Jump to content

Lukasz543

Pasjonat
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About Lukasz543

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Gorzów

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.6
  • Engine code
    ALZ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć i jak rozwiazaleś problem z 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too LowP 0102 - 35-10 - - - Intermittent u mnie też zaczął pojawiać się na niskich obrotach i zaczął zapalać się check engine.Na drugi dzień check gaśnie i znowu po iluś km pojawia się. Z góry dzięki za odpowiedź.
  2. Witam od jakiegoś czasu zaczął pojawiać się w moim A4 B6 1.6 PB+LPG 2001r. błąd 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 007 - Short to Ground - Intermittent.Po wyczyszczeniu przepływomierza a także styków gniazda i wtyczki nadal wskakuje. Czyżby oznacza śmierć przepływomierza czy można coś innego powoduje ten błąd? Z góry dzięki za pomoc.
  3. Nic innego dla mnie trochę niebezpieczne bo wjeżdżając na drogę nagle auto zamula a z boku nadjeżdżają inne auta i robi się niebezpiecznie
  4. Witam od jakiegoś czasu mam problem w moim a4 b6 1.6 alz 2001 rok przy ruszaniu na zimnym silniku wciskam gaz i zero reakcji przez ok 3-4 sekundy.Dopiero po chwili czuć że zaczyna wchodzić na obroty i potem jest ok. Gdzie mam szukać przyczyny coś z pedałem gazu czy przepustnicą?
  5. U mnie średnica otworu emulatora była 4mm według paragonu
  6. Witam te dwa pierwsze błędy wynikają z błędnej regulacji LPG u mnie było to samo po podciągnięciu mnożnika przestały występować.Wedlug gazownika można jeździć ważne że check się nie świeci.Ich wiedza opiera się na autokalibracji i powierzchownej regulacji na postoju bez regulacji na trasie.
  7. Wiesz nie sprawdzam ważne że auto lepiej rusza i nie trzęsie budą
  8. Ja jeżdżę od 2 tys km na 142 i jest super z ruszaniem nie ma problemow nie trzęsie budą auto lepiej reaguje na gaz
  9. Żadnych kodów nie wpisuje spróbuj zmienić na 142 bo przy mniejszych wartościach różnica w kulturze pracy jest bardzo mała a przy tej u mnie wszystko chodzi bardzo dobrze
  10. Podłączamy kabel do laptopa i włączamy zapłon (nie uruchamiamy silnika ani klimatyzacji),W aplikacji VAG wchodzimy w "Silnik" --> "Adaptacje"W kanale 01 wartość domyślna jest ustawiona na 128 Zmieniany domyślna wartość na np 142 test save i wszystko hula.
  11. Witam u mnie po zmianie obrotów na większe wszystko działa i nie powraca do poprzednich ustawień więc nie potrzebne są jakieś specjalne kody
  12. Podnieś na 142 powinno być lepiej
  13. Witam u mnie od jakiegoś czasu zaczął ubywać płyn chłodniczy i nie wiadomo gdzie idzie.W zbiorniczku jest czysto brak plam oleju ale za to pod korkiem i na bagnecie pojawilo się trochę masła.Sam niewiem co o tym myśleć czy to uszczelka pod głowicą ?
  14. U góry na metalowej rurce jest odpowietrznik na imbus pod plastikową pokrywą silnika
×
×
  • Create New...