Jump to content

Upadek telewizora podczas dostawy - RTV Euro AGD


Recommended Posts

Hej, spotkała mnie taka sytuacja wczoraj ;) Kupiliśmy telewizor w euro z dostawą, kurier wczoraj podjechał pod dom, żona już obserwowała go z okna. Zdjął karton z telewizorem z paki, oparł przy drzwiach i poszedł zamknąć busa. Tymczasem telewizor 65" spadł na płasko na chodnik. Kurier myślał, że nikt tego nie widział, obejrzeli z żoną wizualnie telewizor, nic nie znaleźli, kurier stwierdził że wszelkie uszkodzenia są i tak w kwestii sklepu i pojechał. Myśle, że to błąd, że żona w ogóle podpisała odbiór, no ale dobra. Stwierdziłem, że nie po do daję ponad 5 tysięcy, żeby mi ktoś pieprznął telewizorem o chodnik, sam zrezygnowałem z jazdy po niego bo się bałem, że mi spadnie czy coś, więc nawet go nie rozpakowuję, nie włączam, żądam od euro wymiany na inny egzemplarz, zgłosiliśmy rękojmię. W instrukcji, na kartonie wszędzie ostrzeżenia, żeby nie upadł, żeby unikać wstrząsów, a tu je* o ziemię, no bez kitu :D Co sądzicie, jakie macie doświadczenia, jak z nimi wygrać? Spodziewam się, że będą rzucać kłody pod nogi, dlatego chcę się przygotować.

Edited by Undisclosed
Link to comment
Share on other sites

Żona potwierdziła podpisem dostarczenie przesyłki bez uszkodzeń więc tetaz to już tylko możesz liczyć na dobre serce sprzedawcy. Nie powinna go przyjąć i podpisać. Na liście dostawczym powinna napisać, że odmawia przyjęcia ponieważ kurierowi upadł na ziemię. 

Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, Muskel1 napisał:

Żona potwierdziła podpisem dostarczenie przesyłki bez uszkodzeń więc tetaz to już tylko możesz liczyć na dobre serce sprzedawcy. Nie powinna go przyjąć i podpisać. Na liście dostawczym powinna napisać, że odmawia przyjęcia ponieważ kurierowi upadł na ziemię. 

Prawda, ale jeśli po otwarciu i podłączeniu tv do prądu, okaże się, że telewizor jest uszkodzony a po kartonie nie widać żadnych uszkodzeń to już co innego. Wtedy obowiązuje chyba gwarancja oraz naprawa lub wymiana na nowy.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Undisclosed napisał:

Hej, spotkała mnie taka sytuacja wczoraj ;) Kupiliśmy telewizor w euro z dostawą, kurier wczoraj podjechał pod dom, żona już obserwowała go z okna. Zdjął karton z telewizorem z paki, oparł przy drzwiach i poszedł zamknąć busa. Tymczasem telewizor 65" spadł na płasko na chodnik. Kurier myślał, że nikt tego nie widział, obejrzeli z żoną wizualnie telewizor, nic nie znaleźli, kurier stwierdził że wszelkie uszkodzenia są i tak w kwestii sklepu i pojechał. Myśle, że to błąd, że żona w ogóle podpisała odbiór, no ale dobra. Stwierdziłem, że nie po do daję ponad 5 tysięcy, żeby mi ktoś pieprznął telewizorem o chodnik, sam zrezygnowałem z jazdy po niego bo się bałem, że mi spadnie czy coś, więc nawet go nie rozpakowuję, nie włączam, żądam od euro wymiany na inny egzemplarz, zgłosiliśmy rękojmię. W instrukcji, na kartonie wszędzie ostrzeżenia, żeby nie upadł, żeby unikać wstrząsów, a tu je* o ziemię, no bez kitu :D Co sądzicie, jakie macie doświadczenia, jak z nimi wygrać? Spodziewam się, że będą rzucać kłody pod nogi, dlatego chcę się przygotować.

