Jump to content

Legion44

Pasjonat
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7

1 Follower

About Legion44

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Legionowo

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.6
  • Engine code
    ALZ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

603 profile views
  1. U mnie jest tak że gdy jest poniżej 10 stopni na plusie to uruchamiając silnik obroty są w granicach 1000 ale pompy nie jest słychać gdy znowu mamy temperaturę na plusie ponad 10 stopni obroty wskakuja na 1200 i słychać pompę po czym po kilku sekundach się wyłącza. Silnik nie drży nie dławi się pracuje dobrze. 1.6 Alz Audi A4 B6
  2. U mnie jest tak że gdy był mróz to uruchamiając silnik obroty były w granicach 1000 ale pompy nie było słychać gdy znowu mamy temperaturę na plusie ponad 10 stopni obroty wskakuja na 1200 i słychać pompę po czym po kilku sekundach się wyłącza. Silnik 1.6 Alz Audi A4 B6
  3. Legion44

    Błąd P0170

    No właśnie bo jest tego pełno, żeby wszystko było po montażu ok. Zastanawiam się nad firmą Bosal koszt ponad 1000 zł.
  4. Legion44

    Błąd P0170

    No właśnie i tego się obawiam że kat wymieniony a błąd będzie i tak.
  5. Legion44

    Błąd P0170

    Ja na stan silnika nie narzekam i nie "dozynam go" szukam tylko rozwiązania problemu ufam mojemu mechanikowi więc mam dwa takie rozwiązania i tyle w temacie też się skłaniam do wymiany katalizatora.
  6. Legion44

    Błąd P0170

    Też mi się tak wydaje tylko jeśli ten błąd będzie powracał co jest lepszym rozwiązaniem wyłączenie błędu z ECU czy nowy katalizator.
  7. Legion44

    Błąd P0170

    Sonda wymieniona błędu na chwilę obecną brak.Niby wydawało się że pracuje prawidłowo jednak tak nie było Samochód tak jakby troszkę odżył, ale wrócił mi błąd P0420 błąd katalizatora. Tylna sonda już ma założony emulator.Po pojawieniu się błędu Gaz został ustawiony włączona autoadaptacja obd i obserwujemy co będzie się działo.
  8. Legion44

    Błąd P0170

    No i taki numer też ma i logo Audi fabryczna sonda od nowości auta możliwe NTK to inaczej NGK a tu dokładnie NGK 0452
  9. Legion44

    Błąd P0170

    Na co wskazuje kolor sondy. Sonda przed katalizatorem. Pb+LPG
  10. Legion44

    Sonda Pomocy

    Już wszystko jasne sonda firmy NTK JAPAN.
  11. Legion44

    Sonda Pomocy

    Dzięki wielkie za zainteresowanie tematem Numer VIN. WAUZZZ8E64A200556 Tam są dwie sondy potrzebuje tej pierwszej regulacyjnej. Z tego co mi wpadło w oko to NGK 0452 i z Boscha F00HL00416 Pozdrawiam
  12. Legion44

    Sonda Pomocy

    Witam Padła mi pierwsza sonda regulacyjna w A4 B6 z silnikiem 1.6 Alz z 2004 roku benzyna co zakupić po wtyczce widzę że zamontowana oryginalna bo ma logo Audi. Znalazłem firmy Bosch F00HL00416 ale nie jestem pewny czy będzie ok.
  13. Legion44

    Błąd P0170

    Witam ponownie Wracając do błędu po podmianie przepłyki błąd i tak powrócił. Auto zostało dzisiaj zdiagnozowane Padło na Sondę Lambda. Poprostu na LPG występuje wyższa temperatura spalania gazu i sonda o sobie przypomina. Pytanie do użytkowników z waszego doświadczenia co kupić jaki producent numer części z tego co mi kostka od sondy mówi może być jeszcze fabryczna ciężko z niej coś odczytać bo umiejscowiona jest w dole i musiał bym obudowę filtra zdjąć żeby numer z czytać. Pozdrawiam.
  14. Legion44

    Błąd P0170

    Po sprawdzeniu sondy okazało się że pracuje poprawnie zakres napięcia w normie czyli skacze. Przepływomierz podmieniony i co stwierdzam pokazuje większą ilość powietrza na biegu jałowym ładnie pokazuje wzrost w momencie dodania gazu i mam wrażenie że ładniej przyspiesza auto. Będę obserwował jeśli to rozwiąże mój problem to napisze. PS. Mało prawdopodobne żeby olej miał wpływ na ten błąd P0170. Nawiasem mówiąc u mnie przez cały okres od wymiany do wymiany a zmieniam olej co 10 tys. dolewam około 200ml. Olej 5w40 co 3 wymiana płukanka silnika.
  15. Legion44

    Błąd P0170

    Napięcie sondy się zmienia nie wiem czemu tak się nagrało ale wszystkie wartości powinny być ruchome a tu stoją. W jakim zakresie powinno być na jałowym napięcie sondy. To jutro jeszcze zobaczę jak to wygląda. Trochę to dziwne bo u mnie zrobiłem teraz 360 km i błędu brak ciekawe kiedy wróci.
×
×
  • Create New...