Undisclosed

Pasjonat
  • Zawartość

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Undisclosed

  • Urodziny 16 Styczeń

Kontakt

  • Strona WWW
    https://a4-klub.pl/topic/324527-b5-afn-a4-avant-1999-mingblau-pearl-by-undisclosed/

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Krzysztof
  • Lokalizacja
    Gdańsk, Miastko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

322 wyświetleń profilu
  1. Mam problem z 2.0 BKD z 2006 roku o przebiegu 320 tys km. Samochód dopiero co kupiony od taksówkarza. Występuje problem z odpaleniem, czasem w ogóle nie chce podjąć pracy, zdarza się odpalić go np po 2 grzaniach świec żarowych, ale jeśli nie pomogę mu wciskając gaz po odpaleniu to zgaśnie. Po odpaleniu czasem nie gaśnie kontrolka świec żarowych, w błędach występuje jedynie następująca pozycja: 19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal P3007 - 000 - Do 2000 obrotów silnik dosłownie śpi, w porównaniu do mojego AFN różnica jest kolosalna na niekorzyść. Przy 2000 odzyskuje przyspieszenie, widać w 011, że do 2000 jest niedoładowanie, potem przeładowanie. Zastanawia mnie czy moje myślenie jest dobre, w AFN temat przerabiałem nie raz: wymiana przewodów podciśnieniowych, jak nie pomoże to N75, szczelność intercoolera, rur dolotowych? Niestety nie zapisał mi się log 013 a nie mam możliwości powtórzenia go teraz, bo nie mam samochodu na miejscu Ponadto niepodoba mi się olej wokół odmy, jeszcze nie odkręcałem intercoolera, ciekawe ile z niego wyleci. Samochód jest kupiony naprawdę po kosztach i można spodziewać się tu wszystkiego, ale liczę na Waszą pomoc w ocenie logów. Pliki są już rozdzielone w excelu statyczne: 001 stat.xlsx 004 stat.xlsx 007 stat.xlsx 023 stat.xlsx dynamiczne: 001 dyn 1.xlsx 003 dyn 1.xlsx 004 dyn 1.xlsx 008 dyn 1.xlsx 010 dyn 1.xlsx 011 dyn 1.xlsx 011 dyn 2.xlsx BS: 003 bs 1.xlsx 011 bs 1.xlsx
  2. Czy jest plan reaktywacji naklejek po zmianie logo? Temat jest zamknięty od jakiegoś czasu, próbowałem skontaktować się ze Sławkiem, ale nie mam odpowiedzi.
  3. A alarm jest fabryczny? Nie spotkałem się, żeby ktoś miał taki problem przy fabrycznym alarmie i podłączeniu świateł przeciwmgłowych w skrzynce bezpieczników. Z kolei przy dokładanym alarmie to już może być problem, bo nie wiadomo gdzie alarm czuwa nad napięciem w instalacji. Mam podobnie u siebie, nie mogę zostawić samochodu na światłach awaryjnych czy pozycjach i go zamknąć. Myślę, że osobne przewody do halogenów to nie głupi pomysł jeśli nie wiesz co jest namieszane z tym alarmem.
  4. W mojej okolicy jeszcze nigdy nikt mi nie sprawdzał spalin przed zmianami, ciekawe jak będzie teraz. Dajcie znać jak wypadają pomiary TDI bez kata
  5. Jeśli chodzi Ci o wykorzystanie obecnych świateł to można podłączyć moduł wykorzystywane zwykle do świateł drogowych, który redukuje napięcie do ok. 30% i światła świecą +/- z intensywnością świateł mijania. Różnica polega na podłączeniu dwóch przewodów pod przednie przeciwmgłowe zamiast drogowych. Załącza się on przy wzroście napięcia w instalacji, a odcięcie podłączasz pod pozycyjne. Nie jest to jednak legalne. Często bmki 3er jeżdżą z nimi z tego co widzę A z legalnych rozwiązań pozostaje wyrzucenie halogenów i włożenie homologowanych świateł do jazdy dziennej W moim temacie (stopka) znajdziesz informacje jak to podłączałem, tyle że do drogowych, a odcięcie na mijania.
  6. Teraz zauważyłem, że masz przedlifta, a ja pisałem o polifcie
  7. 1 lift nie miał lamp zespolonych z soczewką. 1 lift to zmiana tylnych lamp na paski w sedanie oraz emblematy A4 i oznaczenie pojemności powędrowały z górnej części klapy na boki tablicy rejestracyjnej. 1 lift miał jeszcze starą deskę rozdzielczą. 1 lift miał klamki przedliftowe.
  8. Nie pierwszy wypust polifta, tylko drugi lift
  9. A to dotyczyło tylko problemu z włączeniem światła przy otwieraniu drzwi, czy światło w ogóle nie działało, nawet przy manualnym włączeniu? Na razie nie. Kolega w dziale B5 przecierał styki bezpieczników, bo mu zaśniedziały i jest ok, ale u mnie nie pomogło.
  10. Wszystko jest podpięte o temat wyżej w tym dziale Rozumiem, że 2001
  11. Poszukuję nawigacji, która jest w stanie wskazać najkorzystniejszą drogę, aby objechać np. 100 ulic w danym mieście - coś na zasadzie pracy listonosza, chociaż tu ma to się sprawdzić przy odśnieżaniu ulic przez ciężarówki. Macie jakieś pomysły, rady?
  12. Czas na mnie, po 4 latach jazdy na zimówkach, które dostałem na stalówkach w spadku, nadszedł czas na nowe opony. Na zimę schodzę z alu 205/55 R16 na R15. To chyba najbardziej klasyczny przypadek: - A4 B5 AFN '99 - 195/65 R15 - zimą pokonuję >10500km po krajówkach, ekspresówkach, ale też po stromych drogach nieutwardzonych Wybrałem kilka opon, spośród których prosiłbym Was o pomoc w wyborze. Różnice w cenach są nieznaczne, więc to kryterium schodzi na bok. Bridgestone Blizzak LM32 Bridgestone Blizzak LM001 Nokian WR D4 Nokian WR D3 Yokohama BluEarth Winter V905 Pirelli Snowcontrol Serie III Pirelli Conturato Winter Dodatkowo spojrzałem na opony droższe, ale nie wiem czy w ogóle odczuję różnicę i czy warto dopłacać. Dunlop SP Winter Response 2 Goodyear Ultragrip 9 Continental Wintercontact TS860 Wg ADAC najlepsze powinny być: 1. Continental Wintercontact TS860 2. Bridgestone Blizzak LM001 (następca LM32), podobno głośne 3. Dunlop Winter Sport 4D Jestem też otwarty na inne propozycje Latem jeżdżę na chińskich Goodride 205/55 R16 i jest ok
  13. Nie, w ogóle nie przeszkadza mi wkładanie za lusterko, a jest wręczy wygodne. Mam oryginalny uchtyw do mikrofonu przykręcany do boku radia, ale trafianie za każdym razem w szyny byłoby uciążliwe. W tygodniu i tak mikrofon jest zdemontowany.
  14. Możesz pogmerać przy pływaku, jest pod dywanikiem bagażnika, tylko pod tą częścią nieuchylną, więc trzeba odkręcić cały dywanik. Po prawej stronie, pod okrągłym dekielkiem, pod styropianem.
  15. pociągnij klamkę w górę i wtryśnij do środka (ale nie w uchwyt na palce tylko za nim) wd40, rozruszaj i będzie ok przynajmniej do wiosny