Grzegorz Szwaba 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 witam mam problem a swoją a4 z 1998 roku 260 tyś przebiegu ostatnio wymienione świece przewody wszystkie filtry ,olej 10 w 40 mobil i płyn chłodniczy do wymiany mam jeszcze termostat bo często tem jest ok 70 stopni i coś jest z czujnikiem tem .Problem jest taki że ostatnio jechałem i w korku silnik zaczął nie równo pracować i szarpać przy każdym dodaniu gazu jak by silnik miał się przekręcić i jak się zatrzymałem kłęby dymu po odczekaniu "wszystko" wraca do normy pomijając dym ale nie na długo tankuje na auchanie i mam nie długo rezerwe , jakiś czas temu jak miałem podobny poziom benzyny można było wyczuć różnice może wszystko chaotycznie napisane ale liczę że dacie mi jakieś wskazówki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorvw 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Sprawdź kompresję - 1.6 to najgorszy silnik benzynowy jaki można w a4 trafić. Jeśli jest ok to wtedy grzebać dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoxpl 2 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Sprawdź kompresję - 1.6 to najgorszy silnik benzynowy jaki można w a4 trafić. Jeśli jest ok to wtedy grzebać dalej.Powiedział co wiedział.... 1.6 jest najlepszy tzn najmniej awaryjny trochę słaby ale nadrabia to tym że po prostu niema co się zepsuć.. Do sprawdzenia przewody WN, świece, kompresja i reset ECU.Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Szwaba 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Termostat wymieniłem . Czujnik temperatury sprawny . Odma drożna .świece wyczyszczone były czarne czyli zbyt bogata dawka .przewody sprawdzone . Silnik chodź równo są minimalne skoki obrotów. Wydaje mi sie że może być coś z pierścieniami . Na biegu jałowym kopci i ewidentnie śmierdzi spalonym olejem kompresji jeszcze nie sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juleknotdead 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 ja miałem podobnie w deszczowe dni.wymieniłem kopułkę i palec rozdzielacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedcam 3 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 a filtr paliwa jakiej firmy ? Ostatnio podobne przeboje były z nowym filtrem paliwa Bosch przerywał szarpał jakby był od nowości zasyfiony i nie dawał paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Nawet nie wiecie jak idzie 1.6 z poprawnie ustawionym zaplonem.Ale poprawnie z blokowaniem sterownika a nie z d*py lampą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się