Skocz do zawartości

z@mela

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O z@mela

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wlkp

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

572 wyświetleń profilu

Osiągnięcia z@mela

0

Reputacja

  1. Zima to wrzucam kilka rybek z tego roku , sezon generalnie kiepski chociaż nad wodą spędziłem około 130 dni czyli sporo i było bardzo słabo aż do października gdzie trafiłem na fajne rybki z jednego zbiornika ale gdyby nie ten zbiornik to by była mega nędza nawet można rzec ze efekty wprost odwrotnie proporcjonalne do zaangażowania . Jednego dnia przyfarciło się i na łódkę wyjechało 5 szczupłych 102 , 92 ,86,82 ,82.
  2. Temat jednośladów to i ja coś dodam od siebie . Obecnie śmigam xrv 750 bez zbędnego lanserstwa i szpanu czyli czerpanie radości z jazdy itp Kilka krótkich tras tym sprzętem na koncie ale bez szaleñstw bo sytuacja jest jaka jest ale udało się zaliczyć Ukrainę w poszukiwaniu korzeni przodków z IIRP oraz kraje ościenne a w tym roku miaø by© wyjazd do Rosji ale finalnie pojechałem samochodem Petersburg , Psków , trochę na północ oraz kraje bałtyckie Litwa Øotwa Estonia . Preferuję wyjazdy do "normalnych państw" do tego noclegi tylko i wyłącznie biwak chyba że płatne noclegi są warte swej ceny 2-10zł doba . Kilka lat użytkowałem wsk125 którą kupiłem w stanie agonalnym ale całą wyremontowałem do takiego stanu że pozwoliła bezawaryjnie objechać Polskę dookoła 5500km w 13 dni i po powrocie poszła do "żyda" a teraz żałuje ale mówi się trudno. Śmigałem tez DR350 którą opyliłem i też żałuję ALE .... . W planach nie mam zmiany moto i raczej afrika dostała dożywocie chyba że banda czworga lub eewactwo ekofilskie mnie zmusi ale to wtedy będzie migracja z Polin na stałe.
  3. Użytkuję od kilku lat B5 i od początku światła świecą na czarno dlatego zakupiłem najlepsze żarówki H7 co nie bardzo pomogło no to wyczyściłem soczewki i lustra które były w dobrym+ stanie czyli zero wypaleń tylko nie miały tego super blasku , klosze czyste lampy valeo więc postanowiłem wymienić na DEPO + super żarówki osral filips narwa i tungsram efekt minimalnie lepiej niż kiedyś ALE w porównaniu do 20 letniej zafiry z żarówkami za 5zł to nie ma co porównywać , zefir ma światła jakby słońce było w reflektorze a u mnie kaszana. Zamontowane zostały hidy 5000k i na kostce brukowej świeci to OK ale na czarnym asfalcie cienizna , reflektory zawsze czyściutkie . Czy w waszych B5 też jest generalnie problem z światłami mijania świecącymi "na czarno" . Czasy takie że jak pójdzie jakiś cierp asfaltem i nie zejdzie na pobocze o można skrócić mu męki dlatego lepiej mieć dobre oświetlenie > (wzrok dobry )
  4. OK mam zamontowana taka jak ma być tylko zastanawia mnie montaż przewodu czarnego (4-6) pod pin nr 10 jak 10 jest pustym oczkiem chyba że źle liczę piny w wtyczce .
  5. Czy taka manetka jak na zdjęciu będzie pasowała do A4B5 99 ? widziałem taką u kolegi w golfie 4 i wg mnie jest jakaś bardziej intuicyjna
  6. Witam idąc trochę na skróty spytam czy ten zestaw wystarczy żeby dołożyć tempomat ? allegro.pl ALLEGRO.PL czy potrzeba jeszcze coś ?
