Jump to content

machonis

Pasjonat
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

1 Follower

About machonis

Informacje

  • First name
    Olga
  • Location
    Radomsko

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

159 profile views
  1. Wężyki wyglądają na całe. Cały czas mam problem z nieszczelnym dolotem, dokładniej tą częścią zaznaczoną na obrazku. Nadal mam także błąd termostatu. Temperaturę 90 trzyma, nagrzewa się także w normalnym tempie. Czujniki temperatur oba wymienione i nie wywala ich w błędach.
  2. Ja czyściłam swoją bo nie chciałam w ciemno kupować "nowej" i po tym zabiegu faktycznie przestały falować obroty na ssaniu. Więc chyba moja przepustnica jest dobra skoro tak zareagowała po czyszczeniu. Nie mam już pomysłów bo one przy hamowaniu skaczą od 1800 obrotów do 800 obrotów i stabilizują się dopiero na ok. 900 obrotach.
  3. Ja zrobiłam to dokładnie tak, jak jest wyżej podane na screenie i obroty zostały zmienione i wartość nie ginie po jakimś czasie, u mnie jednak niestety nie pomogło to z obrotami. Cały czas twierdzę, że może mieć na to wpływ zepsuta grzałka w sondzie za katem ale mechanik twierdzi, że z tym nic nie trzeba robić i to przepustnica.
  4. Ustawiłam w grudniu 142 i wczoraj sprawdzałam - dalej było 142 więc nic się nie zmieniło w tej kwestii.
  5. Obroty ustawione tak, jak powinny być na 142 bo dzisiaj sprawdzałam. Obecnie, po remoncie zalali mi słynnym Castrolem EDGE 5w40, a przed remontem był 10w40 różnych firm, od Castrola po Valvoline.
  6. A w ALZach jest w ogóle silniczek krokowy jako osobna część?
  7. Też podniosłam obroty i też niestety nie pomogło.
  8. U mnie niestety modyfikacja obrotów nic nie dała, chyba, że tak jak mówisz po kilku kilometrach ustawienia wróciły do początkowych i stąd nie widzę różnicy. W każdym razie, obroty skaczą dalej.
  9. Lukasz543 jaki jest login do VAGa dla naszych ALZ-ów? Próbowałam zrobić to poprzez dostęp upoważniony ale login 12233 nie działa. Kiedy wchodzę w Adaptację zmieniona wartość obrotów się zapisuje, ale nic się nie zmienia jeśli chodzi o faktyczne wskazania. Próby podjęte na różnych wersjach VAGa, oczywiście zarejestrowanych.
  10. Coś zaradziłeś w tej sprawie? Ostatnio też pokazuje mi się błąd EVAP. Robiłeś coś w tym kierunku?
  11. Przepustnica i EGR czyszczone. EGR nawet zaślepiony ale problem pozostał.
  12. Hej, od dawna nurtuje mnie znany już problem falowania obrotów w moim Audi. Na filmie pokazane o co dokładnie chodzi. To samo dzieje się często podczas dojeżdżania do świateł podczas hamowania silnikiem. Odczyt błędów: 17526 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki 17698 Czujnik temperatury silnika ECT, układ kontroli układu - wysoki sygnał > ECT, przewody 17811 System EGR bank 1 - sygnał zróżnicowany (control difference) 18043 CAN data bus, klimatyzacja - brak sygnału >przewody, rezystor w ECM --------- 17526 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki 17698 Czujnik temperatury silnika -G83-, układ kontroli układu - wysoki sygnał > ECT, przewody 17700 Termostat programowo sterowanego chłodzenia silnika - przerwa. -------- 01826 czujnik kąta skrętu kierownicy -G85- 00604 Czujnik pozycji klapy motoru tylnego ciśnienia – G113 00532 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie Napięcie (B+) 00562 Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 01320 Control Module for Climatronic (J255) Błędy z drugiej i trzeciej części po odpięciu akumulatora, klimatronika, ESP i przepływomierza
  13. machonis

    Nieaktualne

    Nieaktualne
  14. machonis

    Cześć!

    Póki co, wygląda tak
  15. machonis

    Cześć!

    Cześć, nazywam się Olga, parę miesięcy temu stałam się posiadaczką A4 B6 z 2002 roku. Mam nadzieję, że trochę się od was nauczę w kwestii motoryzacji.
×
×
  • Create New...