Undisclosed

Pasjonat
  • Zawartość

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O Undisclosed

  • Urodziny 16 Styczeń

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

604 wyświetleń profilu
  1. Undisclosed

    n18 i n75 to teoretycznie te same zaworki, spotkasz się z wieloma opiniami, że stosowanie ich zamiennie nic nie zmienia, jednak moim zdaniem n18 jest bardziej ospały. Ja go zamieniam jedynie aby wyeliminować podejrzenia uszkodzonego n75, na zasadzie, że jeśli na n18 log wygląda lepiej to n75 leci do wymiany.
  2. Undisclosed

    Wrzuć ten log, bo nie wiemy nawet czy mówisz o dynamicznym, czy statycznym. Porównaj sobie z moim logiem, gdzie wszystko śmiga bardzo dobrze, a też nie ma kata i egr, a turbina jest z AWX http://vaglogi.pl/log-011_003_909c16.html Swoją drogą w moim afn gdy po odpaleniu słyszałem turbinę, to wirnik już szorował o korpus Nie wiem czy tego chcesz
  3. Undisclosed

    Poliftowy AFN nie ma tego wężyka, zależy który rocznik b5 ma kolega. W 011 który pokazałeś praktycznie nie ma przeładowania, u mnie gdy turbina była do czyszczenia to ładował 1,5 bara. Klucz 13/14, zaprzyj go o część zimną turbiny i rozruszaj geometrię sztangą. Wężyki podciśnieniowe bym wymienił dla spokoju na silikonowe, żeby wyeliminować ich kwestię raz na zawsze. Dopiero wtedy zastanowiłbym się nad problemem jeśli nadal będzie wpadał notlauf.
  4. Undisclosed

    Miałem ten sam problem z GSP, czasem miesiąca nie wytrzymywały. Teraz mam Spidana i problem z głowy
  5. Undisclosed

    Temat rozwiązany, do pinu 3 razem z masą z tylnych lamp
  6. Undisclosed

    Trochę odkopię, ale po prostu nie wiem jak to zdjąć Odkręciłem dwie śruby w bagażniku, odkręciłem śruby nadkola i boję się, że zaraz coś urwę w tym ślizgu. W którą stronę wyjeżdża?
  7. Undisclosed

    Zasadnicze pytanie, czy podczas rejestracji logu dynamicznego miałem wciśnięty gaz w podłogę? Chodzi mi o plik gdzie masz razem 008 i 011. Zakładam, że nie logowałeś na notlaufie. Sprawdź zawór N75, szczególnie jego wtyczkę, coś tam Ci źle styka. Przy okazji sprawdź/wymień najlepiej węże podciśnieniowe na silikony, takie podstawowe punkty do eliminacji zanim ktoś zacznie podejrzewać turbinę. nie da rady
  8. Undisclosed

    Tutaj masz wszystko opisane
  9. Undisclosed

    Jako, że wątek stoi, odwaliłem wczoraj trochę roboty miernikiem i rozrysowałem całą instalację. Jak patrzę teraz na to, to w sumie kolor wyrwanego przewodu sugeruje na podłączenie go do masy. Zwróćcię uwagę, że na ostatnim zdjęciu w pierwszym poście pink czujnika są podłączone do 1 i 3, a u mnie do 2 i 3. Z kolei w internecie znalazłem jeszcze taki schemat (poniżej), sugerujący aby podłączyć to do światła przeciwmgielnego. Tylko, że to może dotyczyć instalacji bez modułu - tego nie wiem. Znalazłem schemat podobnego, ale nie identycznego modułu do audi: 1 – biegun dodatni 30 z zabezpieczeniem 15A (zgadza się) 2 – kierunkowskaz lewy przełącznik L (zgadza się) 3 – kierunkowskaz prawy przełącznik R (zgadza się) 4 – światło przeciwmgielne tylne przełącznik 1e (zgadza się) 5 – masa 31 (zgadza się) 6 – kierunkowskaz lewy przyczepy LH (zgadza się) 7 – kierunkowskaz prawy przyczepy RH (zgadza się) 8 – niestosowany (u mnie do tego podłączony jest czujnik podłączenia przyczepy) 9 – kierunkowskaz lewy pojazdu ciągnącego LZ (zgadza się) 10 – kierunkowskaz prawy pojazdu ciągnącego RZ (zgadza się) 11 – światło przeciwmgielne tylne przyczepy 2a (zgadza się) 12 – światło przeciwmgielne pojazdu ciągącego 1a (zgadza się) 13 – niestosowany (zgadza się) 14 – niestosowany (zgadza się) Mój moduł wygląda następująco: Ten schemat także powiela ten sam układ co w pierwszym poście, czyli odcięcie światła bez modułu (przełącznik pośredniczy między wejściem światła przeciwmgłowego - pin 14 - a wyjściem do przyczepy - pin 2 gniazda). Pozostaje pytanie do czego jest środkowy pin przełącznika, gdzie u mnie jest podłączony moduł i co za tym idzie gdzie podłączyć brązowy Tu z kolei znalazłem rozpiskę czujnika do instalacji z modułem CAN z A4 B6 - wg tego mój szukany przewód to masa
  10. Właśnie rozebrałem w celu przeglądu przed instalacją używane gniazdo Bosal i nie wiadomo skąd wypadł mi przewód bez zarobionej żadnej końcówki. Wychodzi z czujnika podpięcia wtyku przyczepy, a drugi przewód z tego czujnika biegnie do modułu. Możecie mi pomóc gdzie podłączyć ten przewód? Znalazłem zdjęcie innego gniazda w internecie, wydaje mi się że drugi przewód podpięty jest pod pin światła przeciwmgielnego.
  11. Undisclosed

    Najpierw wykonaj logi i wrzuć je na forum.Temat jakich wiele
  12. Undisclosed

    1. Można normalnie mrygać 2. Nie zakłóca CB radia, tym bardziej FM 3. Włączony moduł na długich wygląda tak:
  13. Undisclosed

    Chłopie, w jakim dziale Ty piszesz? Poszukaj trochę, masz cały tutorial krok po kroku...
  14. Undisclosed

    Zdejmij osłonę klapy bagażnika od środka, odkręć bodajże nasadką 10 dwie nakrętki trzymające blendę i dwie nakrętki trzymające zamek. Wysuń zamek z dziury w blendzie do wewnątrz, odepnij obie wtyczki do otwierania bagażnika i obie wtyczki podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Wyjmij blendę z klapy i wysuń z prowadnic lampki w górę. W to samo miejsce włóż nowe i złóż w odwrotnej kolejności.
  15. Undisclosed

    Być może miałeś przeładowanie w tym zakresie i do niego się przyzwyczaiłeś Bez logu dynamicznego 011 w tym wypadku się nie okaże.