Skocz do zawartości

Łukaszbl

Pasjonat
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łukaszbl

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Sb

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Łukaszbl

0

Reputacja

  1. Witaj, U mnie byli tak: odpalan auto- różnica ciśnień 7 hpa, obroty 830, jadę 1-2km. I już obroty jałowe 1000 a różnica ciśnień 11-13. zgasze i odpalę i sytuacja się powtarza. na zgaszonym różnica ciśnień była -4 hpa.. ta wartość ujemna zdecydowała o wymianie czujnika. nadtepnie adaptacja czujnika i reset wyuczonych wartości w bloku; „pomiary rozszerzone” i resort sonda lambda clesnera k2 użyłem jak na yt przedstawiają. obecnir mam tak-
  2. ....i doszedłem do tego: (koszt- 130 zł za czujnik bosch plus trzy cleanery) po wymianie czujnika oraz resecie wyuczonych wartości oraz adaptacji nowego czujnika, obroty jałowe są Non stop ok. 830rpm ostatnie wypalanie ponad 1000 km temu. sadza zmierzona i obliczona poniżej progu. bledow brak. spalanie w warunkach mocno zimowych w okolicach 7-7,5 litra. do dopracowania zostaje termostat. Dziwnie się grzeje oraz nie utrzymuje temperatury. Dzięki wszystkim za sugestie pozdrawiam
  3. Sprawdziłem łądowanie- u mnie ok.13,8-14. wrocilem do dpf: na zgaszonym miałem różnice ciśnień -4hpa Zaraz po odpaleniu obroty 830 a różnica ciśnień +5hpa po przejechaniu 1-2km(nawet na zimnym silniku obroty do góry(1000) i wówczas czujnik różnicy ciśnień wskazuje +13 lub +15. po wymianie czujnika różnicy ciśnień poprawiło się tylko i wyłącznie wskazanie na zgaszonym( było -4 teraz jest 0) podalem jeszcze raz cleanera. Brak zmian. macie jakiś pomysł?
  4. Witaj, rozwiązałeś problem podniesionych obrotów? miales wyższe spalanie wówczas? jesli tak, co pomogło? z góry dzieki za odpowiedz
  5. Niewiem czy wyłączony w programie- niewiem jak sprawdzić. dedukuje ze skoro po wyczyszczeniu i po podkładaniu wszystkiego nie mogłem przeprowadzić adaptacji egr ( próba kończyła się komunikatem B/D) to u mnie jest wyłączony. dodam ze auto od tygodnia ma znowu wolne obroty tak jak powinno czyli 830-850 obrotów. wczoraj przy mrozie -24 auto odpaliło jak w lecie. bez żadnych wibracji terkotania itp. Tu rozumuje ze układ paliwowy ok. bledow żadnych niema. poz tym spalaniem nie zaobserwowałem nic niepokojącego. Poziom oleju ok, silnik suchy czysty ale logi zrobię w trakcie jazdy jak wyżej kolega Saviola proponuje co do wypalania dpf: próbowałem wymusić wypalanie ale procedura nie rozpoczyna się- względy bezpieczeństwa.
  6. Witam, poradzicie coś: skoro dpf ma wartości ok korekty wtrysków tez to gdzie leży problem spalania 11l/ 100km? wczoraj jeszcze podałem xleanera do dpf , przegoniłes go , wyzerowalem oraz wyczyściłem kolektor egr i przepustnice. egr był zaślepiony blacha. bledow brak. co może jeszcze powodować takie spalanie? codIennie robię 2x 30 km ekspresówka wiec zamulałe auto nie jest pomoZcie poznać historie tego auta( mam go 3 miesiace
  7. Co myślicie o użyciu cleanera dpf np z k2 itd? zapodac go po wykręceniu czujnika ciśnień. daj to coś? mam spalanie około 11 litrów. Poza tym żadnych zmian. korekty wtrysków max +\-0,5
  8. Ciśnienie przy 4000 obrotow( pod obciążeniem- na biegu) około 150. Btw: dziwne - dzisiaj zrobiłem przegaz 3x do 3500 i obroty jałowe spadły do 830. od tego momentu zrobiłem około 50 km i cały czas wolne obroty są 830- właściwe. macie jakiś pomysł ? dla zasady wymieniłem jeszcze filtr paliwa.( był oryginalny audi ) a auto ostatnia inspekcje w aso miało w 2016 roku?
  9. Wg kodów ma być 72Ah, 380A wlozony jest w aucie: 80Ah, 730A roznica największa na prądzie rozruchowym
  10. Podpowiesz o co chodzi z tym przewodem z alternatora do podszybia? moze aku za duży?
  11. Korekty od -0,3 do +0,39. ladowanie aku 13,9. dziwne bo fis pokazuje spalanie 5,0-6,5 l/100km. A z kilometrów wychodzi 9-10 l/ min
  12. Ok. Sprawdzę to jutro. brac się za czyszczenie chemiczne dpf? dlaczego te obroty wyższe ? dlaczego spalanie około 10l/100km
  13. Witam, doradzicie mi co się dzieje? czyszcenie/ pranie dpf pomoże? oleju przybywa, obroty po odpaleniu 830, po 3 km 1000. po czasie od ostatniego wypalania widać ze wypalanie ciagle się rozpoczyna. dodam ze to nowy nabytek- nie znam historii auta. przebieg 170 tkm z góry dziękuje za sugestie
  14. Witam, jak powyższa prawa się skończyła? mam identycznie w swoim avf multi. rozrusznik wymieniony i mam wrażenie ze częstotliwość problemu zwiększyła się. pomaga zabijanie samochodem- zmiana położenia. zazwyczaj dzieje się to na ciepłym silniku
  15. Co do wymiany od najtańszych elementów? prowadniczki? jarzmo? gumy prowadzące o ile dostepne osobno?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...