Jump to content
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Wlkp

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AFN
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

360 profile views
  1. z tanszych coś od rapali za kilkadziesiąt zł też powinien dać radę
  2. na 90% problemy z wariowaniem wskazówki poziomu paliwa to problem leżący po stronie pływaka a dokładnie takiej płytki która w miejscu styku się wyciera . Te 2 blaszki które jeżdżą po płytce można dogiąć zeby mocniej dociskały , samą płytke wyczyścić alkocholem ip . U mnie po takim zabiegu wskaźnik świruje jak jest mniej więcej polowa baku a przed naprawą to cały czas wskazówka latała od zera do fula . Chętnie bym kupił nową płytkę coś ala potencjometr ale pewnie cena zaporowa.
  3. a skąd wziąć przewód, sygnał idący od czujnika hamulca ręcznego ? moduł który kupiłem ma opcję wyłączenia świateł dziennych po podaniu masy na odp przewód i zasugerowano by podłączyć pod czujnik hamulca ręcznego.
  4. Można przeciągnąc przez całą uszczelkę wąż z mikrogumy EPDM 5mm sam to uczyniłem ale nie przyniosło to oczekiwanego efektu a walczę z ramką , szumem już równy rok ponad 30 regulacji ale teraz zrobię inaczej , zakleję szybę na górze taśmą żeby wyeliminować uszczelkę szyby a następnie będę oklejał drzwi przy słupku itp aż w końcu znajdę miejsce przez które dochodzi , wchodzi szum bo nie jest on silny ale przed ruszeniem ramki była cisza nawet przy 140 a teraz przy 80 juz nerw
  5. Po wielu regulacjach ramki doszedłem do wniosku że sama ramka nie może mieć wpływu na ten szum dlatego przyjrzałem się mocowaniu szyby w łapkach na mechanizmie podnoszenia i okazało się że po poluzowaniu śrub mogłem szybę dosunąć około 1-2mm w stronę prowadnicy od strony słupka dzięki czemu pomiędzy szybą a prowadnicą nie ma szczeliny co w efekcie załatwiło sprawę szumów w czasie jazdy. Jeśli u kogoś szum w czasie jazdy pojawił się po wymontowaniu szyby to warto sprawdzić czy zamontowana jest tak jak przed ew poluźnić śruby i dopchnąć szybę na masa w stronę słupka.
  6. 39,5 do pobicia ale musi być woda bogata w ten gatunek . Kiedyś łowiłem sporo takich 39-44 na paproszki a największego miałem 52 cm . Miałem kolo siebie piękną dziką skłusowaną , nie zarybianą gliniankę w której była czysta woda , sporo zielska , trudny dostęp z brzegu , brak karpi i amurów ale za to piękne liny po 50cm+ okonie łowiło się małe palczaki po 15cm lub takie 40+ ale niestety OZW ( dawne PZW) przejęło wodę co wiąże się z zakazem pływania , zrobili koparką miejsca żeby brzegowcy mogli łowić , zarybiono grubo karpiem , amurem :| są i będą tam już tylko małe okonki , płoteczki , wzdręgi , opór karpurów a woda w ciągu 2-3 lat zmieni się w szambo do tego brzegi zostaną ubogacone tonami śmieci a dno akwenu miliardami HWDPeletów - nie rozumiem dlaczego tak piękne dzikie , znaturyzowane wody niszczy się karpiem czy amurem ? zielsko wyginie w kilka lat i gdzie się cokolwiek wytrze ? zarybienia ehh one nic ale to kompletnie nic nie dają bo podstawa to naturalne tarło dlatego pewnie i u mnie z okoniami będzie już ciężko bo to był jedyny akwen z okoniami gdzie się one trafiały bo na innych akwenach przez 9 lat łowienia z łodzi po 100-130 wyjazdów rocznie trafiłem tylko jednego 40+ a 100 wyjść nad wodę w roku to więcej niż niejeden przepracował .
  7. 2x teraz regulowałem , wydawało się że jest perfekcyjnie idealnie ale jazdy próbne szybko zweryfikowały stan - szum przy 70 nie za mocny ale dokuczliwy . Poszukam używanej ramki z dobrą uszczelką , może jeszcze zawiasy wymienie bo inaczej to cos czuje ze auto pojdzie na żyletki bo nerw nie pozwala jeździć .
