Skocz do zawartości

migacz100

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O migacz100

  1. sonda lambda padnięta i nieszczelny wąż od turbo do kolektora ssącego. temat do zamkniecia
  2. turbina wydaje sie ok bo przy dogazowaniu by daje świst i podnosi się dodatnio ciśnienie w kolektorze.po nocy ja byl zimny odpaliłem i przez kilkadziesiąt sekund mogłem gazować w pełnym zakresie obrotów(normalnie na zimnym tak nie robie bo wiem ze nie mozna;p). wydaje mi sie ze za bogata mieszanka. dziś może uda mi sie go podpiac pod vaga i się odezwę co i jak
  3. dodam ze stało sie to po zatankowaniu lpg na jakiejś przypadkowej stacji.. odholowałem kumpla kawałek i pojechałem zatankować po zatankowaniu jakieś paręset metrów gdy juz auto bylo na lpg zaczęły się te "cyrki".świece i lamb da byly czarne,ropzgrzalem auto na nowej sondzie i to samo. na starej gdy wkrecil sie na 3tys to automatycznie sciagał go na dół z obrotow.po odpieciu lambdy moge tyrzymac go na tych 3 tys i go nie zmula, co do map to na lpg i benzynie to samo jest
  4. Witam mam problem z autem, takie same objawy zarówno na lpg jak i benzynie,auto wkręca się na max 3.5 tys (na luzie) strasznie go muli,dławi się,strzela z wydechu,przerywa,śmierdzi mocno nieprzepalonym paliwem,gazem. wymieniłem świece,filtr powietrza,sondę lambdę. Po puszczeniu gazu chwile pofaluje i czasem obroty potrafią się ustabilizować na jakiś czas a tak to zwykle falują,turbo chyba jest ok o świszczy gdy dodaje gazu.Niestety nie posiadam VAGa. z góry dziekuje za pomoc:)
  5. witam wszystkich:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...