Skocz do zawartości

Diego Risek

Pasjonat
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Diego Risek

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Świerzawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

587 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Diego Risek

0

Reputacja

  1. Nie ma błędów. Załącza się abs, pedał odbija mi lekko i ponad 120 jade to kontrolka się zapala. Któryś czujnik nawala chyba?
  2. W vagu aktualny sterownik : 8E0 614 111 AB. Aktualne kodowanie: 0273004281. Wcześniej miałem identyczne wszystko. Właśnie porównałem. Abs juz mi nie świeci, ale załącza się jak hamuje, czyki aktywny jest ciągle. Dlaczego?
  3. 0 273 004 281 to jest numer sterownika. I co teraz zrobić? Sterownik stary padł, założyłem ten nowy i w błędach jest ze brak zasilania. Wgl jak założę inną pompę z innym sterownikiem to będzie działać? Czy musi być wszystko to samo?
  4. W vagcomie nie mam dostępnej opcji kodowania. Dlaczego?
  5. Witam, zmieniłem sterownik abs na inny bo stary padł. Oczywiście o tych samych numerach zmieniłem. Lecz trzeba go zakodować. Mam stare kodowanie lecz jak zakodować? W vagu w abs potrzeba dac loguj i wpisać tam login, lecz nie mam skąd go wziąć bo w necie na stronie które bierze sie kodowanie nie ma podanego loginu. Jakieś pomysły?
  6. Witam, jak wyciągnąć złącze diagnostyczne obok popielniczki? Bo raz łączy raz nie, chcę zobaczyć jak to tam wygląda.
  7. Witam, muszę wymienić sprężarke klimy oraz chłodnice klimy. Które sprężarki podejdą do 2.4v6 97r? Ktoś pisał że są dwie denso i zexel. Wystarczy tylko, że firma będzie się zgadzać czy numery też muszą? A chłodnice obojętnie jakie?
  8. Odświeży ktoś zdjęcia?
  9. Diego Risek

    Korekta licznika

    Witam, muszę wymienić licznik. Lecz na innym jest całkiem inny przebieg. Jak to skorygować?
  10. Witam, gdzie podłączyć sygnał kierunków z pompki centralnego? Są dwa kable lewy kierunek i prawy kierunek.
  11. Witam, dwa pytania. Po zapłonie gdy otworzę drzwi pasażera to oświetlenie w środku, na drzwiach i pod nogami zapala się i gaśnie. Co z tym zrobić? Słyszałem, że mikrostyk przeczyścić. Tam w nim jest 5 przewodów. Który jest od czego? Bo znalazłem jeden przewód urwany przy pompce centralnego który jest opisany "Krańcówka prawych przednich /obu tylnych (-)" czy to on może być powodem? Gdy otworzę każde inne drzwi to jest ok, tylko z tym drzwiami pasażera przód jest problem. Najlepiej przydałby się schemat tych pięciu kabli to może być też urwany przewód. I wgl jak ten mikrostyk wyciągnąć? Zamka odkręcić? Bo boczek ściągnąłem to tam dostępu nie ma. Druga sprawa. Przy otwieraniu i nie kierunkowskazy nie dają sygnału świetlnego. Pompka ma to zaprogramowane. Może gdzieś kable urwane albo coś? Gdzie idą przewody od tego?
  12. Witam, dwa pytania. Po zapłonie gdy otworzę drzwi pasażera to oświetlenie w środku, na drzwiach i pod nogami zapala się i gaśnie. Co z tym zrobić? Słyszałem, że mikrostyk przeczyścić. Tam w nim jest 5 przewodów. Który jest od czego? Bo znalazłem jeden przewód urwany przy pompce centralnego który jest opisany "Krańcówka prawych przednich /obu tylnych (-)" czy to on może być powodem? Gdy otworzę każde inne drzwi to jest ok, tylko z tym drzwiami pasażera przód jest problem. Najlepiej przydałby się schemat tych pięciu kabli to może być też urwany przewód. I wgl jak ten mikrostyk wyciągnąć? Zamka odkręcić? Bo boczek ściągnąłem to tam dostępu nie ma. Druga sprawa. Przy otwieraniu i nie kierunkowskazy nie dają sygnału świetlnego. Pompka ma to zaprogramowane. Może gdzieś kable urwane albo coś? Gdzie idą przewody od tego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...