-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Savo
Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
X
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czy ktos w przedlift sedan posiada zderzak polift sline
Savo odpowiedział(a) na Savo temat w Audi A4 B8
Słaby kolego to jestes ty ? Bo nie ma tam zadnego zdjecia polift w przedlifcie i nie pomogles mi w tym temacie -
Czy ktos w przedlift sedan posiada zderzak polift sline
Savo odpowiedział(a) na Savo temat w Audi A4 B8
Co nikogo nie ma tutaj ze zderzakiem polift w przedlifcie . Czy moze te forum takie slabe ? -
Audi A4 B8 1.8 TFSI (160KM) Moja Piękność
Savo odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4/S4/RS4 B8
To jest pierwszy temat jaki przelecialem szybko bo szczerze to brakowalo mi juz Cierpliwosci . Moja rada jesli jestes fanem Aso to zapie**ol jakies nowe felgi z ASO Audi rozmiar o 2" wiekszy . Mysle ze felga to wydatek tylko 2000 PLN od sztuki tak sie domyslam bo siedze w UK i tutaj ceny masz 600£ ++ za kolo ?♂️ Do tego zawieszenie nowe gwintowane dobre jak czesci z ASO albo i znacznie lepsze typu Bielstein B16 cena okolo 8000 PLN plus kinus i w tedy w koncu pokazesz ze auto wyglada . Aha opony tez jakies kozackie MIchelinki co by bylo cicho i wygodnie Piloty sporty . Obejrzyj moj temat auta to zobaczysz . Tez robile RS4 Limo wszystko na oryginale i efekt jest widoczny tych zmian . Pozdro bez odbioru -
Tak jak w temacie . Ciekawy jestem jak to wyglada. Mowa oczywoscie o tylnym zderzaku
-
Witam wszystkich Czy ktos porownywal ze soba te dwa naglosnienia Sedan vs Kombi . Jakie wrazenia z ich porownaniem. Posiadam sedan z tym naglosnieniem ale planuje kupic Kombi i ciekawy jestem jak im wyszlo to w kombi
-
Hehe Dzieki Plan jest napewno na 550+ Dojdzie sprzeglo na 1000nm i na koniec mysle nad turbinami . Nie ukrywam ze chodza mi po głowie tte600 Zbieramy puzzle dalej ;D
-
Tutaj zdjecia terazniejszych gratów . Co do kolektorow to też z polecenia
-
Dobra nie bede owijał, do czasu kiedy ten setap bedzie jezdzic szykuje graty na kolejny. W dzisiejszych czasach S4 B5 500+ to minimum wiec trzeba było sie troche ogarnąć zwłaszcza ze to ostatni dzwonek na czesci RS4. Ceny idą do góry i znalezc coś dobrego jest duzo ciezej Setap kolejny to: - centralny intelcooler jest - chinol wydech 2.75 jest - sprzeglo RS4 kevlar jest Kwestia tylko wydechu czy nie lepiej dac 3" no i sprzeglo chyba tez mocniejsze na kolejny stage Do tego wpadło - rury dolotowe z trojnikiem RS4 - kolektor ssacy z listwa i przepustnica RS4 W drodze paczki - custom kolektory wydechowe - kute korbowody techno 5 - wszystkie doloty - dół/góra wyspawane -głowice 2.4 po remoncie Niestety dowiedziałem sie że uciekł mi dolot i ygrek z rs4 ale bedziemy szukac dalej. Plan jest wstepnie na jakies RS6 turbiny lub to o czym bardzo rozmyslam to Garretty GT28RS Tymczasem rury RS4 zespawane w podkladzie ida do malowania i odswiezony kolektor ssacy.
-
Szyberdachu nie mam i bardzo zaluje ze tego nie zrobilem jak auto bylo u blacharza . Pomimo ze to 15kg wiecej ale przeciez auto nie uest na wyscigi torowe. Trzeba bylo wstawic plat dachu ... ale . Wszystko przed nami . Nie wiem co mi jezzcze odbije . Lusterka sa alu dwa satin el. Skladane ale z fotochromu zrezygnowalem jak i w srodku . Mam u siebie w nowszym aucie i widocznosc na policje duzo gorsza wole normalne . Co do otwierania klapy jest w trakcie montazu ori przycisk z usa ktory siedzi w kieszeni przedniego boczka
-
A wiec okazało się że troche bzdetow wyszło bo jednak auto ma juz swoje lata. Samochod stoi i stoi i nikt nim nie jezdzi ale to sie niedlugo zmieni. Prace juz na finiszu. Co zostało zrobiojne: - Wymiana kpl Rozrzad - Montaz chłodnicy oleju - Nowe sprzegło RS4 + kevlar - Cały servis skrzyni biegów - Wymiana Oleje - silnik, skrzynia i dyfer - Wymiana wahacze przod plus oslona przegubow - Regeneracja maglownicy - Regeneracja pompy wspomagania - Nowa pompy wody - Uszczelnienie i nabicie klimy - Wymiana chłodnicy wody - Ustawienie zbieznosci Przy okazji pare rzeczy poszło w czarny proszek z przedniego pasa. Została zabawa z elektryka. Tak czy siak pokaze niedługo co sie zbiera na przyszłosc bo w tym aucie cały czas brakuje jednej rzeczy :mrgreen: P.S wpadł jeszcze set osłon carbon z RS4 w idealnym stanie
-
Nie nie . Auto kupilem ponad 5 lat temu w uk i przez 2.5 roku nim jezdzilem tutaj na wyspach . Teraz jest 2.5 roku w pl . Chce wszystko zrobic u nas poniewaz nienukrywam ze duzo taniej . Tak czy siak projekt budy rs4 zrobilem poniewaz bylem zmuszony iloscia punktow tutaj co mnie zmusilo ze mialem bardzo duze koszty ubezpieczenia . Prawie 3000£ na rok .
-
No tak to prawda . Auto wciaz u mechanika w polsce . Jeszcze autem nawet nie jezdzilem hehe xD
-
Ale umył bym co ? Co do navi zostawiam ori . Wiem ze lepsze sa ale odpuzzczam . Chce wszystko jak bylo zboczeniec oryginalu jestem . Co do popielniczki to wlasbie ten element mi wciaz brakuje Teraz dziala z boczkami . Dwa odcienie szarego plus ori maskownica glosnika od navi . Zreszta i tak to dla picu bo z tej navi to nic sie nie zrobi jedynie co moze jakis modul pod usb i tyle.
-
Witam, wiec po wymianie monitora w komputerze wklejam jakies zjecia Ostatnie puzzle juz praktycnie uzbierane us plastyk obszyty skora otwierania tylnej klapy kierownice znalazlem praktycznie w idealnym stanie wiec zostalo kupienie znaczka rs4 kierownica poszla z b6 plus galeczka z s4 obsyzta tez ori skora z zapasowego fotela I zjecie na koniec jak to wyglaa w aucie sory za slaba jakosc
-
Czesc wszystkim Male odswiezenie tematu Auto przechodzi full servis - wymiana caly rozzad -wymiana pompa wody -pompa wspomagania -pompa klimatyzacji -dodatkowa chlodnica oleju -wymiana oleje silnik , skrzynia, dyfer - regeneracja skrzyni s4 -sprzeglo rs4 kevlar -wymiana maglownicy ( znany problem ) - nabicie klimy , szczelnosc ukladu , zbieznosc etc . Niedlugo auto bedzie oddychac.