Skocz do zawartości

Undisclosed

Pasjonat
  • Postów

    238
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Undisclosed

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2055 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Undisclosed

8

Reputacja

  1. A czy w Garminie 56 można całkowicie wyłączyć ekran, żeby po paru sekundach od uruchomienia urzadzenie było czarne? Spotkałem gdzieś opinię, że ciągle coś tam wyświetla.
  2. Co myslicie o Garminie 56? Szukam wideorejestratora do nowego samochodu, w B5tce mam MiVue C325 i brakuje mi w nim odtwarzania filmów przez wifi na telefonie. Zastanawiałem się nad 70mai A500s, ale gdy zobaczyłem obraz u teścia, to zniechęciłem się. Wygląda jak nagrywany rybim okiem. Mio z wifi jest drogie, dlatego szukam czegoś poniżej 500zł, a sensownego.
  3. Nie, nic nie wygląda na uszkodzone, po prostu dmucham na zimno, nie chciałem go nawet włączać, rozpakowywać bardziej, chcę ten sam telewizor, tylko którym nikt nie trzepnął o chodnik
  4. Hej, spotkała mnie taka sytuacja wczoraj Kupiliśmy telewizor w euro z dostawą, kurier wczoraj podjechał pod dom, żona już obserwowała go z okna. Zdjął karton z telewizorem z paki, oparł przy drzwiach i poszedł zamknąć busa. Tymczasem telewizor 65" spadł na płasko na chodnik. Kurier myślał, że nikt tego nie widział, obejrzeli z żoną wizualnie telewizor, nic nie znaleźli, kurier stwierdził że wszelkie uszkodzenia są i tak w kwestii sklepu i pojechał. Myśle, że to błąd, że żona w ogóle podpisała odbiór, no ale dobra. Stwierdziłem, że nie po do daję ponad 5 tysięcy, żeby mi ktoś pieprznął telewizorem o chodnik, sam zrezygnowałem z jazdy po niego bo się bałem, że mi spadnie czy coś, więc nawet go nie rozpakowuję, nie włączam, żądam od euro wymiany na inny egzemplarz, zgłosiliśmy rękojmię. W instrukcji, na kartonie wszędzie ostrzeżenia, żeby nie upadł, żeby unikać wstrząsów, a tu je* o ziemię, no bez kitu Co sądzicie, jakie macie doświadczenia, jak z nimi wygrać? Spodziewam się, że będą rzucać kłody pod nogi, dlatego chcę się przygotować.
  5. Tak, chodzi o pierwszy fotelik Właśnie przymierzenie za dużo mi nie powie jak bym ocenił po 100 montażach, stąd mój post Na razie typuje fotelik bez bazy i tylko jeden z dwóch wymienionych wyżej. Także chodzi o wybór mocowania vs cena vs gramolenie się w b5, nie poszukiwanie fotelika
  6. Powoli rozglądam się za fotelikiem do B5tki i chciałbym się zorientować jak to wygląda w praktyce? Rozważam zarówno fotelik z bazą (nie mam isofixa, musiałbym dołożyć) jak i bez bazy. Czy warto pchać się w koszty i kupować opcję z bazą czy wystarczy fotelik mocowany na pasy. Jak to wygląda kontekście ciasnej przestrzeni z tyłu w B5? Dziecko będzie przewożone z 3-4 razy w tygodniu po mieście, raz na miesiąc dłuższa trasa 350km w jedną stronę. Moje typy to Cybex Cloud i Avionaut Pixel
  7. U mnie po zmianie skrzyni z 5-cio biegowej na 6-cio biegową siedzi wklejona na gluta gałka z Passata 3BG, miała być na chwilę, aż nie znajdę jakiejś z Audi, ale tak została nic nie podpada
  8. Zdejmij czarną ramkę, która jest dookoła radia i klimatronika, będziesz miał dwa wkręty od popielniczki
  9. Ręce mi właśnie opadły. Tydzień temu odebrałem samochód po wymianie uszczelki pod głowicą u dobrego mechanika. Objawiła się wtedy tym, że olej wyciekał na zewnątrz przy 4 cylindrze, w lewym rogu silnika nad rozrusznikiem. W sobotę zrobiłem sporo kilometrów po Gdańsku i okolicy, od odbioru przejechałem 380km, a dziś zastał mnie w tym samym miejscu taki widok: Silnik był umyty, bez wycieków. Czy według Was to wygląda znów na uszczelkę pod głowicą? Na moje oko po przypatrzeniu się na zdjęcie, uszczelka sama w sobie wygląda na suchą, tylko blok i nakrętka kolektora jest mokra.
  10. Co do 5w30, nie jest to olej zgodny ze specyfikacją Twojego silnika, powinieneś lać 5W40, ale nie sądzę, że 5w30 spowodował jakieś szkody. Gorzej jakbyś lał 10wXX. Ten olej będzie ok, jeśli chcesz coś tańszego a dobrego to weź Fuchsa GT1 XTL 5w40, ja jeżdżę na nim robiąc płukankę co kilka wymian, dwa tygodnie temu robiłem remont silnika to był naprawdę czysty w środku jak na 400 tys km. Filtr oleju Mann/Knecht, nie bierz Filtrona. Z tym płynem wspomagania do AVF to mówią różnie. Wg specyfikacji ma być zielony minerał, wiele osób leje syntetyk mówiąc, że minerał tylko do B5, a do B6 już syntetyk.
  11. Podsumowanie dla potomnych Operacja udała się, zrobiłem wczoraj pierwszą trasę z 6-cio biegową skrzynią. Półosie pasują, do wymiany sanki, sprzęgło z dwumasą, wybierak i rozrusznik. Mam pytanie do osób jeżdżących z taką skrzynią, czy trójka jest przesunięta nieco w prawo zamiast być na środku? Myślałem, że wsteczny jest schowany pod jedynką, a on jest nieco bardziej w lewo, stąd 4 biegi muszą się zmieścić w górnym rzędzie i trójka już nie jest na środku tunelu. Czy to jest ok, czy coś źle się spasowało?
  12. Undisclosed

