Skocz do zawartości

kaczorvw

Pasjonat
  • Postów

    276
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kaczorvw

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

848 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kaczorvw

1

Reputacja

  1. Ponoć to kosztowało 2.5 bańki, nie 250 tys, więc mogło mieć niezależny system, jak chociażby prosty gps. Karetki takie coś mają w standardzie od lat. Ale oczywiście dobra zmiana musiała zrobić otoczkę że czarna skrzynka", "katastrofa", "zamach" itp. Chociaż tyle że wrak Antkowi tym razem został.
  2. Tomek Kania, namiary jutro na pw podeślę.
  3. Ile to ma razy 170 tys natrzaskane że nawet pokrywka zapalniczki jest wytarta ?
  4. Raz na pół miliona kilometrów pompę warto naprawić... Aczkolwiek dziwne że przy 170 tys km zaczęło falować, w passacie z 95 z 1mln300tys przebiegu mam takie objawy ale to auto do wożenia gratów i póki od strzała odpala to nie ruszam.
  5. Szczęśliwy posiadacz ? Współczuję...
  6. Jak aluminium się utleni i złapie do piasty to zrozumiesz różnicę. Pierścień zasadniczo ułatwia montaż koła a to śruby odpowiadają za prawidłowe osadzenie - plastik wystarcza, a czasem i taki ciężko się demontuje.
  7. Tłumaczę - ADR 1.8. Ostatnio taki z osprzętem i instalacją gazową za 500 zł kupiłem. Twoja instalacja lpg do takiego podejdzie. Zwłaszcza że masz 98 rok to się nie przejmujesz atrakcjami z CAN-em itp
  8. Nie bardzo. O jakim aucie w ogóle dyskusja ? Rocznik ? Profil by Kolega może uzupełnił. Jeśli sprzed 99 to wsadzenie 1.8 nawet T jest bezproblemowe i dużo tańsze.
  9. To w takim razie nic nie zostanie napisane.
  10. Aha - na ADP zamienisz ale z całym osprzętem i elektryką, inaczej się nie da.
  11. Konia z rzędem temu kto zrobi prawidłowo remont tego silnika - gówienny aluminiowy blok z nicasilem - bardzo jestem ciekaw technologii naprawy cylindrów u pana Mirka w warstacie. A prawidłowo żeby to zrobić to przekroczy koszt całego auta.
  12. Olej te wszystkie 1.6, 1.8 pasuje bez problemu a więcej spokoju.
  13. Robocizna do 500 zł ale w sumie z częściami wychodzi i tak drożej niż ten silnik jest wart.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...