniaczy zwykle pomaga na 50% jak robić to odrazu wymienić pierścienie.
  6. Zamówiłem palec i kopółkę. Wymienie i zobaczymy. Dzisiaj sucho i odpalił od dotyku.
  7. Czasem załapie na chwilę i jakby na dwóch garach chodził, szarpnie dwa razy i gaśnie. Musi swoje odstać i jest ok
  8. Też stawiałem na kable lub świece. Zastanawia mnie tylko dlaczego mimo tego, że odpali i po jakomś czasie go zgasze to nie da się uruchomić? Powinno być chyba odwrotnie.
  9. Witam wszyskich. Proszę o pomoc bo moje audi zachowuje się bardzo dziwnie. Problem zaczął sie wiosną zeszłego roku. Samochód na zimym silniku szarpał i dopuki się nie rozgrzał jazda była koszmarem, o ile wogule dało się jechać bo jak zgasł to koniec jazdy - nie podalał. Około pół godzinki czekania i samochodzik jak nowy, jazda to czysta przyjemność. Diagnoza, według mnie była prosta padły świece lub przewody wysokiego napięcia, bo jak się trochę pojechało to silnik się rozgrzał wilgoć odparowała i auto jeździło. Wymieniłem dla pewności i świece i przewody, pomogło ale nie dokońca, jednak w między czasie zmieniła się pogoda i całe lato nie było najmniejszego problemu. Ponownie problem zaczą się pojawiać jesienią, kiedy zaczęły się wilgotne dni. Samochód odpala z lekkim zająknięciem, jedzie pare kilometrów i lak nie zgaśnie zanim się rozgrzeje to jedzie, jak zgaśnie to pół godziny czekania i można kontymuować jazdę. Jak jest suche powietrze kompletnie nic się nie dzieje. Moż ektoś się spotkał z podobnym problemem.....pomocy.
  10. Mam dokładnie ten sam problem. Zamieniłem cewkę, wymieniłem przewody, wymieniłem świece, kopułka i palec wymieniane w zeszły roku. Jak było sucho nie było problemy, wczoraj było wilgotno - odpalił po dobrych kilkunastu minutach kręcenia. Podjechałem do mechanika, podpiłą pod kompa i pokazało dwa błędy 1. czujnik położenia wału korbowego - błąd nie zidentyfikowany 2. czujnik przepustnicy - błąd sporadyczny. Teraz zastanawiam się co zrobić ??? cze błędy są wynikiem długiego kręcenia i szarpania silnika ??? czy czujnik położenia wału jakimś sposobem wilgotnieje i go wymienić ???? koszt 50 zł.
  11. miałem to samo. Wymieniłem cewkę. kable i świece - raczej nie pomogło. Czeka mnie wizyta u specjalisty.
  12. Właśnie wymieniłem czujnik i padł całkiem. Rzucił palenie. Podmieniałem czujnik na stary i także nic. Poddaje się, w poniedziałek prowadzę do mechanika.
  13. Witam ponownie Niestety temat ni zakończony. Długo się nie odzywałem ale próbowałem uzdatnić sam moje autko. Próbowałem już chyba wszystkiego: podmieniłem cewkę sprawdziłem kopułkę, wymieniłem palec rozdzielacza, wymieniłem czujnik halla sprawdziem przewody i wymieniłem świece. Czy coś pominąłem? Wszystko na nic jak szarpał tak szarpie, jak pokazywał czujnik halla tak pokazuje czujnik halla. Czy może tak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie>
  14. Udam się do speca i sprawdzę zapłon. Jeśli jednak okaże się, że to czujnik halla to jak on wygląda do audi z silnikiem 1.6 ADP. Bo na allegro wyskoczyło dużo różnych a wolałbym uniknąć rozbierania aparatu przed kupnem nowego czujnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...