  7. to szosowe dość miekkie auto ale je lubie za trwałość , taniość napraw , bezawaryjność i ekonomię bo niestety mieszkam na zadupiu gdzie do rzeki mam 70-130km a najbliższego jeziora 90km :/ więc nie ma mowy o czyms terenowym bo zwyczajnie po przerobieniu wszystkiego doszedłem do wniosku że te "czołgi" palą jak tankietki ale nie powiem napęd na 4 koła , wyższy prześwit to by było coś dlatego bijam się poczciwą A4 tylko przyczepa z łodzią dość mocno dociąża tył bo wiadomo oś przyczepy przesunięta w tył żeby ułatwić wodowanie i podczas jazdy z założonym silnikiem tak właśnie musi być . Amorki tył są ok bardziej skłaniałbym się w kierunku sprężyn w zafirze miałem tak że oryginalne sprężyny były dość miękkie choć to "autobus " i po wymianie na niby utwardzane pojazd można użytkować należycie .
  8. Witam mam B5 diesel afn w kombi i auto na pusto stoi w miarę równo natomiast przy niewielkim już załadowaniu tył "siada" a często wożę wędki , silniki , akumulatory nie rzadko ciągnę przyczepę z łódką i wtedy dypa jest niemalże wleczona po ziemi co powoduje jeszcze większe unoszenie się przodu i utratę trakcji w cięższych warunkach dlatego pomyślałem o wymianie sprężyn na jakieś twardsze , wzmacniany co do wysokości to najchętniej podniósłbym cały pojazd o metr w górę żeby się lepiej jeździło ale to nie realne heh Czy możecie polecić jakieś sprawdzone sprężyny które można tam władować ?
  9. Witam 900km temu wymienione zostały z tyłu klocki , tarcze (trw) , łożyska i jarzma po tej operacji auto hamuje bdb ponieważ teraz widać że klocek pracuje całą powierzchnią a nie jak kiedyś 1/3 natomiast podczas przeglądu technicznego na rolkach wyszło że lewy tył jest słabszy od prawej strony ponad 40% i to zarówno podczas hamowania noga jak i hamulcem ręcznym . W czym może tkwić problem ? gdyby zacisk był zapowietrzony to problem by występował tylko podczas wciskania hammulca nożnego dlatego problemy z płynem wykluczam . Z góry dziękuję za sugestie
  10. OK dzięki , sprzedawcy w sklepach zapewniali że innych nie ma heh a jednak tak więc te muszę komuś odsprzedać .
  11. Witam mam problem z tylnymi klockami do B5 diesel 110KM zakupilem dluższy czas temu komplet klocków i tarcz TRW tarcze OK natomiast klocki maja do góry taki cycek który po stronie przeciwnej do tłoczka nie wchodzi w zacisk . Co można z tym fantem zrobić ?
  12. z tanszych coś od rapali za kilkadziesiąt zł też powinien dać radę
  13. na 90% problemy z wariowaniem wskazówki poziomu paliwa to problem leżący po stronie pływaka a dokładnie takiej płytki która w miejscu styku się wyciera . Te 2 blaszki które jeżdżą po płytce można dogiąć zeby mocniej dociskały , samą płytke wyczyścić alkocholem ip . U mnie po takim zabiegu wskaźnik świruje jak jest mniej więcej polowa baku a przed naprawą to cały czas wskazówka latała od zera do fula . Chętnie bym kupił nową płytkę coś ala potencjometr ale pewnie cena zaporowa.
  14. z@mela

    Montaż modułu DRL

    a skąd wziąć przewód, sygnał idący od czujnika hamulca ręcznego ? moduł który kupiłem ma opcję wyłączenia świateł dziennych po podaniu masy na odp przewód i zasugerowano by podłączyć pod czujnik hamulca ręcznego.
  15. Można przeciągnąc przez całą uszczelkę wąż z mikrogumy EPDM 5mm sam to uczyniłem ale nie przyniosło to oczekiwanego efektu a walczę z ramką , szumem już równy rok ponad 30 regulacji ale teraz zrobię inaczej , zakleję szybę na górze taśmą żeby wyeliminować uszczelkę szyby a następnie będę oklejał drzwi przy słupku itp aż w końcu znajdę miejsce przez które dochodzi , wchodzi szum bo nie jest on silny ale przed ruszeniem ramki była cisza nawet przy 140 a teraz przy 80 juz nerw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...