  8. Witam wiem że tematów o tym sporo ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi jak to wyregulować czy jest jakiś pewny sposób jak prawidłowo wyregulować ramkę ponieważ od roku męczę się z szumem wiatru w czasie jazdy . Rok temu wymieniałem elementy podnośniką szyby i po złożeniu pojawił się świst, szum i nerw od tamtego czasu chyba 9 razy rozbierałem wszystko i na logikę regulowałem i nadal nie udało się osiągnąć zadowalającego efektu a drzwi dobrze licują z tylnymi - nie odstają nie są wciśnięte , ciężko je zamknąć bo tak podregulowane są zamki inaczej drzwi lekko odstają . Drzwi od strony kierowcy maja luz na zawiasie który czuć przy lekko otwartych drzwiach przez co część przeciwległa do zawiasu zapewne jest lekko opuszczona , czy jest możliwość podniesienia tych drzwi , regulacji ew co wymienić by wyeliminować ten luz ? Na zdjęciu poniżej widnieje uszczelka z niewielkim ubytkiem czy da się tę uszczelkę wymienić , kupić zamiennik ? jak porównuję drzwi kierowcy do drzwi pasażera to właśnie widzę że u pasażera gdzie jest cicho uszczelka tworzy po zamknięciu drzwi taki rowek ( ramka głębiej siedzi w wnęce drzwiowej) a od strony kierowcy niestety nie mogę tego efektu uzyskać . Macie jakiś sposób krok po kroki jak to wyregulować na jakiś przyrządach ew czy jest ktoś z wlkp kto ma obcykaną regulację bo ten szum doprowadza mnie do szału a bardzo lubię ten samochód .
  9. to i ja coś dodam z października bo po 19 latach ruszyły się szczupaczki co prawda małe ale miarowe i pierwszy raz od okolo 20 lat była opcja złowienia kilku wymiarków przez dzień co na tak bezwodnym i bezrybnym terenie można przyrównać do 5 w totka
  10. jak panowie jakieś planu wędkarskie na rozpoczęcie sezonu szczupakowego 2019 ?
  11. mam pytanie czy te felgi będą pasowały do audi A4B5 kombi -15 x 7JJ 5x112 ET39 ??
  12. Mam w planie kupic aluminiowe felgi do A4 B5 kombi 15 calowe i mam pytanie dotyczące ET czy 39 będzie pasować ??
  13. łódkę ciągłem kiedyś astrą , VB o znaczni mniejszej mocy bo to łódź wędkarska 120kg , przyczepka podłodziowa też jest leciutka tam problem stanowi miejsce do wodowania w sumie to brzeg do którego przybija prom. Ok dzisiaj będę miał pomocnika to przyjrzę się dokładnie i może uda się namierzyć problem Okazało się że zawór EGR tak hałasował.
  14. Witam dzisiaj wodowałem łódkę nad rzeką i podczas podjeżdżania pod górkę w samochodzie zaśmierdziało okrutnie siarkowodorem , szlamem , zdechlizną , padlina sztynk taki ze szok i to juz któryś raz w czasie wyjeżdżania ze slipu - silnik ma ciężko ale do sedna po ruszeniu i zatrzymaniu się , puszczeniu gazu na 0% i lekkim wciśnięciu kilka % słychać pod maską pojedyncze PUK... jakby jakiś elektrozawór cos metalicznego i pojawia się tylko gdy silnik przechodzi z wolnych obrotów na wyższe. Podczas pracy na luzie czuć średnio intensywne wibracje które przy około 1000obr/min giną. Co może być przyczyną tego stukania ?
  15. Witam miałem 2 wycieki jeden z króćca po prawej strony obok 2 wtyczek i tam dałem nowy silikonowy o-ring 32x4 ale znalazłem drugi mniejszy wyciek z króćca podgrzewacza elektrycznego a dokładnie z kolanka w którym to o-ring jest poharatany i spłaszczony problem w tym że nie znam dokładnego wymiaru o-ringu jaki ta powinien być bo pomiar tego zużytego nie do końca mnie się podoba wg pomiaru : wew 22mm zew 28-30mm grubość 4mm Znalazłem oring niebieski takich samych wymiarach tylko nie pamiętam od czego on był chyba od klimy więc z glikolem nie powinno byc problemu.
×
×
  • Create New...