Jump to content

machonis

Pasjonat
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

1 Follower

About machonis

Informacje

  • First name
    Olga
  • Location
    Radomsko

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2009
  • Engine
    1.8 TFSI
  • Engine code
    CDHB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,019 profile views
  1. Wiem, że robię potężny odkop, ale ciężko inaczej się skontaktować w tym temacie. Czy wiesz może co może być powodem, że w wymienionym w ten sposób MMI na 2G HIGH MMI działa tylko na zapłonie i włączonym silniku? Co może być skopane w instalacji? Chodzi o to, że gdy zgasimy silnik, MMI automatycznie się wyłącza. Nie da się go włączyć bez zapłonu. Takie auto kupiłam i po numerach z ETKI doszłam do wniosku, że MMI zostało wymienione.
  2. Zobacz ogłoszenie Czujnik kąta skrętu Cześć, kupię czujnik kąta skrętu bez taśmy. Niestety sprzedano mi samą taśmę bez czujnika. Numer mojej taśmy: 8K0 953 568 F Mam też kompletną taśmę z czujnikiem z literką G ale właśnie w niej czujnik kąta skrętu jest w niej uszkodzony. Użytkownik machonis Data 21.05.2021 Cena Kategoria A4 B8  
  3. Time Left: 5 days and 11 hours

    • Kupię
    • Używany

    Cześć, kupię czujnik kąta skrętu bez taśmy. Niestety sprzedano mi samą taśmę bez czujnika. Numer mojej taśmy: 8K0 953 568 F Mam też kompletną taśmę z czujnikiem z literką G ale właśnie w niej czujnik kąta skrętu jest w niej uszkodzony.

    NO VALUE SPECIFIED

  4. Świeży nabytek więc ciężko stwierdzić co poprzedni właściciel namodził :/ No nic, ja tego pewnie nie ogarnę, może kiedyś z czasem wyjdzie co jest nie tak.
  5. Mój schowek wygląda tak. Zdjęliśmy go przed chwilą i nie widać tam żadnych luźnych kabli.
  6. W schowku nie ma AMI, ale jest puste miejsce po AMI co mnie zdziwiło. Może stąd ten błąd przerwanego obwodu?
  7. KODY BŁĘDÓW A4 B8.pdf Pełny skan błędów. A mam pytanie, czy jak mam wejście AUX w podłokietniku to możliwe, że było też AMI w samochodzie czy nie ma to związku ze sobą?
  8. Podeślę skan we czwartek bo jutro wyjeżdżam. Może uda się znaleźć przyczynę w kodach.
  9. A wiesz może co może być powodem tego problemu z MMI? W ustawieniach nie ma nic, w zielonym menu sprawdzałam wszystkie ustawienia czasu, ale też nie było nic na 0.
  10. A powiedz mi, jak myślisz od czego będzie kabel, który aktualnie jest we wzmacniaczu? Może da się znaleźć jakiś schemat podłączenia? Jak myślisz, czy przez tą przerwę może być problem, że MMI działa tylko na włączonym zapłonie i silniku? Jak już zgasi się silnik to MMI się wyłącza i nie da się go włączyć póki nie włączy się zapłonu.
  11. Automatycznie nie ustawi znanych stacji oprócz Radia Maryja, ale ręcznie ustawione stacje działają, choć wydaje mi się, że sygnał nie jest zbyt mocny.
  12. Tak też myślałam, ale jak go podmienię to nie działa radio. Widziałam właśnie na internecie, że wszyscy mają podwójny w tym wzmacniaczu.
  13. Cześć, mam taki błąd w sterowniku 00858 011 Połączenie między wyjściem sygnału ZF (pośr.cz.) radia a wzmacniaczem antenowym W bagażniku w boczku mam jeden luźny kabel. Czy to on stwarza problem? Gdzie powinien być podpięty?
  14. Jaki może być powód, że vcds nie wykrywa nowej taśmy (z numerem F) i cały czas pokazuje numer starej taśmy, przez co przyciski na kierownicy się nawet nie świecą. _______________ Sprzedawca sprzedał niekompletną taśmę bez czujnika skrętu. Po zakupie innej taśmy niestety co jakiś czas wyskakuje błąd ESP. W module Kierownicy i ABS czujniki widzą wartości więc nie wiem już w czym problem.
×
×
  • Create New...