Jump to content

machonis

Pasjonat
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

1 Follower

About machonis

Informacje

  • First name
    Olga
  • Location
    Radomsko

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

210 profile views
  1. Hej. Czy rura dolotu od Passata bądź Skody z numerem 06B133354Q bądź 06B133354P będzie pasować do A4 B6 1.6 ALZ jeżeli ta literka na końcu jest inna? Pozdrawiam
  2. Zobacz ofertę Rura dolotu nr 050133354 Kupię rurę dolotu o numerze 050133354. Dodający machonis Wysłano 11.06.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  3. Kupię rurę dolotu o numerze 050133354.
  4. Na skręconych kołach nic nie wali więc to chyba nie to
  5. Witajcie! Ten zgrzyt to kwestia sprzęgła, skrzyni czy może zawieszenia? Występuje to szczególnie, w momencie szybkiego puszczaniu sprzęgła.
  6. Czyli zapewne słynna membrana skoro ramię jest całe. Czy da się zdjąć sam 'kapturek' z owej gruszki czy trzeba ją wykręcić całą? Btw. Czy owa nieszczelność ma związek z 'gwizdaniem' podczas dodawania gazu bądź ze skakaniem obrotów podczas dojeżdżania do skrzyżowania?
  7. Witajcie! Czy na brak ruchu dźwigni w kierownicy powietrza znanej także jako gruszka podciśnienia może mieć wpływ nieszczelność w dolocie? Chodzi dokładniej o nie szczelność w rurze o numerze 050133354?
  8. machonis

    Co to za rura

    Czy w wyniku pękniętego tego przewodu mogą skakać obroty silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowań itp.(Chodzi mi o ten znany problem w ALZ)
  9. Wężyki wyglądają na całe. Cały czas mam problem z nieszczelnym dolotem, dokładniej tą częścią zaznaczoną na obrazku. Nadal mam także błąd termostatu. Temperaturę 90 trzyma, nagrzewa się także w normalnym tempie. Czujniki temperatur oba wymienione i nie wywala ich w błędach.
  10. Ja czyściłam swoją bo nie chciałam w ciemno kupować "nowej" i po tym zabiegu faktycznie przestały falować obroty na ssaniu. Więc chyba moja przepustnica jest dobra skoro tak zareagowała po czyszczeniu. Nie mam już pomysłów bo one przy hamowaniu skaczą od 1800 obrotów do 800 obrotów i stabilizują się dopiero na ok. 900 obrotach.
  11. Ja zrobiłam to dokładnie tak, jak jest wyżej podane na screenie i obroty zostały zmienione i wartość nie ginie po jakimś czasie, u mnie jednak niestety nie pomogło to z obrotami. Cały czas twierdzę, że może mieć na to wpływ zepsuta grzałka w sondzie za katem ale mechanik twierdzi, że z tym nic nie trzeba robić i to przepustnica.
  12. Ustawiłam w grudniu 142 i wczoraj sprawdzałam - dalej było 142 więc nic się nie zmieniło w tej kwestii.
  13. Obroty ustawione tak, jak powinny być na 142 bo dzisiaj sprawdzałam. Obecnie, po remoncie zalali mi słynnym Castrolem EDGE 5w40, a przed remontem był 10w40 różnych firm, od Castrola po Valvoline.
  14. A w ALZach jest w ogóle silniczek krokowy jako osobna część?
  15. Też podniosłam obroty i też niestety nie pomogło.
×
×
  • Create New...