Undisclosed

Pasjonat
  • Zawartość

    194
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O Undisclosed

  • Urodziny 16 Styczeń

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Lokalizacja
    Gdańsk, Miastko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

698 wyświetleń profilu
  1. Undisclosed

    Mam to samo A stało się tak, ponieważ włożyłem silnik wycieraczki z przedlifta. Przeciąłem jeden z przewodów po sprawdzeniu multimetrem, żeby wycieraczka nie latała razem z przednim spryskiwaczem. Teraz tylna wycieraczkę włączam jedynie przez spryskanie tylnej szyby, jej stała praca nie działa.
  2. Undisclosed

    Kolego, zrób te logi osobno lepiej, żeby próbkowanie było gęstsze, bo mało danych widać, a drugi link nie działa po kliknięciu, trzeba kopiować. Po drugie nie ten dział, temat powinien być w Diagnostyka VAG/A4 B6 https://a4-klub.pl/forum/309-audi-a4-b6b7/. PS. pozdrowienia z Miastka
  3. Undisclosed

    Mam wakuometr, no i co jak w BS pokazuje dobre cisnienie, a w próbie dynamicznej widać że coś może zmulać. Podniemiałem N18, jest to samo, takie rzeczy juz dawno sprawdzone Na gruszce -0,65
  4. Undisclosed

    Kolego, mam ten sam problem. Turbina po regeneracji i po 6 tys km odesłałem ją na gwarancji. Okazało się, że była znów zapieczona sadzą. Po czyszczeniu pojeździłem miesiąc i w piątek na S7 znów wpadł mi w notlauf. Mam wskaźnik ciśnienia doładowania i wczoraj wracając S7 do Gdańska obserwowałem jak N75 zbija ciśnienie. Na piątce było już bez problemu, a na czwórce przy gazie "z zaskoczenia" turbina przeładowuje, ale gdy na chwilę odpuszczę gaz i dodam go znów do podłogi, łopatki ładnie zbijają ciśnienie. Zaczynam podejrzewać N75. Rok temu rozbierałem go i czyściłem, wtedy było ok. Teraz mam sytuację taką jak Ty w logu, mianowicie maksymalne wypełnienie zaworka sięga 94,4%, a następnie wpada w notlauf. Czy wysterowanie zaworka nie powinno sięgać 100%?
  5. Undisclosed

    tak, ja kupiłem szarej tapicerki właśnie tyle i spokojnie na słupki też wystarczy ;)
  6. Undisclosed

    Tak naprawde jaki by nie był to za te pieniądze samochód niedużym kosztem doprowadzisz do porządku i pojeździsz długie lata :) Zobacz jak odpala na zimnym, ale też na rozgrzanym pociśnij go na 3/4 powyżej 3000 obrotów, zobacz czy wpadnie w notlaufa. Obejrzyj czy intercooler nie jest zapocony, jeśli jest możliwość to odłącz na dole wejście powietrza do intercoolera i zobacz czy nie stoi olej. Spójrz na rynienki wzdłuż relingów czy lakier nie puchnie, czy oba mikrostyki klapy bagażnika działają, czy blenda nie puchnie, to nic takiego ale warto się zawsze targować :)
  7. Undisclosed

    Nie aż tak jak do 1999 włącznie. "Pancerne" były silniki na zwykłej pompie, a zwłaszcza 90tka bez zmiennej geometrii. Naprawdę nie jest z nią tak źle jeszcze, myślę że ktoś jeździł w brudnymi dłońmi. Po zjechaniu kierownicy w B5 do gumy, staje się bardzo delikatna na uszkodzenia. U mnie wystarczy, że jakiś mechanik się przejedzie samochodem, a ja to odczuwam na niej przez tydzień. Gdybym jej nie pielęgnował i polerował to pewnie wyglądałaby tak samo już dawno temu. Dlatego ja wierze w ten przebieg, ale tylko oceniając wizualnie te zdjęcia. Nie wiemy nic o silniku. Wszystkie tylne zagłówki wyglądają na wyłamane, wtedy właśnie tak wiszą w dół. Z winu wynika, że miał alufelgi 15". Silnik to AJM
  8. W B5 nie ma pokrętła, przeciwmgielne są włączane przyciskami osobnymi Ale swoją drogą może podaj adres tej stacji, co by inni omijali idiotów
  9. Undisclosed

    Być może jest problem z dawką gazu. Skasuj błędy i zobacz czy pojawią się także na samej benzynie. Poza tym sprawdź napięcie w akumulatorze i alternator
  10. Undisclosed

    Przede wszystkim sprawdź czy nie masz nieszczelności w dolocie, wszystkie opaski zaciskowe, sam intercooler czy nie jest dziurawy, czy coś gwiżdze podczas przyspieszania? Wrzuć log dynamiczny 011, trzeba zobaczyć jak rozkłada się ciśnienie w całym zakresie obrotów, żeby zobaczyć jak ten N75 teraz pracuje.
  11. Undisclosed

    Kupiłbyś ten samochód, gdybyś jako kupujący to zobaczył? To wygląda źle.
  12. Undisclosed

    ale tutaj cała reszta jest poliftowa, tylko tunel do wymiany, nawet nie trzeba wymieniać kosza radia i klimatronika :)
  13. Undisclosed

    Zmień tunel na poliftowy, nie pogłębiaj błędów poprzedniego właściciela.
  14. Undisclosed

    Nikt nie odpowiada, ale może komuś przyda się kontynuacja tego wątku. Na chwilę obecną turbina jest odesłana w ramach gwarancji. Podejrzewam, że geometria jest zaklejona/wadliwa, a z drugiej strony zauważyłem taki luz poprzeczny na wałku:
  15. Undisclosed

    Kolego, masz poliftowy samochód, a tunel wsadzony od przedlifta. W miejscu twojej obecnej przedliftowej zapalniczni nie ma wiązki, ponieważ w polifcie zapalniczka jest między lewarkiem, a hamulcem ręcznym. Ten "debil" nic nie pourywał Cały tunel wymień na poliftowy. Naprawdę nieźle ktoś ulepił Twój samochód, widziałem to w innym Twoim wątku. Z ciekawości pokaż całą swoją deskę rozdzielczą.