    Zaslepiony wezyk

    Jest to gruszka sterująca zaworem obiegu płynu do chłodzenia paliwa. Pewnie jest nieszczelna i gubi podciśnienie. Sprawdź strzykawką z wężykiem, czy trzyma podciśnienie, jeśli tak to podłącz, jeśli nie to wymień albo jeździj tak dalej, uważam, że nie jest to tak istotne
  13. To jest cześć listwy progowej. Olx, allegro
  14. Widzisz, właśnie dlatego jestem w kropce, bo na forum Passata w postach sprzed kilku lat ktoś pisał, że półosie zostają, a różnią się sankami. AVF ma symetryczne mocowania skrzyni, takie same jak prawe w AFN, tylko różnią się lewym mocowaniem. Jeśli bym zostawiał swoje sprzęgło i dwumas to spoko, mniejsze zawsze wejdą do większego kielicha, ale muszę je wymienić tak czy siak, a większe do mniejszego nie podejdą :/ Tamten Passat był mechanicznie świezo porobiony, a właściciel sprzedał go do rozbiórki, bo wiązka mu się spaliła w kabinie, stąd warto coś powyciągać aktualizacja: rozrusznik jednak nie pasuje
  15. Jestem w trakcie ogarniania silnika, uszczelka pod głowicą zaczęła puszczać olej na zewnątrz w rogu, więc postanowiłem w czasie wirusa zadbać o przyszłość samochodu. Jako, że silnik wyjechał, chcę wymienić sprzęgło, które jest już słabe i dwumasę. Mogę mieć praktycznie nowy komplet po kosztach z rozbieranego Passata B5FL AVF. Niestety z tego co już się dowiedziałem sprzęgło i dwumasa chyba nie podejdzie do AFN (skrzynia EEN). Drugą opcją jest wymiana całej skrzyni na manualną 6-cio biegową z AVF (nie mam jeszcze kodu). Czy to podejdzie w miarę bezboleśnie? Co należy wymienić przy tej operacji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...