Undisclosed

Pasjonat
  • Zawartość

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O Undisclosed

  • Urodziny 16 Styczeń

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Krzysztof
  • Lokalizacja
    Gdańsk, Miastko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

446 wyświetleń profilu
  1. Ponowne odświeżenie kotleta Studiuję właśnie ETKĘ i chciałbym usystematyzować swoją wiedzę, ale także podsumować to co pisaliście dawno temu, bo nigdzie nie widzę kodów: 028117070B uszczelka chłodnicy oleju 73mm do zastosowania z 028117021E (czyli z chłodniczką, ok) 028117070B to uszczelka okrągła w płaszczyźnie prostopadłej do króćca, znajdująca się między podstawą, a chłodniczką, zespolona z uszczelką dookoła króćca wchodząca w chłodniczkę rozumiem, że uszczelka 038117070A (59X5) dochodzi jeszcze w środek uszczelki 028117070B i znajduje się pomiędzy podstawą, a chłodniczką? a do tego wszystkiego od strony uchwytu dochodzi pierścień uszczelniający 028117070? Czy jeśli mówimy o wymianie uszczelki między chłodniczką, a podstawą to do wymiany są wyżej wymienione 3 uszczelki? Między podstawą, a blokiem rozumiem, że do wymiany mamy uszczelkę 028115441C.
  2. Lepiej, ja tylko pytam czy jest taka możliwość, ponieważ nie mam samochodu na miejscu
  3. Tak jak w temacie, wewnątrz. Interesuje mnie czy stare gniazda idzie zarobić na nowo.
  4. Instalacja wewnątrz moich lamp wygląda źle, izolowałem już przewody taśmą, jednak to nie tędy droga. Izolacja jest popękana i zaczyna odpadać. Zamierzam w weekend zacząć działać w kwestii wymiany, jednak zanim, chciałbym się zorientować czy możliwa jest wymiana przewodów z zachowaniem wtyczek, czy jest to raczej nierozbieralne i muszę szukać zamienników?
  5. Takim tytułem robi się bałagan na forum, na pewno ktoś będzie po tym haśle szukał w wyszukiwarce. Jak masz tlen przy łańcuchu to jest to keton, nie podtlenek, ale na acetonie nie radze jeździć Mieszanina propanu i butanu to gazol, nie gazot. No sorry, jestem chemikiem i coś mnie strzela jak to widzę.
  6. Troche klasyczniej - Orient Automatic 21 Jewels Multi Year Calendar
  7. Żeby to było takie proste W swoim samochodzie mam jedynie puszkę po katalizatorze, bez jego wnętrza, więc wizualnie nie widać jego braku. W dowodzie nie mam wpisu kat. Wygląda pięknie? Niezupełnie, ponieważ samochód na zimnym silniki po prostu nie spełnia norm zadymienia przewidzianych dla pojazdów napędzanych silnikiem wysokoprężnym. Pozostaje jechać na przegląd na rozgrzanym oleju, a i tak nie mamy pewności czy zaliczymy przegląd. Do tego dochodzą kontrole policyjne, coraz częściej w Polsce są akcje z analizatorem spalin i analizatorem zadymienia. Sam żyję w niepewności do przeglądu, bo dodatkowo strasznie gwiżdże u mnie wydech i wszystko zdradza.
  8. Tylko czy w dobie coraz bardziej restrykcyjnych badań technicznych to dobry pomysł?
  9. Sirio ML-145 nie ma 150cm, ale w pełni sprawdza się w mobilu na stałe. Choć najlepiej serię Turbo.
  10. Drugi temat? Forum to nie śmietnik. Załóż lepiej temat o swoim samochodzie w dziale Moje Audi i tam możesz robić co chcesz. Logi na forum wrzucamy tutaj http://vaglogi.pl/ Skoro czyszczenie nie pomogło, podmień N75 z N18 i pokaż dynamiczny 011.
  11. No to faktycznie mamy tu punkt na przewagę relingu
  12. A masz z tyłu antene do radia na dachu? Box dochodzi aż do niej?
  13. Borykałem się z podobnym problemem tyle, że w b5, a skoro nikt od b6 nie odpowiada to pozwolę sobie zabrać głos Musisz sobie zadać pytanie jak bardzo zależy Ci na osiągach radia, bo montując antenę z boku, na relingu tracisz dB. Pewnie kojarzysz te wykresy dotyczące położenia anteny w różnych miejscach dachu. Antena na relingu pewnie nie będzie miała masy bezpośrednio z dachu, o ile sam reling ma masę. Być może konieczny będzie dodatkowy przewód masowy do karoserii, tak czy inaczej masz już jakiś kawałek metalu pośredniczący, który może powodować straty w przewodności. Montaż na reling jest wygodny w użytkowaniu, łatwo odkręcić antenę ale jednak mniej estetyczny niż montaż w dachu. Fotostory z montażu w dachu możesz obejrzeć w moim temacie (link stopka). Ja wybrałem taki sposób i jestem bardzo zadowolony. Po zdjęciu anteny główka wygląda podobnie do anteny gps z sedana A6 C5
  14. Zużyłem trochę ponad 1,5 litra, nawet przy sedanie dla pewności kupiłbym 2 litry
  15. Wkładasz dłoń, przekręcasz wtyk kierunkowskazu o 90 stopni i wyciągasz gniazdo z żarówką tyłem lampy.