tomaz_oz

Pasjonat
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O tomaz_oz

    Informacje

    • Imię
      Tomasz
    • Lokalizacja
      Ryki

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. tomaz_oz

      Dzieki kolego
    2. tomaz_oz

      Znalazłem tez na forum jakiś BORSEHUNG. A ten co polecasz spradzowny?
    3. tomaz_oz

      dzieki
    4. tomaz_oz

      A masz może namiar na jakiś ori w dobrej cenie, czy tylko ASO wchodzi w gre?
    5. tomaz_oz

      Witam, czy jest jakiś czujnik paliwa w zegarach??, przyczyną są złe wskazania paliwa, raz jest mało, a raz cały bak, Audi A4 b5 AJM
    6. tomaz_oz

      Dzieki, czyli można smiało zamawiać ten zaznaczony? Bo jak dzwoniłem do ASO to nie był w stanie mi powiedzieć jaki to jest, kazał wyciągnać i zobaczyc jaki tam idzie.. Rok Audi tu nie ma nic wspólnego mam rozumieć
    7. tomaz_oz

      Witam, Potrzebuje numer temperatury silnika A4 B6 1,9 AWX
    8. Witam, mam problem ze skaczącą temperaturą oraz wyższymi obrotami na biegu jałowym. Z tego, co wyczytałem to najprawdopodobniej czujnik tem. Gdzie najlepiej go kupić, może ma ktoś jakis namiar na ori w dobrej cenie, bo te zamienniki podobno nie są dobrej jakości.
    9. tomaz_oz

      Panowie mam pytanie, samochód stoi u mechanika okazało się, że został uszkodzony jeden pompowtrysk, z tym, że jak sprawdzal mi kolega na Vagu to pokazywało, że są w normie pompki. Broblem był taki, że paliwo dostawało się do oleju, dymił i czasem cieżko odpalał i teraz pytanie, czy to napewno pompowtrysk, czy może uszczelniacz na pompowtrysku mógł paść? Samochód a4 b5 AJM 115 2000 rok.
    10. tomaz_oz

      dzis po sprawdzeniu pompowtrysków okazalo sie ze są w normie, ale poziom oleju ponad norme, co najprawdopodobniej paliwo wpada do oleju. Powodem wydają sie uszczelniacze na pompkach, chyb,a ze ktos poradzi cos innego
    11. tomaz_oz

      witam Panowie, co może być przyczyną dymienia oraz czasem ciężko go odpalić, trochę tez przy tym trzęsie budą. Dodam że w zeszłym roku wymieniana była uszczelka pod głowica przy ori przebiegu 220 tyś. Audi A4 B5 AJM. Na chwilę obecną nie mam jak się podłączyć pod kompa...wiem, że to wróżenie z fusów, ale może jakąs diagnozę jesteście w stanie postawić. Na moje oko pompo wtryski, ale mam nadzieje, że coś łagodniejszego.
    12. witam, podczas odpalania pojawia się pewien problem, po przekręceniu kluczyka grzeją się długo świece, a jak odpali obroty troszkę skaczą w gore jakby delikatnie ktoś dodał gazu, po takiej sytuacji w czasie jazdy podnosi się temperatura, ale za jakiś czas spada. Ta sytuacja nie powtarza się za każdym razem podczas odpalania tylko co jakiś czas.
    13. Witam mam problem z licznikiem, a mianowicie błędnie wskazuje temperaturę oraz poziom paliwa. Czy konieczna jest wymiana licznika, czy może gdzieś jakieś czujniki są. mechanior mówił ze z tyłu licznika jest jakiś czujnik i nalezy go wymienić, ale wtedy blednie wskazywal tylko temperarture, a teraz i paliwo.
    14. tomaz_oz

      Witam dziś miałem to samo po bardzo døugiej przerwie spokoju. wnioskuje, że to tylko jak ostro popada i złapie wilgoci.
    15. tomaz_oz

      Witam, mam problem podczas jazdy do 2 tys dusi sie, powyżej 2tyś ładnie już ciągnie, przy zmianie biegów i spadkiem obrotów dzieje sie to samo. był po kompem pokazał błąd czujnika temp. silnika, ale został skasowany i nadal to samo. Czy to wina filtra paliwa, powietrza? czy cos innego