Każdy towar zakupiony przez internet możesz zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zakupu. Więc czym się przejmujesz. Szkoda czasu na dywagacje. No chyba że masz ekran robity lub inne uszkodzenia mechaniczne.

Link to comment
Share on other sites

Nie, nic nie wygląda na uszkodzone, po prostu dmucham na zimno, nie chciałem go nawet włączać, rozpakowywać bardziej, chcę ten sam telewizor, tylko którym nikt nie trzepnął o chodnik :)

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Undisclosed napisał:

Nie, nic nie wygląda na uszkodzone, po prostu dmucham na zimno, nie chciałem go nawet włączać, rozpakowywać bardziej, chcę ten sam telewizor, tylko którym nikt nie trzepnął o chodnik :)

To wypełniasz kartę zwrotu wzywasz kuriera i odsyłasz. niestety za przesyłkę płacisz Ty. I to jest wszystko i koniec Twoich kłopotów. Sam kupowałem w EUROAGD i miałem zwracać bo potaniał oled ale mi się nie chciało tego z powrotem pakować. Też patrzyłem przez okno ale było dwóch i nie upuścili.

IMG_5082.jpg

Edited by vvalery
Link to comment
Share on other sites

41 minut temu, vvalery napisał:

Każdy towar zakupiony przez internet możesz zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zakupu. Więc czym się przejmujesz. Szkoda czasu na dywagacje. No chyba że masz ekran robity lub inne uszkodzenia mechaniczne.

Pod warunkiem, że nie nosi śladów uszkodzeń mechanicznych, czego nie dowiesz się, jak go nie rozpakujesz. 

Jeżeli upadł na płasko a karton nie ma wgniecenia na powierzchni ekranu nic mu nie będzie. One sa dobrze przygotowane i zapakowane tak by przetrwały transport nawet gdy ktoś gdzieś uderzy postawi trochę twardziej. 

Link to comment
Share on other sites

Dobrze że nie rozpakowany. Zwracaj go.

Ktoś inny będzie miał ruletkę przy rozpakowaniu twojej sztuki :D

Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, Muskel1 napisał:

Pod warunkiem, że nie nosi śladów uszkodzeń mechanicznych, czego nie dowiesz się, jak go nie rozpakujesz. 

Jeżeli upadł na płasko a karton nie ma wgniecenia na powierzchni ekranu nic mu nie będzie. One sa dobrze przygotowane i zapakowane tak by przetrwały transport nawet gdy ktoś gdzieś uderzy postawi trochę twardziej. 

Jeżeli nie rozpakowany i oryginalnie zapakowany, to nikt nie udowodni, kto go uszkodził. Równie dobrze rozpakuje zobaczy, że super, odeśle, a po drodze gruchnie kurierowi. Nie rozpakowuj tego tylko odeślij.

Edited by vvalery
Link to comment
Share on other sites

Też bym odesłał bez otwierania, z drugiej strony to trzeba było nie odbierać jak już żona widziała że upadł. Zaoszczędził byś chociaż koszty wysyłki.

Link to comment
Share on other sites

tylko zamów po zwrocie z innego sklepu - przy takich rzeczach jest wielkie prawdopodobieństwo że dostaniesz tą samą sztukę nawet jak po 2 tyg zamówisz ponownie. :D

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, GreenGreen napisał:

tylko zamów po zwrocie z innego sklepu - przy takich rzeczach jest wielkie prawdopodobieństwo że dostaniesz tą samą sztukę nawet jak po 2 tyg zamówisz ponownie. :D

Po 8 miesiącach to już kolega coś zdecydował raczej :P

Link to comment
Share on other sites

W dniu 16.11.2021 o 22:12, pelonek1 napisał:

Po 8 miesiącach to już kolega coś zdecydował raczej :P

No właśnie jak się sprawa zakończyła ?

Link to comment
Share on other sites

33 minuty temu, dekiel 13 napisał:

No właśnie jak się sprawa zakończyła ?

Ja nie wiem, kolega @Undisclosedmoże napisze.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...